Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik voel me zo alleen door hem.

Pagina's : [1] 2 3

LZN
08-02-2004, 22:50

Zodra mijn verloofde vertrekt dan mis ik hem ontzettend :verdriet: En we hangen al uren aan de telefoon en we benuttigen alle minuten en vrije urene met elkaar. Maar toch mis ik hem :(.

Damelza
08-02-2004, 22:55
waar gaat ie heen meid?! waarom laat ie jou zomaar alleen? ik kan me geen dag meer voorstellen zonder mijn lieverd! hij is elke dag met mij we zijn bijna 24 uur per dag met elkaar. 1 dag ken ik hem nog net wel missen, 2 dagen dat word nog moeilijker, maar 3 dagen neeeee zolang ben ik nog niet van hem gescheiden geweest. en dit al vanaf de eerste dag dat ik hem zag en ik ben nog steeds so :Iluvu: haha!

LellaBerkane
08-02-2004, 23:00
Origineel gepost door Lamode Weet niemand wat ik nog meer kan doen. We gaan volgend jaar pas trouwen :( Trouw dan eerder :(

Mister_Ferrari
08-02-2004, 23:54
Als het wederzijds zo aanvoelt dan is het toch goed?.

TAMIMOENT
08-02-2004, 23:54

ok ok joelie zijn verliefd :rolleyes:

Lampjuh
09-02-2004, 00:02
Origineel gepost door MinZa Pleeg zelfmoord meid :rolleyes: !!! Doe eens voor zou ik zeggen. :rolleyes: Als het je niet bevalt reageer dan niet..

Lampjuh
09-02-2004, 00:06
Hoe vaker je hem ziet hoe erger jou gemis wordt. :o Misschien moet je hem minder vaak zien. Ps: het werkt bij iedereen anders :rolleyes:

roba16
09-02-2004, 11:42
hahahahhahahahahahhahahha minza jij bent na de klote hahahahha pleeg zelfmoord wat wil je hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahha hahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahah ahha

Mocro4eva
09-02-2004, 11:57
eerder trouwen ofzo

Lampjuh
09-02-2004, 15:04
Origineel gepost door MinZa Niet gelijk aanvallen jah !!!! Lamode spring uit het raam en doe het zo dat je precies voor een vrachtwagen komt !!!!!! Voel je je aangevallen als ik zeg doe het voor? :eek: Vreem zeg dus als je tegen iemand zegt pleeg zelfmoord val je die persoon aan, toch? :rolleyes:

Laila_layd
09-02-2004, 15:15
[QUOTE]Origineel gepost door Lampjuh [B]Voel je je aangevallen als ik zeg doe het voor? :eek: ewa laat die minza..ze probeert je gewoon te fokken alleen omdat zij zelfmoordneigingen heeft...wilt ze andere mensen ook overhalen :rolleyes: thalla :zwaai:

Laila_layd
09-02-2004, 15:25
Origineel gepost door MinZa Zehma :rolleyes: ! :rolleyes:

Laila_layd
09-02-2004, 15:31
Origineel gepost door MinZa Hey troet, don't rolleyes me !!!!!!!! hoezo ga je anders zelfmoord plegen nepwijf...rot op man get a life..der komt hier een meisje die vertelt dat ze der verloofde mist..moet altijd zo'n domme wijf als jij komen met zo'n megolezinnetje als: pleeg zelfmoord...meer heb ik niet tegen jouw te zeggen ..GET A LIFE :rolleyes:

Laila_layd
09-02-2004, 15:36
Origineel gepost door MinZa :giechel: :giechel: Meid vat het niet te serieus. Ik ben de zus van Lamode ;) En haar topic slaat nergens op, ze heeft het binnen 1 sec. verzonnen :D mwuahahaha owww :o ...ahahahah oke oke sorry achti thalla :zwaai:

Laila_layd
09-02-2004, 15:42

Origineel gepost door MinZa Lieverd, No hard feelings :D !!!! :hihi: Ik kan wel aardig het bloed van mensen onder hun nagels vandaal halen, yekkie !!!! :blauwkus: ! jaahh soww heh jij kan t goed:p....hahaha je zag t tog aan hoe ik reageerde :D ..mja mn ondertekening? ahah jah ik heb m ergens gejat joh:p misschien wel van die vriend van jouw:p

Pagina's : [1] 2 3