Bekijk originele versie : Telefoon simlockvrij maken.
HoningZoetje
30-09-2008, 10:51
Ik wilde gister mijn telefoon simlockvrij maken, vroeg die turk 25 euro :eek:
Ik herinner me dat ik een jaar geleden 'n tientje kwijt was om een tel lockvrij te maken.
Wie kent er een turk of marokkaan die het goedkoop doet?
Eid moubarek allemaal!
alhoceima_zina2
30-09-2008, 11:18
Hier in Almere doen ze het voor 10 euro.
elhocccccceima
30-09-2008, 14:26
hangt ervan af welke tel
n73 is 25
ik maak altijd telefoons voor 2euro simvrij
Ik herinner me dat ik een jaar geleden 'n tientje kwijt was om een tel lockvrij te maken.
Eid moubarek allemaal!
PM me je telefoon merk en model en ook welke provider gelockt is op je telefooon, dan help ik je wel gratis verder ;)
Gypsymeid
30-09-2008, 20:39
Ik moet mijn sony ericsson simlocken kwam ik achter. Heb een nieuw toestel bij verlenging van abbo gekregen en wilde in mijn oude sony ericsson een prepaid kaartje stoppen...Dat ging dus niet ppfff... Tegenworodig is alles gelockt ofzo.
Shamalia
30-09-2008, 23:05
Ik moet mijn sony ericsson simlocken kwam ik achter. Heb een nieuw toestel bij verlenging van abbo gekregen en wilde in mijn oude sony ericsson een prepaid kaartje stoppen...Dat ging dus niet ppfff... Tegenworodig is alles gelockt ofzo.
Is je oude toestel in combinatie met een abonnement geweest?
Zo ja, en is het toestel een jaar oud, dan kun je bij je provider gratis een unlockcode aanvragen.
Succes!
Gypsymeid
30-09-2008, 23:25
Is je oude toestel in combinatie met een abonnement geweest?
Zo ja, en is het toestel een jaar oud, dan kun je bij je provider gratis een unlockcode aanvragen.
Succes!
Oh oke thanks, dat weet je zeker? Bij vodafone...
Shamalia
30-09-2008, 23:31
Oh oke thanks, dat weet je zeker? Bij vodafone...
Yes, dat weet ik zeker. Kijk even op hun site, mocht je daar niks kunnen vinden, bel dan even de klantenservice op.
Gypsymeid
30-09-2008, 23:35
ok ga eventjes kijken thanks
Gypsymeid
30-09-2008, 23:36
Heb het gevonden je hebt helemaal gelijk, woohooo :)
Shamalia
30-09-2008, 23:40
Heb het gevonden je hebt helemaal gelijk, woohooo :)
:)
Amazigh_United
01-10-2008, 00:45
ken een man op de kanaalstraat, Utrecht:
5 euro.
motorola
01-10-2008, 10:50
Eid moubarek allemaal!
Wat voor telefoon heb je? sommige kun je via internet simlock vrijmaken voor een paar euro's........
HoningZoetje
08-10-2008, 16:57
Hey dames en heren, inmiddels is het gelukt met het simlockvrij maken van mijn telefoon, mijn man heeft het ergens voor een tientje kunnen doen. Bedankt voor jullie aangeboden hulp allemaal.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.