Bekijk originele versie : Trouwen Met Een Holander!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
marokkaansechik
09-02-2004, 11:07
ZOU JE MET EEN HOLANDER TROUWEN ALS JE ECHT VERLIEFD WAS OP HEM ? EN DAN OOK ECHT VERLIEFD!!!!!!!!!!!!!!!!!
REAGEEEEERRR SNELLLLLLLLLL!!
misstomaatje
09-02-2004, 11:09
Origineel gepost door marokkaansechik
ZOU JE MET EEN HOLANDER TROUWEN ALS JE ECHT VERLIEFD WAS OP HEM ? EN DAN OOK ECHT VERLIEFD!!!!!!!!!!!!!!!!!
REAGEEEEERRR SNELLLLLLLLLL!!
no
ZiNa7782
09-02-2004, 11:16
Is moeilijk hoor om antwoord te geven en tot je in die situatie bevind dan weet je het zeker dussss. Het kan dat je niet verliefd wordt met een Nederlander dat is weer wat anders.
ZiNa7782
09-02-2004, 11:29
ja maar toch is het moeilijk vanwege godsdienst, maar ja iedereen is anders he.
Origineel gepost door ZiNa7782
ja maar toch is het moeilijk vanwege godsdienst, maar ja iedereen is anders he.
Dat hoeft niet, die persoon kan zich bekeren.
ZiNa7782
09-02-2004, 11:37
Ja dat is zo.
Laila_layd
09-02-2004, 11:39
ook al werd ie moslim..zou ik t niet doen..hij heeft tog nog wel een andere cultuur..teveel andere opvattingen ..zou bij mij nooit goed kunnen gaan
Laila_layd
09-02-2004, 11:41
Origineel gepost door 007_letizia
:) Het is maar waar je voor kiest Layla. Het is je goed recht om dat te vinden, en ik kan me er wel wat bij voorstellen ja.
jah kijk mn ouders zouden m wel accepteren als ie moslim werd..maar tog hij heeft een hele leven voor zich gehad...een hele andere opvoeding als ons gehad..dat verander je niet zomaar ;)
ZiNa7782
09-02-2004, 11:43
Nou je weet maar nooit het kan dat hij verandert voor je you never know
sweetlady-casa
09-02-2004, 11:44
Origineel gepost door Laila_layd
jah kijk mn ouders zouden m wel accepteren als ie moslim werd..maar tog hij heeft een hele leven voor zich gehad...een hele andere opvoeding als ons gehad..dat verander je niet zomaar ;)
Alles kan meid, als je maar van elkaar houdt en elkaar op de 1e plaats zet..
Je hebt al aangegeven dat hij bezig is met de Islam, mooier kan dan toch niet..
Mijn zus is inmiddels al 2,5 jr getrouwd met een Nederlandse man en ze heeft een Nederlandse stiefdochter erbij
Beter zou ze het niet kunnen treffen
Ik ben blij dat mijn ouders dat ook inzien :D
Laila_layd
09-02-2004, 11:48
Origineel gepost door sweetlady-casa
Alles kan meid, als je maar van elkaar houdt en elkaar op de 1e plaats zet..
Je hebt al aangegeven dat hij bezig is met de Islam, mooier kan dan toch niet..
Mijn zus is inmiddels al 2,5 jr getrouwd met een Nederlandse man en ze heeft een Nederlandse stiefdochter erbij
Beter zou ze het niet kunnen treffen
Ik ben blij dat mijn ouders dat ook inzien :D
jah oke is wel zo..maja tbarkelah tog dat hij zich wilde bekeren, beter:)
maar bij mij is t zo dat ik niet teveel op een nl al zou ingaan omdat ik weet dat t verkeerd kan gaan..mja sowieso mn smaak is meer op de marokanen gericht...maar ewa hebben jullie geen school? :p
Laila_layd
09-02-2004, 11:49
Origineel gepost door 007_letizia
Ja, ik snap je wel. Maar aan de andere kant; als je ouders hem zouden accepteren (wat vaak het grootste probleem is als een gemengd stel wilt trouwen) dan zou ik er wel voor gaan. Als je van hem houdt, en ze accepteren hem dan kun je het toch proberen? Dan laat je hem in ieder geval niet lopen, en ik weet zeker dat hij zich zal aanpassen. Vaak zijn de mannen die met een buitenlandse vrouw trouwen van die bepaalde types die echt bereid zijn zich aan te passen.
Ja, en verder is het nogmaals maar waar je voor kiest. Tuurlijk heeft hij wel een nadere opvoeding gehad, maar niet alleen dat bepaald hoe je uiteindelijk in elkaar zit. Ook de buitenwereld. En samen kun je eruit komen hoe je je kinderen gaat opvoeden met welke pricipes enzo. Als hij moslim is, zal hij uiteraard ook uitgaan van een Islamitische opvoeding.
Tja, het blijft lastig, ieder persoon is anders je weet het zelf het beste :Zwaai:
ewa daar heb je gelijk in meid
:zwaai:
ZiNa7782
09-02-2004, 11:51
Ja zie je weet maar nooit he als kan goed komen. Ja goed van je ouders hoor want sommige ouders zouden dat echt niet accepteren ook al wordt hij een moslim.
sweetlady-casa
09-02-2004, 11:52
Origineel gepost door Laila_layd
jah oke is wel zo..maja tbarkelah tog dat hij zich wilde bekeren, beter:)
maar bij mij is t zo dat ik niet teveel op een nl al zou ingaan omdat ik weet dat t verkeerd kan gaan..mja sowieso mn smaak is meer op de marokanen gericht...maar ewa hebben jullie geen school? :p
Ik val ook niet op NL ers hoor!!!
Gelukkig zijn we allemaal niet hetzelfde :rolleyes:
Ik heb geen leven meid, ik ga nu GTST kijken :D
Laila_layd
09-02-2004, 11:54
Origineel gepost door sweetlady-casa
Ik val ook niet op NL ers hoor!!!
Gelukkig zijn we allemaal niet hetzelfde :rolleyes:
Ik heb geen leven meid, ik ga nu GTST kijken :D
mja cker weten k val cker nie op nlérs mja ik begrijp sommige meisjes wel dat ze op een nl vallen idd smaken verschillen;)
mwuaha oww gtst..ik ga ook sow kijke:D mwuaha ik heb me ziek gemeld..
:zwaai: :zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.