Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeft er iemand al gebruik gemaakt van Neggafa BaBMarrakech??

Pagina's : [1] 2

LZN
08-02-2004, 21:23

Zo ja..............wat is jullie ervaring hiermee???.

madame_fafa
10-02-2004, 19:26
Heyhey, ik kan je hoop ik wat meer informatie geven over negaffa Bab marrakech... Ik heb persoonlijk veel bruiloften meegemaakt van sara* en elhamdoelah zijn het steeds weer tevreden en prachtige bruidjes! Er wordt naar de wensen van het bruidje geluisterd en hier wordt dan iets heel moois en aparts van gemaakt.... ze gaat ook zeker niet te werk als ieder andere negaffa met blauw boven t'oog, twee roze circeltjes op de wangen en rode lippen! De aparte kledingstyl is ook absoluut iets van deze tijd........ op de site www.babmarrakech.nl kan je een paar foto's bekijken van het werk van negaffa sara* voor een duidelijker beeld kan je beter even langs de zaak komen......... Je kan wel beter eerst even bellen voor een afspraak zo weet je zeker dat je alle tijd krijgt die je nodig zult hebben........ bye byeeee chikieee

Mylove
10-02-2004, 22:11
Waar zit Neggafa Bab Marrakech, en wat zijn de prijzen???

madame_fafa
11-02-2004, 10:06
Hey hey MYLOVE, alles goed meid... Negaffa Bab Marrakech Sara* is te bereiken via de zaak Bab Marrakech..... als je naar de site www.babmarrakech.nl gaat kan je via het nummer contact opnemen met sara*...... En de prijzen verschillen natuurlijk.. het hangt natuurlijk van je wensen af... Maar over het algemeen vallen de prijzen reuze mee en je krijgt er iets heels moois voor terug...... Nou ik hoop dat je genoeg weet MYLOVE...... bye byee(K)

el_moechoe
12-02-2004, 00:22

Bab Marrakech, krijgt een nr 1 van mij, k heb vele neggafat meegemaakt op bruiloften, bab marrakech heeft een zeer aparte stijl... Het is een aanrader..

Lina
12-02-2004, 16:44
dag elmoechoe sluit me helemaal bij je aan . SARA topper meegemaakt op m'n eigen trouwdag wat een kanjer van een vrouw en haar werk SUPPER MOOI even wat anders dan al die andere *****s kortom zeker een aanrader........

FLEURTJE
12-02-2004, 17:00
Klopt! Ze is zeker goed, jong en modieus! Kortom een vlotte meid! Werkt naar de smaak en de wensen van de bruid!

Lina
12-02-2004, 17:06
dag hightclasslady alles kids?? om te beginnen is ze heeel relexxxxx geen gestresss daardoor strest ze het bruidje ook niet haar make up heel naturel en de manier hoe ze het geheel aankleed en neer zet is gewoon mooi als je haar werk gezien heb weet je wat ik bedoel .ze gebruikt de sluier in de kroon ipv op de schouders het geheel gewoon prachtig dus als je nog moet trouwen zeker langs gaan!!!!!!!!!!!!!!!!

FLEURTJE
12-02-2004, 17:11
Ja, klopt! En wat ik ook mooi vind is dat ze bij elke jurk weer andere make up gebruikt! En al haar make up is van Chanel!! (heel belangrijk) Ook geeft ze de bruidjes een proef make upje vooraf!! Dan weet je wat je op je grote dag kan verwachten!

Lina
19-02-2004, 16:53
HEY FLEURTJE BEN JE HET ER MEE EENS DAT NIEMAND AAN HAAR MAKE-UP WERK KAN TIPPEN???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mya
19-02-2004, 16:57
Hey Lina,ben jij diegene die in een kasteel zou trouwen?Ben je ondertussen al getrouwd of moet je grote dag er nog aankomen? :zwaai:

FLEURTJE
19-02-2004, 17:01
LINA.... ZEKERS!!!!!

Lina
19-02-2004, 17:03
HALLOOOOOO MAYA IK BEN INDERDAAD AL GETROUWD MAAR HELAAS NIET IN EEN KASTEEL MAAR HEB WEL EEN HELE LEUKE EN VOORAL MOOIE DAG GEHAD BEN JE NOG LANGS BIJ BABMARRAKECH GEWEEST EN HOE WAS HET LAAT EVEN WETEN SARA IS THE BEST

mya
19-02-2004, 17:06
Vergis ik me dan van persoon??? :confused: Had je geen trouwjurk voor 3000€ een beetje middeleeuws?Niet?Kom zelf uit België,ben er dus nog niet geraakt meisje.Ik hoop alleszins dat je een prachtige dag hebt gehad en moge allah jullie huwelijk zegenen en jullie het allerbeste schenken inchallah!!!!

Classy.Lady
19-02-2004, 17:08

Origineel gepost door mya Hey Lina,ben jij diegene die in een kasteel zou trouwen?Ben je ondertussen al getrouwd of moet je grote dag er nog aankomen? :zwaai: Dat was toch Larisa?

Pagina's : [1] 2