Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde ik straal..

True_angel
11-10-2002, 18:28

Ik straal als een zonnetje met een glimlach op mijn mond en alle mensen die mij zien lachen vragen zich af waar die glimlach vandaan komt Ik straal als een sterretje met mijn lach op mijn gezicht straal ik grote en kleine stralen stralen van bijzonder sterk licht Ik straal als een kaarsje mijn lach zal je verblinden mijn vlammetje zal nooit doven zodat je me altijd terug kan vinden Ik straal als een kacheltje vecht met al mijn warmte tegen de kou Ik straal als een kacheltje en dit komt allemaal door jou..

EmiR_Soltan
11-10-2002, 19:03
Warm als een kachel en stralend als de zon Jij de warmte zelve De vlam en het vuur Het brandende kaarsje zo helder als een ster Jij de draagster van het brandende kaarsje

Uitgeblust
11-10-2002, 19:46
Origineel gepost door rizlane18 Ik straal als een zonnetje met een glimlach op mijn mond en alle mensen die mij zien lachen vragen zich af waar die glimlach vandaan komt Ik straal als een sterretje met mijn lach op mijn gezicht straal ik grote en kleine stralen stralen van bijzonder sterk licht Ik straal als een kaarsje mijn lach zal je verblinden mijn vlammetje zal nooit doven zodat je me altijd terug kan vinden Ik straal als een kacheltje vecht met al mijn warmte tegen de kou Ik straal als een kacheltje en dit komt allemaal door jou.. Ook jou woorden stralen liefde uit Het persoon dat jij van binnen bent Veel .. heel veel van jou gelezen Ook dit keer weer ons verwent Ben altijd sprakeloos van zovele zinnen Dwaal ik met jou gedachtes mee Hoe het allemaal dan afloopt Daar heb ik niet altijd mee tevree Zoveel pijn ... niet minder is je verdriet Toch zal ik met de hoop moeten leven Er een einde komt de jou gevecht Zoals we vandaag door jou konden beleven Ik lees weer gedichtjes van liefde Niet schijn, verdriet of pijn Wie weet .. is hij deze woorden waard Hij voor altijd ....... van jou zal zijn Mooi gedicht Rizlane, TOPPIE :goedzo:

Uitgeblust
11-10-2002, 20:06
Ik wil juist meer lezen vind het spannen bovendien en denk dan bij mezelf Gelukkig kan hij me niet zien Kom op jij kleine dichter Zet hier woorden neer Laat ons dan genieten WIJ verlangen naar juist MEER :D

angeleyes_20
11-10-2002, 20:40

HEB GEEN SPIJT MIJN LIEF STILLETJES HEB IK GEBEDEN OM DE LIEFDE WAT OK OOIT VOELDE TE VOELEN STILLETJES HEB IK GEBEDEN DAT JIJ OOIT HET PAD VAN GELUK TE MOGEN BEWANDELLEN HEB GEEN SPIJT VRAAG VERGIVENIS BIJ ALLAH EN JE ZAL DIE PAD BEWANDELLEN HEB GEEN SPIJT VAN JE DADEN OF GEVOEL DAAR ZAL JE VAN LEREN HEB GEEN SPIJT HET LEVEN IS DE LERAAR EN DE TIJD IS DE HELER JOU WONDEN ZULLEN HELEN

True_angel
11-10-2002, 22:06
ze zijn echt mooi jongens keep on the good work!!

Uitgeblust
11-10-2002, 22:47
Origineel gepost door angeleyes_20 HEB GEEN SPIJT MIJN LIEF STILLETJES HEB IK GEBEDEN OM DE LIEFDE WAT OK OOIT VOELDE TE VOELEN STILLETJES HEB IK GEBEDEN DAT JIJ OOIT HET PAD VAN GELUK TE MOGEN BEWANDELLEN HEB GEEN SPIJT VRAAG VERGIVENIS BIJ ALLAH EN JE ZAL DIE PAD BEWANDELLEN HEB GEEN SPIJT VAN JE DADEN OF GEVOEL DAAR ZAL JE VAN LEREN HEB GEEN SPIJT HET LEVEN IS DE LERAAR EN DE TIJD IS DE HELER JOU WONDEN ZULLEN HELEN Jou spijt moet wel oprecht zijn Niet sorry en het dan toch weer doen Gaat het in de toekomst dan fout Denk je weer aan vandaag of toen Vraag je jezelf plotseling af Waar ging het allemaal mis Weer zit je op je knieƫn Smeken om vergiffenis :D

angeleyes_20
11-10-2002, 23:08
afvragen waar het mis ging is hopeloos vallen en opstaan en mijn leven zalnooit vergaan en leren van de fouten die je hebt gemaakt dat is de truuk van het leven en niet weggaan en opgeven maar ik heb nergen spijt van dat maakt het voor mij een stuk makkelijker nee sorry en het nooit meer doen