Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet ik sex met hem hebben of wachten??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

LZN
09-02-2004, 12:26

Hoi allemaal misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb nu een langere tijd een relatie met surinaamse jongen, maar we hebben nog geen sex gehad. We hebben wel allerlei andere dingen gedaan maar de daad niet. Nu wil hij dit heel graag en ik wil het ook wel, maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg of dat het uitgaat. Hij wil heel ggraag moslim worden en met mij trouwen maar ik weet niet of mijn ouders een surinamse jongen zullen accepteren. Ik hou heel erg veeel van hem. Kunnen jullie mij helpen. ZOuden jullie met hem naar bed gaan of moet ik wachten.....

salwa23
09-02-2004, 12:38
niet doen als hij kriijgt wat hij wil dumpt hij je

Sjemmelia
09-02-2004, 12:54
Salaam, Een moslima bewaart haar kuisheid voor haar geloof tot op haar huwelijksnacht. Iemand die jou en je geloof respecteerd die vraagt je niet om "het" te doen. Als hij met jou verder wil dan komt hij maar bij jouw ouders om je hand vragen en vervult hij zijn plichten om een moslim te worden. Ik ga niet oordelen over je, want ik snap niet eens dat je het overweegt, maar probeer met je verstand te denken en lees wat in de koran over dit onderwerp.

Johanna
09-02-2004, 13:50
Mijn advies niet doen, je krijgt er spijt van. Laat hem maar eerst bewijzen dat hij meent wat hij zegt.

happy1
09-02-2004, 14:21

niet doen je zal er heel veel spijt van krijgen later!!!!!!1 en wees eerlijk je ouders een Surinammer accepteren??????? kom op zeg!!!!!!!

DOUKALIA18
09-02-2004, 15:06
NIET DOEN PLEASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE

sorayah
09-02-2004, 15:08
ik zou het niet doen. hij wil je alleen in de val leiden. daarna ga die bij je weg. wat kan je dan nog doen dan ben je te laat. nu nog niet .Dus schat kijk uit!

SSJchabab
09-02-2004, 15:58
Niet Doen haram!!!!!!!!! Laat hem eerst moslim worden, papieren tekenen En dan kan je het doen hoeveel je wilt Geduld is altijd het beste weg.

marilynmonroe
10-02-2004, 12:26
Deze jongen heeft geen respect voor jou en geen respect voor onze godsdienst! Als hij dat wel zou hebben, dan zou hij nooit van jou vragen met hem naar bed te gaan. Dus mijn advies aan jou is, breek met hem en besteed je tijd aan je geloof en school! groetjes!

toety
10-02-2004, 12:32
Origineel gepost door SSJchabab Niet Doen haram!!!!!!!!! Laat hem eerst moslim worden, papieren tekenen En dan kan je het doen hoeveel je wilt Geduld is altijd het beste weg. :goedzo: :goedzo:

SOF
10-02-2004, 12:38
zeker niet doen nee........................ wachten tot de tijd daar is

toety
10-02-2004, 12:43
sallaam meid, zoals je schrijft wil je echt met hem vrijen je weet niet eens of je ouders hem WEL willen accepteren. ik zou nooooiet mijn maagdelijheid voor een jongen verliezen omdat ik van hem hou.je weet nooit wat in jullie relatie gebeurt misschien gaat het wel uit en dan zit jij in de shit. :jammer: en straks ben je ongewenst zwanger hoe ga je dat dan oplossen ik denk echt niet dat je ouders hier op zitten te wachten ze willen natuurlijk hun naam goed houden. DENK GOED NA WAT JE DOET EN BEWAAR HET VOOR JE HUWELIJKSNACHT WEET JE ZEKER DAT JE GOED BEZIG BENT.

CASCAYA
10-02-2004, 13:25
Absoluut niet doen!!!!!!!!! Je zult er absoluut spijt van krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!

misstomaatje
10-02-2004, 14:43
Origineel gepost door fatima_1234 Hoi allemaal misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb nu een langere tijd een relatie met surinaamse jongen, maar we hebben nog geen sex gehad. We hebben wel allerlei andere dingen gedaan maar de daad niet. Nu wil hij dit heel graag en ik wil het ook wel, maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg of dat het uitgaat. Hij wil heel ggraag moslim worden en met mij trouwen maar ik weet niet of mijn ouders een surinamse jongen zullen accepteren. Ik hou heel erg veeel van hem. Kunnen jullie mij helpen. ZOuden jullie met hem naar bed gaan of moet ik wachten.... hallo gebruik je hersensen en dump hem,je weet hoe negers zijn. ze willen alleen maar sex,daar zijn ze bekend om . hij kan je vanallees wijs maken

Sjarjar
10-02-2004, 14:51

Ben je helemaal gek geworden je maagdeijkheid verliezen aan zo`n kut neger ! Waar gaat dit heen met deze wereld ! Je wilt gewoon sex hebben met hem zonder dat je ook maar met hem getrouwd bent? Je bent hartstikke Gek! Je hebt kennelijk een pak slaag nodig dan ga je dingen anders inzien! Ooooooooooooooooow wat kan ik hierom pisnijdig worden! :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16