Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft dat ook?

TAMIMOENT
09-02-2004, 00:17

Ik heb het echt vaak dat ik plotseling moet lachen in de klas als ik aan iets denk wat ik heb meegemaakt. Of soms loop ik in mijn eentje op straat en dan moet ik ook helemaal stuk gaan als ik aan iets terug denk. Laats was ik op een vergadering zehma allemaal hoge mensen. Toen begon ik weer plots te lachen en die nederlanders allemaal kijken. Gelukkig was er een marokkaanse meisje bij die lachte met mij mee. Het begint me echt te irriteren Wie heeft dat ook?

rachidabella
09-02-2004, 00:20
heb je dat gehoord?

rachidabella
09-02-2004, 00:32
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF :maf2: en tamimoent hoeveel jongens hebben jou toegevoegd?

Chatefemqemamu
09-02-2004, 00:35
Origineel gepost door TAMIMOENT Ik heb het echt vaak dat ik plotseling moet lachen in de klas als ik aan iets denk wat ik heb meegemaakt. Of soms loop ik in mijn eentje op straat en dan moet ik ook helemaal stuk gaan als ik aan iets terug denk. Laats was ik op een vergadering zehma allemaal hoge mensen. Toen begon ik weer plots te lachen en die nederlanders allemaal kijken. Gelukkig was er een marokkaanse meisje bij die lachte met mij mee. Het begint me echt te irriteren Wie heeft dat ook? ik heb t standaard in de trein :D

SweetRose
09-02-2004, 00:53

Ik heb dat niet.

TAMIMOENT
09-02-2004, 09:28
Origineel gepost door rachidabella en tamimoent hoeveel jongens hebben jou toegevoegd? Heeeeeeeeeel wat :D

cheima
09-02-2004, 10:41
Origineel gepost door TAMIMOENT Ik heb het echt vaak dat ik plotseling moet lachen in de klas als ik aan iets denk wat ik heb meegemaakt. Of soms loop ik in mijn eentje op straat en dan moet ik ook helemaal stuk gaan als ik aan iets terug denk. Laats was ik op een vergadering zehma allemaal hoge mensen. Toen begon ik weer plots te lachen en die nederlanders allemaal kijken. Gelukkig was er een marokkaanse meisje bij die lachte met mij mee. Het begint me echt te irriteren Wie heeft dat ook? Hier nog één..Binnenpretje zeggen ze dan altijd.. :)

misstomaatje
09-02-2004, 10:53
Origineel gepost door TAMIMOENT Ik heb het echt vaak dat ik plotseling moet lachen in de klas als ik aan iets denk wat ik heb meegemaakt. Of soms loop ik in mijn eentje op straat en dan moet ik ook helemaal stuk gaan als ik aan iets terug denk. Laats was ik op een vergadering zehma allemaal hoge mensen. Toen begon ik weer plots te lachen en die nederlanders allemaal kijken. Gelukkig was er een marokkaanse meisje bij die lachte met mij mee. Het begint me echt te irriteren Wie heeft dat ook? ik het meestal als ik alleen in de bus zit,en dan heb ik van die binnenpretjes,en dan ga ik inmezelf lachen,totdat ik besef dat ik niet alleen ben :D