Bekijk originele versie : Bij je vriend thuis komen???
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 12:57
Salaam allemaal,
ik heb nu een 2 jarige relatie met een hele lieve jongen, alleen hebben we de laatste tijd hevige discussies, als we de laatste tijd afspreken vraagt ie me steeds vaker om gewoon bij hem thuis een filmpje te gaan kijken.
Ik weiger, ik vind dit toch te intiem worden......maar hij heeft zoiets van na een 2 jarige relatie is het niet meer dan normaal, dat ik bij hem over de vloer kom.
Nu is mijn vraag aan jullie, is dit inderdaad normaal??? Heb jij als meid een vriend (gehad) en ben je wel ooit eens bij hem thuis gekomen???
En aan de heren, stel je krijgt je vriendin zover, is ze dan meteen makkelijk??
Graag serieuze reacties......Thanx!!!! :zwaai:
Ik zou het niet doen.. zoals jij al zei.. het wordt te intiem.. en na vele verhalen van mijn vriendinnen te hebben gehoord.. Thuis gaat alles een stuk makkelijker en sneller dan ergens anders.. ik wil niet zeggen dat je vriend de verkeerde intenties heeft.. maar als je alleen met zijn tweeen bent.. believe me .. saitan doet het werk wel voor jullie.
saidaaatje
09-02-2004, 13:10
Na 2 jaar is hij niet eens bij je ouders geweest....
Sow, dat je dat gepikt hebt.....
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 13:13
Origineel gepost door saidaaatje
Na 2 jaar is hij niet eens bij je ouders geweest....
Sow, dat je dat gepikt hebt.....
Ik ben zelf nog jong (18 jaar), ik ben nog absoluut niet aan trouwen toe. Alleen verloving zou een oplossing kunnen zijn, alleen weet ik van mijn vader, dat hij een te lange verloving niet accepteert.
Dus hou het op dit moment bij een relatie, in insAllah in de toekomst als ik er klaar voor ben, vraag ik hem om mijn hand te komen vragen ;)
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 13:15
Origineel gepost door 007_letizia
Ooooooh woont hij alleen?? Sorry, ik begreep het verkeerd meid!
Maakt niet uit :)
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 13:17
Origineel gepost door Mouny
Ik zou het niet doen.. zoals jij al zei.. het wordt te intiem.. en na vele verhalen van mijn vriendinnen te hebben gehoord.. Thuis gaat alles een stuk makkelijker en sneller dan ergens anders.. ik wil niet zeggen dat je vriend de verkeerde intenties heeft.. maar als je alleen met zijn tweeen bent.. believe me .. saitan doet het werk wel voor jullie.
Precies Allah al3iem, stel we kunnen onszelf niet bedwingen, en we gaan verder dan de bedoeling is, ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven :jammer:
Maar volgens hem, zou hij het nooit zo ver laten komen, maar op zo een moment, denk je niet logisch na :rolleyes:
Jeblia_Tetouania
09-02-2004, 13:20
Ik zelf zou het nooit doen, ik ben nog nooit bij me ex thuis geweest:) Ik durf niet eens bij hem in de auto te stappen, niet omdat ik hem niet vertrouw maar meer omdat het uit de hand kan lopen als je begrijpt wat ik bedoel, als je naar de bios gaat of gewoon wat gaat drinken samen of winkelen kan dat niet zo snel gebeuren!
Ciao:wijs:
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 13:23
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania
Ik zelf zou het nooit doen, ik ben nog nooit bij me ex thuis geweest:) Ik durf niet eens bij hem in de auto te stappen, niet omdat ik hem niet vertrouw maar meer omdat het uit de hand kan lopen als je begrijpt wat ik bedoel, als je naar de bios gaat of gewoon wat gaat drinken samen of winkelen kan dat niet zo snel gebeuren!
Ciao:wijs:
Thanx :zwaai:
Zou ik misschien ik ook nog tips van de heren kunnen krijgen?? :(
Salam,
woont je vriend op zich zelf of bij zijn ouders? mohim in beide gevallen is mijn reactie:
Dit heb ik ook gehad, mijn verloofde die toen nog gewoon mijn vriend was, kwam wel altijd bij mij thuis. Mijn ouders wilden hem graag leren kennen voordat hij met zijn familie om mijn hand zou komen vragen.
Hij wilde ook dat ik bij zijn ouders over de vloer kwam, maar ik wilde dat niet.
Het klinkt misschien raar, maar ik wilde wachten totdat zijn ouders bij mij waren geweest.
Ik raad je aan om daarmee te wachten, voor mij is het een kwestie van trots/ respect. (ik wilde me niet voorstellen als de vriendin van hun zoon, maar als toekomstige vrouw).
Als je vriend op zich zelf woont:
Na 2 jaar weet je vriend heus wel of je makkelijk of niet bent neem ik aan. En je hoeft toch niet bij binnenkomst gelijk richting zijn slaapkamer te lopen? Als je elkaar voledig vertrouwt dan is er niets aan de hand, ga lekker saampjes van een filmpje genieten!
