Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haram Haram Haram!!!

Pagina's : [1] 2

ami
11-10-2002, 19:17

najib jij zegt wel veel haram maar is het ook niet haram om contact te hebben met vrouwen die je niet kent?? want vrouwen mogen niet met mannen praten...dan toch ook nie via telefoon dan toch ook niet via internet??? ik ken geen ene imam (wat jij denkt te zijn...tenminste zo kom je over..) die contact zoekt met vrouwen die HIJ NIET KENT!!! dus wat doe jij eigenlijk op internet..... miscshien is er ook een mannensite...net als die mannenstrand...???

Najib26
11-10-2002, 19:25
Ik ben geen imam :zwaai: En ik handel met een goede intentie. Als internet haram zou zijn, dan zouden er geen *********s zijn. Jij wilt mij gewoon ergens op pakken. Jammer dat jou dat niet lukt :)

Lady_moi
11-10-2002, 20:17
iwa neen najib bedoelt het goed hij zegt vaak dingen die waar zijn en mensen echt mee raakt (waarheid kwetsd soms) ma elmohim thallo moge allah jullie op het goede pad lijden

Nounousa
11-10-2002, 20:22
Ik ben blij dat er mensen zoals NAjob op dit topic zijn hamdoellah

Lady_moi
11-10-2002, 20:38

hete bliksem als je nix zinnigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon

ami
11-10-2002, 21:28
Origineel gepost door achmad salaam, geef mij eens een soerah of hadith waarin staat dat een man niet met een vrouw mag praten? alsjeblieft het is belangrijk voor me haha jij bent grappig :D najib als je het intent ofzoiets bedoelt.....je bedoelt het op een goede manier...waarom breng je het dan NEGATIEF over?? vertel me eens...wat is het verschil dat als je het negatief of positief overbrengt...jallah dara ben ik benieuwd naar...

ffeiza
11-10-2002, 21:39
het zal wel tegenwoordig in deze tijd wat moeilijk gaan dat vrouwen niet met mannen praten en andersom... je gaat naar school...praat met leraren leraressen...gaat werken ..colega's... je winkelt...je kunt het moelijk vermijden... kijk er is wel een verschil ...... praten met respect.... en praten zonder je grenzen te kennen...... en ja zou graag willen weten welke gadith het zit.,....want dan weten we het zeker...en weten wij ook hoe wij het aan anderen kunnen overbrengen he:rolleyes:

Najib26
11-10-2002, 22:06
Origineel gepost door mokaltum ja najib jij zegt dat het haram is om naar het één GEMENGD strand te gaan maar is het niet HARAM om zoiezo naar het strand toe te gaan maakt niet uit of het gemngd is of niet xxx Natuurlijk mag je naar het strand gaan, als je je maar bedekt en je ogen neerslaat. Maar als je gaat zwemmen dan mag dat niet met mannen erbij. Maar als daar geen mannen zijn, dan mag dat wel. Maar dan nog moet je je tot op een bepaalde hoogte bedekken.

ami
11-10-2002, 22:07
Origineel gepost door Najib26 Natuurlijk mag je naar het strand gaan, als je je maar bedekt en je ogen neerslaat. Maar als je gaat zwemmen dan mag dat niet met mannen erbij. Maar als daar geen mannen zijn, dan mag dat wel. Maar dan nog moet je je tot op een bepaalde hoogte bedekken. op jouw navigator ofzoiets zijn ogen niet neergeslage??;)

Najib26
11-10-2002, 22:11
Origineel gepost door ami op jouw navigator ofzoiets zijn ogen niet neergeslage??;) Hehe heel leuk :giechel:

Najib26
11-10-2002, 22:13
Origineel gepost door FarD Ik denk niet dat je niet praten letterlijk moet nemen. Alleen is contact niet toegestaan met een meisje zonder haar mahram in een ruimte. Hier bestaan hadieths over die ik niet zo bij de hand heb, maar Najib waarschijnlijk wel?? Bedoel je deze? De Profeet (vzmh) heeft ons gewaarschuwd voor het mengen van de twee seksen, toen hij zei: "Iedereen die in Allah en de Laatste Dag gelooft mag nooit alleen met een vrouw zijn zonder haar mahram te zijn, want anders zal satan de derde persoon (blijken te) zijn." (Overgeleverd door Ahmed)

KI_kracht
11-10-2002, 22:43
sorry maar ami ik vind je echt kinderachtig. zo kom je over. ik wil graag weten wat je doel is. iemand zo belachelijk maken of wat? kijk najib die doet wat. die gaat opzoek en zet het hierop voor zijn broeders, omdat hij weet dat als je het verkeerde ziet en niets doet dat je dan op de dag des oordeels daar over beoordeeld word. laat hem toch zijn gang gaan en help hem een handje in plaats hem het zwaarder maken en dat hij hiermee stopt. dat wil je toch niet. of heb jij liever alleen de andere onderwerpen????

jimpie
11-10-2002, 22:51
Waarom vinden sommige mensen het niet leuk om de waarheid te horen? En waarom houden sommige mensen van leugens? En waarom word Najib(na zijn goede bedoelingen om ons wat te leren)hier op aangevallen? Ik snap het niet meer!

ami
11-10-2002, 23:05
Origineel gepost door KI_kracht sorry maar ami ik vind je echt kinderachtig. zo kom je over. ik wil graag weten wat je doel is. iemand zo belachelijk maken of wat? kijk najib die doet wat. die gaat opzoek en zet het hierop voor zijn broeders, omdat hij weet dat als je het verkeerde ziet en niets doet dat je dan op de dag des oordeels daar over beoordeeld word. laat hem toch zijn gang gaan en help hem een handje in plaats hem het zwaarder maken en dat hij hiermee stopt. dat wil je toch niet. of heb jij liever alleen de andere onderwerpen???? mijn doel is om hem niet zo fel te laten reageren en ook halaldingen op te noemen...in plaats van altijd alleen maar haram... het is niet aanvallend bedoelt ofzo(ok gefe toe in begin wel mara nu niet meer)

Dida
11-10-2002, 23:22

JA, ik vind Najib helemaal niet negatief overkomen. Af en toe stoort het mezelf dat iedereen Najib zo in een hoekje duwt. Dat Najib nou gewoon eerlijk is en de WAARHEID zegt, en het beste voor heeft door hier mensen te informeren over dingen die niet mogen en wel mogen dat wil niet zeggen dat hij NEGATIEF is. Het is juist POSITIEF, hij zegt hier vaak dingen die gewoon waar zijn HAREM IS HARAM je kan het niet ontkennen..ook niet door te zeggen .."het slaat nergens op.." SOMMIGE zijn hier denk ik BANG voor de WAARHEID over wat HARAM IS EN NIET HARAM...dan moeten ze de waarheid wel onder ogen zien..en weten ze dat het niet mag..en dat is moeilijk om te accepteren..want liever gaat men gewoon door met datgene wat niet mag.. KAPICHE? Ciao Baby ;)

Pagina's : [1] 2