Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : doel in je leven of niet?

Pagina's : [1] 2

Miss_wild
09-02-2004, 12:59

wat zijn jou doelen

L7hobi_zina
09-02-2004, 14:42
Gelukkig worden inshallah..., een gezond leven..., lieve en aardige man die voor me klaarstaat en mij kan helpen met dingen....en een leuke baan :) en inshallah ook kinderen als Allah (swt) dat wil :)

Laysa
09-02-2004, 14:50
Ik denk wat betekenen voor de mensheid ... mensjes helpen die het moeilijk hebben ... mischien kinderen in minder bedeelde landen ... En het beste zijn wat je kan zijn ... Insa Allah ... Jaaaa klinkt allemaal heel nobel weer.... :D As told by the voices in tha head.... :maf:

chocoladegek
09-02-2004, 14:56
Een goede moslim zijn, om ook in het volgend leven een goed leven te kunnen hebben.

Anissa_bel
10-02-2004, 20:13

Enorm veel goede tijden doorbrengen met mijn ouders....en inshalla dat ze mijn huwelijk mogen bijwonen....AMIEN...dan heb ik mijn ultieme doel bereikt! verder: gezond, gelukkig gezinsleventje opbouwen

newkid
10-02-2004, 22:01
Mijn doel is vervlogen, verdwenen als sneeuw voor de zon. Nu ben ik op zoek, opzoek want een mens kan niet leven zonder doel. Kan ik het niet vinden dan rest maar 1 mogelijkheid. (sorry, is geen vrolijke tekst maar zo voel ik me) NK

Oempje
10-02-2004, 23:09
Mijn doel in Dit leven is er inshaAllaah voor te zorgen om in het Hiernamaals het paradijs te bereiken, dus hetgeen laten wat verboden is, en hetgeen opvolgen wat verplicht is in de Islaam..

Oempje
10-02-2004, 23:20
Origineel gepost door najibsri Iemands doel moet zijn; Mijn doel is leven ongeacht mijn diverse doeleinden :) Inderdaad, maar je moet wel ergens vóór leven.. Waarom besta jij? Waarom ben je geschapen?

LadyLo
10-02-2004, 23:23
mijn havodiploma halen om hbo te doen. M'n vriendinnen en familie steunen en lol met ze hebben, en mensen niet over me heen laten lopen.

Oempje
10-02-2004, 23:36
Origineel gepost door najibsri Je leeft om te beginnen met leven daarom ben je geschapen en daarom besta je Wat is hetgeen waar jij je hele leven aan moet toewijden?

Fekri
11-02-2004, 00:20
Mijn doelen zijn momenteel helemaal vervlogen. Heb pas geleden mijn vader verloren aan leverkanker en als zoiets gebeurd valt alles uit elkaar je bent echt naief totdat zoiets gebeurd.

Miss_wild
16-02-2004, 09:32
he fekri spijtig dat dat is gebeurd, ik heb mij vader ook verloren maar op een ander manier hij is voor de drugs en alcohol gegaan....... ik zie m wel maar hij is zichzelf toch niet...we hebben alles geprobeerd. elke dag vind ik het leven oneerlijk, elke dag heb ik zoiets van waarom is het zo ****ed up maar wat ik je wou zeggen is geef het niet op je gaat het accepteren en uiteindelijk ga je door met je leven, je vader zou niet willen dat je zo dacht toch? inscha allah komt alles goed heb sbaR maar ook voor je moeder zussen broers thalla.........................................

Pagina's : [1] 2