En alleen een fimpje he! hdi rasek! hahahaha ;)
groetjes!
Laila_layd
09-02-2004, 13:26
Origineel gepost door Tmazot_N_Yemma
Precies Allah al3iem, stel we kunnen onszelf niet bedwingen, en we gaan verder dan de bedoeling is, ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven :jammer:
Maar volgens hem, zou hij het nooit zo ver laten komen, maar op zo een moment, denk je niet logisch na :rolleyes:
een meisje en jongen in een kamer..derde persoon is altijd de shitan;)...daarom zou ik t niet doen als ik jou was je weet maar nooit
thalla
:zwaai:
Precies.. rationeel nadenken is op dat moment niet aan de orde ;)
MotherNature
09-02-2004, 13:30
Salaam Tmazot,
Ik ben het helemaal met Che3bia eens! Je vriend moet je naar 2 jaar wel onderhand kennen! Hij zal nu toch wel weten hoe jij in elkaar zit! Een filmpje kijken, kan toch geen kwaad! In de bios doe je precies het zelfde! En ik neem aan dat jij jezelf wel kan bedwingen tegen shaytan! Bedenk wel dat hij (shaytaan) er als derde persoon bij is! En als jij van jezelf weet dat je de verleiding niet aan kan, moet je het ook niet doen!
Wa salaam
Laila_layd
09-02-2004, 13:31
Origineel gepost door 007_letizia
Beter voorkomen dan genezen, is hier wel van toepassing.
In principe, als je hem vertrouwd dan zou je hem op zijn woord moeten geloven dat er niks zal gebeuren. Maar aan de andere kant; met z'n tweeen in een huis, dat vraagt om intimiteit. Ik wil niet dat je spijt krijgt. Misschien ga je met hem mee, en dan gebeurd het, en dan gaan jullie nog steeds trouwen...maar Allah swt. heeft dan wel meegekeken en dan alsnog heb je een fout begaan.
Wat is trouwens een 'lange' verloving voor je vader? Want 18 jaar is op zich een mooie leeftijd om te verloven vind ik; en dan misschien 1 tot 2 jaar verloofd zijn zou ik niet erg vinden. Dan weet de buitenwereld in ieder geval al dat jullie voor elkaar gaan toch? En ken je zijn familiie en kom je daar thuis. :D
:goedzo:
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 13:31
Origineel gepost door che3bia
Salam,
woont je vriend op zich zelf of bij zijn ouders? mohim in beide gevallen is mijn reactie:
Dit heb ik ook gehad, mijn verloofde die toen nog gewoon mijn vriend was, kwam wel altijd bij mij thuis. Mijn ouders wilden hem graag leren kennen voordat hij met zijn familie om mijn hand zou komen vragen.
Hij wilde ook dat ik bij zijn ouders over de vloer kwam, maar ik wilde dat niet.
Het klinkt misschien raar, maar ik wilde wachten totdat zijn ouders bij mij waren geweest.
Ik raad je aan om daarmee te wachten, voor mij is het een kwestie van trots/ respect. (ik wilde me niet voorstellen als de vriendin van hun zoon, maar als toekomstige vrouw).
Als je vriend op zich zelf woont:
Na 2 jaar weet je vriend heus wel of je makkelijk of niet bent neem ik aan. En je hoeft toch niet bij binnenkomst gelijk richting zijn slaapkamer te lopen? Als je elkaar voledig vertrouwt dan is er niets aan de hand, ga lekker saampjes van een filmpje genieten!
En alleen een fimpje he! hdi rasek! hahahaha ;)
groetjes!
Haha thanx meid!! Hij noemt me altijd moeilijk, dus nee makkelijk vind ie me denk ik niet. :)
En je hebt gelijk, mocht het gebeuren dan loop ik zeker niet richting slaapkamer. Maar zou me denk ik al schuldig voelen, over het feit dat we daar met zijn tweetjes zijn, helemaal alleen (hij woont alleen). Vandaar dat ik jullie deze vraag stel, om te kijken of dit terecht is of niet. :)
Tmazot_N_Yemma
09-02-2004, 13:36
Origineel gepost door MotherNature
Salaam Tmazot,
Ik ben het helemaal met Che3bia eens! Je vriend moet je naar 2 jaar wel onderhand kennen! Hij zal nu toch wel weten hoe jij in elkaar zit! Een filmpje kijken, kan toch geen kwaad! In de bios doe je precies het zelfde! En ik neem aan dat jij jezelf wel kan bedwingen tegen shaytan! Bedenk wel dat hij (shaytaan) er als derde persoon bij is! En als jij van jezelf weet dat je de verleiding niet aan kan, moet je het ook niet doen!
Wa salaam
Shoekran meid, denk dat ik mijn keuze onderhand wel heb gemaakt, ben het zelf eigenlijk ook met Che3bia eens, ik vetrouw hem, en weet dat ie geen kwade bedoelingen heeft...... :)
Bedankt voor jullie reacties, zat er echt mee :(
:blauwkus: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.