Bekijk originele versie : confess,is je geweten schoon??
chainreaction
08-02-2004, 23:22
mensen hebben jullie een schoon geweten of niet.Zo niet wat voor erge dingen heb je dan gedaan
alhoceima_boy15
08-02-2004, 23:32
uhmmmm.........ik heb niks uitgespookt :D
chainreaction
08-02-2004, 23:38
jaja dat is niet echt overtuigend he.....
chainreaction
08-02-2004, 23:43
mensen zijn jullie chicken ofzo
chainreaction
08-02-2004, 23:46
ik begin wel
ik heb wel een paar x gelogen maar alleen om mensen niet pijn te doen
voor de rest ben ik best braaf ow en ik ga vaak met mensen in discussie(in mijn huis vinden ze dat erg)
alhoceima_boy15
08-02-2004, 23:46
oke ik geef toe
ik heb 4 fietsen gejat,
2 telefoons
en 1 scooter :D
Is het nu wel overtuigend
chainreaction
08-02-2004, 23:47
alleen als het de waarheid is....
Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb :( Maar van fouten leer je en het waren gelukkig geen fouten met grote gevolgen.
alhoceima_boy15
08-02-2004, 23:51
Origineel gepost door chainreaction
alleen als het de waarheid is.... Het is de waarheid!
behalve die telefoons dan :D
chainreaction
08-02-2004, 23:51
het is echt moeilijk om niet te liegen
je kan namelijk ook te eeerlijk zijn als iemand je vraagt hoe ie er bv uitziet dan ga je toch echt niet altijd the truth zeggen
chainreaction
08-02-2004, 23:53
Origineel gepost door alhoceima_boy15
Het is de waarheid!
behalve die telefoons dan :D
en voel je je opgelucht??
chainreaction
08-02-2004, 23:55
Origineel gepost door Lampjuh
Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb :( Maar van fouten leer je en het waren gelukkig geen fouten met grote gevolgen.
wat heb je dan gedaan als ik het vragen mag
het is echt moeilijk om niet te liegen
je kan namelijk ook te eeerlijk zijn als iemand je vraagt hoe ie er bv uitziet dan ga je toch echt niet altijd the truth zeggen
Kijk je hoeft niet te liegen, je kan ook het antwoord versieren met de geschikte woorden en is er geen uitweg en voel je je toch gedwongen om te liegen, omdat er maar één antwoord is en die is erg hard, waag het toch niet om te liegen, vertel de waarheid, want een mens komt er toch wel overheen....
chainreaction
09-02-2004, 00:01
ik heb een best stevige vriendin als zij vraagt ben ik dik dan zeg ik nee want ze kan het egt niet hebben ze is super onzeker
ik heb een best stevige vriendin als zij vraagt ben ik dik dan zeg ik nee want ze kan het egt niet hebben ze is super onzeker
Haar onzekerheid helpt haar alleen. Is ze dik maar mooi zeg het dan, is ze lelijk door haar lelijkheid zeg dat ze dik is je zal haar kwetsen, maar daar gaat ze wat aan doen door af te vallen. Haar onzekerheid zal haar sterk maken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.