Bekijk originele versie : Reis naar Marokko: hoe of wat en waarom?
Mister_Ferrari
08-02-2004, 22:50
Hoe hebben jullie de reis naar Marokko altijd ervaren?. Ik ervaar die reizen nog als nachtmerries :D
Vertel me jouw verhaal......
tatouzient
08-02-2004, 22:53
de laatste 4j eerst als een nachtmerrie, mr dan als een droom :D
Tatou.
LellaBerkane
08-02-2004, 22:56
Ik vind de reis geweldig!!!!!!!!!
Ik heb niet echt dingen meegemaakt die het voor mij leuker of juist minder leuk maken, maar het geheel is gewoon goed!!!
Ik ga ook liever mey de auto dan met het vliegtuig
:zwaai:
alhoceima_boy15
08-02-2004, 22:57
De laatste was gewoon relax :D
we gingen met 9 auto's naar marokko :eek::D :wijs:
Mister_Ferrari
08-02-2004, 22:58
Weet je wat ik me nog steeds afvraag, waarom vele Marokkaanse ouders het zich zo moeilijk maken. Bijvoorbeeld, ze kopen thee in grote getalen in terwijl dit gewoon in Marokko is gemaakt dus kunnen ze het dan OOK daar kopen. Mijn moeder meskiena wordt gek wanneer ze aan de cadeautjes voor ome Hassan en zijn 12 crimineeltjes en tante Masouda en haar elftal enz enz. Tja.....:D
MocrowGirlBella
08-02-2004, 22:59
Als nachtmerries:jammer:
3 Dagen Van Overleving :jammer::D
MocrowGirlBella
08-02-2004, 23:01
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Weet je wat ik me nog steeds afvraag, waarom vele Marokkaanse ouders het zich zo moeilijk maken. Bijvoorbeeld, ze kopen thee in grote getalen in terwijl je dit gewoon in Marokko is gemaakt dus kunnen ze het dan OOK daar kopen. Mijn moeder meskiena wordt gek wanneer ze aan de cadeautjes voor ome Hassan en zijn 12 crimineeltjes en tante Masouda en haar elftal enz enz. Tja.....:D
Ya he dat vraag ik me nouw dus ook af he:D
Wat ik al helemaal weird vindt is dat ze zelfs nootjes je weet wel pistache enzo uit Nl meenemen naar Maghreb terwijl je het daar ook kunt halen veel goedkoper en lekkerder zelfs...
tatouzient
08-02-2004, 23:02
Origineel gepost door MocrowGirlBella
Als nachtmerries:jammer:
3 Dagen Van Overleving :jammer::D
3u van overleving :jammer::D
RealFaiza
08-02-2004, 23:04
wollah he met de auto is veel en veeel leuker en gezeliger tis egt heel gezulig tenminste dan bij ons ;) egt wanneer ik met de auto ga he die 3 dage of 2 dan pas heb ik pas egt door dat ik naar marokko ga ;) ok thallaaww
LellaBerkane
08-02-2004, 23:08
Wat ik al helemaal weird vindt is dat ze zelfs nootjes je weet wel pistache enzo uit Nl meenemen naar Maghreb terwijl je het daar ook kunt halen veel goedkoper en lekkerder zelfs...
Hahha...mijn moeder precies hetzelfde...:D
Zij vinden die van Garich weer lekkerder... :D
Mister_Ferrari
08-02-2004, 23:12
Probleem is, die etenswaren bederven onderweg in super heet Spanje!. Waarom moet die, súper mooie bus!, nou zoveel spullen dragen meskien?. Onderweg kan je niet eens eventjes rusten na al dat gejammer in de auto van je kleine broertjes en zusjes en als je iets zegt tegen die tierende crimineeltjes bij je in de auto, dan krijg je ook nog eens de volle laag omdat je protesteerde tegen het onrecht dat je wordt aangedaan!. Slapen kan ook al niet normaal in de warme auto dus moet zoonlief maar buiten op de grond slapen. Tfoe, allemaal van die muskieten die je om de oren vliegen en lawaai van de vrachtwagens die aanstaan in de nacht!. Je hebt net 3 uurtjes geslapen en vaderlief komt je even wakkeer maken om een uur of 6 in de morgen!, "opstaan!, we moeten files voor zijn".....je staat dan op als of je de hele dag klappen hebt ontvangen en staant moest slapen!....a mimti wat een gevoel, en dan moet je eerst naar de bus lopen om achterin tussen al die Aldi tassen zoeken naar je handdoek en tandpasta!........
Pfffff dat lucht op :D
tatouzient
08-02-2004, 23:21
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Probleem is, die etenswaren bederven onderweg in super heet Spanje!. Waarom moet die, súper mooie bus!, nou zoveel spullen dragen meskien?. Onderweg kan je niet eens eventjes rusten na al dat gejammer in de auto van je kleine broertjes en zusjes en als je iets zegt tegen die tierende crimineeltjes bij je in de auto, dan krijg je ook nog eens de volle laag omdat je protesteerde tegen het onrecht dat je wordt aangedaan!. Slapen kan ook al niet normaal in de warme auto dus moet zoonlief maar buiten op de grond slapen. Tfoe, allemaal van die muskieten die je om de oren vliegen en lawaai van de vrachtwagens die aanstaan in de nacht!. Je hebt net 3 uurtjes geslapen en vaderlief komt je even wakkeer maken om een uur of 6 in de morgen!, "opstaan!, we moeten files voor zijn".....je staat dan op als of je de hele dag klappen hebt ontvangen en staant moest slapen!....a mimti wat een gevoel, en dan moet je eerst naar de bus lopen om achterin tussen al die Aldi tassen zoeken naar je handdoek en tandpasta!........
Pfffff dat lucht op :D
:haha:
das lang gelede dak da zo nog heb ervare, inshaAllah dak dit jaar met de auto ga :D
Tatou.
Mister_Ferrari
08-02-2004, 23:23
Origineel gepost door tatouzient
:haha:
das lang gelede dak da zo nog heb ervare, inshaAllah dak dit jaar met de auto ga :D
Tatou.
Toch wel met je eigen auto hé?!? :D
Mister_Ferrari
08-02-2004, 23:26
Origineel gepost door SuperSalima
Hoe: Met de Auto
Wat: Gewoon
Waarom: Om naar Marokko te gaan
Lijkt me allemaal op zich logisch :o
In andere woorden, "ik schaam me om er dieper op in te gaan" :D
Mister_Ferrari
08-02-2004, 23:32
Origineel gepost door SuperSalima
Neehoor...Waarom zou ik me schamen...Ik ga elk Jaar met trots naar Marokko :o
Magreb hya bledi...en daar zal ik me nooit voor schamen :)
:hihi:
Allah ie rdi 3liek! :o
Maar daar ging het niet over. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.