Bekijk originele versie : Jullie mening over de site Bab Marrakech
Samira_C
09-02-2004, 08:24
Wat vinden jullie er van??? ik vind het niet echt super leuk. De jurken zijn niet echt zichtbaar.
Ik hoor van jullie.
Groetjes Samira
Ken de site niet... Kun je link geven?
lailaelmou
09-02-2004, 08:54
Ik had er meer van verwacht..... Ik vind het maar niets...
Minora
Hier heb je hem
http://www.babmarrakech.nl/
Laila
Het valt inderdaad wat tegen
TemsoenT
09-02-2004, 11:58
ja precies de jurken zie je niet zo goed .. make up ook niet .. er staat collectie maar ik zie echt niet zo veel !!
maar jah .. :rolleyes:
lailaelmou
09-02-2004, 12:00
Op die vorige kon je veel meer zien...
lailaelmou
09-02-2004, 12:01
Origineel gepost door 007_letizia
Ik vind het wel een mooie site; mooi gedaan en leuk muziekje :)
Het is inderdaad een hele mooie site..... Die foto's staan er raar op en ook heel weinig foto's met jurken...
lailaelmou
09-02-2004, 12:14
Ja, wel jammer van die foto's, die zijn inderdaad raar. Je ziet die jurken niet helemaal en je ziet alleen de modellen hun gezichten.
Whaaaa :D Bij deze topics moet ik altijd zelf aan trouwen denken........:p :verliefd: *zucht*
Jouw tijd komt ook nog inscha Allah.....
C_OUJDIA
09-02-2004, 12:36
D'r is meer aandacht voor de gezichten dan voor de jurken.
Leuk dat die meiden met hun kop in beeld zijn,maar de jurken is waar het om gaat en dat laten ze dit keer slecht merken.
Dus de vorige babmarrakech site was beter!
beppie_truus
09-02-2004, 12:49
waarom zie ik alleen maar de startpagina op de site :confused:
maaruh waarom krijg je alleen maar 1 pagina te zien met een of andere kroeskop?
ik dacht dat ik wat meer kon zien..:rolleyes:
=emsoem=
Emsoem, onderaan de pagina staan de buttons waar je op kunt klikken. Die verdwijnen af en toe inderdaad.
af en toe? de heeeeeeelle dag al:maf2:
=emsoem=
madame_fafa
10-02-2004, 17:19
hey TEBESHOENT!...... die kroeskop die je de hele tijd ziet is heel toevallig wel model bij bab marrakech en femmes du marrkach, dat kan jij niet zeggen he... en over de site..... je moet eens wat verder kijken dan je k.o.n.t breed is want onderaan de pagina kan je de verschillende opties bekijken...... dus voortaan niet so snel je smoel opentrekken:D!
bye bye chikieee
madame_fafa
10-02-2004, 17:57
hey hey chikiesss, alles goed?
met mij wel hoor elhamdoelah........
Ik wil heel even reageren op dit forum :jammer: ... ik lees steeds maar weer dat de foto's niet goed zichtbaar zijn en dat de vorige site duidelijker was bla bla bla :maf: ....
Okey.. heel even voor de duidelijkheid..... www.babmarrakech.nl is geen online catalogus :boos: ... het is een site waar je een idee kan krijgen van de verschillende soorten design's, diensten en styls die de zaak verkoopt, verhuurt en verleend. :hoera: (KONDEN JULIE DAT SELF NIET VERSINNEN)
Je moet er dus niet vanuit gaan dat je via de site je jurk kan vinden...... het geeft de klant alleen maar een eerste indruk! Bevalt de styl je dan weet je in ieder geval zeker dat je niet voor niks een bezoekje brengt aan de zaak. :D
Afzender: "DIE LEKKERE KROESKOP"" :boogie: :boogie: (HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH)
BY THE WAY A TEBESHOEN :vingers: :vingers: :lekkerpuh
sugerbabe_18
10-02-2004, 18:59
hoi lady fafa....
:goedzo: ... laat ze lekker praten, jammer dan onze marokaanse meiden elkaar niks gunnen ...
En alsmaar elkaar altijd afkraken :jammer: echt jammer hoor!
Maar eeey, laat niet over je heen lopen hoor meisie...;) je doet je moer!!!
Afz: een stijlkop :lekkerpuh: :o :boogie: :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.