Bekijk originele versie : dames help! vaginale schimmelinfectie
anoniempjeee123
29-09-2008, 12:26
ik zit met een probleem:
Ik heb al sinds een hele lange tijd vaginale schimmelinfectie. Wie heeft dit nog meer gehad en wat heb je er tegen gedaan om het weg te halen? en hoe lang duurde het voordat het bij jou weg was nadat je medicijn er voor gebruikte.
hoe kom ik hier vanaf, want word bijna gillend gek!
aub, alleen serieuze reacties; vaginale schimmelinfectie heeft niks met onreinheid te maken.
en oh ja ben bij de dokter geweest en die heeft mij een kuur voorgeschreven maar gebruik die zalf nu al een week maar nog is het niet weg!
Hallo! Als dit niet helpt kan het aan vanalles liggen!
Een allergische reactie van iet
whataday
29-09-2008, 12:34
miconazolnitraat halen bij de apotheek, is een tube kost 6 euro en elke avond opsmeren, ben je na 2 dagen er vanaf
anoniempjeee123
29-09-2008, 12:35
miconazolnitraat halen bij de apotheek, is een tube kost 6 euro en elke avond opsmeren, ben je na 2 dagen er vanaf
die heb ik dus gekregen, maar die helpt niet, ten minste ik smeer het alleen van de buitenkant, ik durf het niet in te brengen zoals het moet.
whataday
29-09-2008, 12:37
Ben je getrouwd? Je kunt ook vaginale capsules daarvan krijgen, ff bellen met je huisarts. Die moet je dus in brengen.
anoniempjeee123
29-09-2008, 12:39
Ben je getrouwd? Je kunt ook vaginale capsules daarvan krijgen, ff bellen met je huisarts. Die moet je dus in brengen.
nee ben nog niet getrouwd, maar dat is niet het probleem. ik heb gewoon pijn als k die staafje in wilbrengen
whataday
29-09-2008, 12:42
Staafje? Je bedoelt toch gewoon zo'n capsule? Doet dat pijn?
Als je van binnen last hebt van die infectie is dat volgens mij de enige doeltreffende mogelijkheid. Voor het slapen gaan inbrengen en plat blijven liggen, 3 dagen achter elkaar inbrengen
anoniempjeee123
29-09-2008, 12:46
Staafje? Je bedoelt toch gewoon zo'n capsule? Doet dat pijn?
Als je van binnen last hebt van die infectie is dat volgens mij de enige doeltreffende mogelijkheid. Voor het slapen gaan inbrengen en plat blijven liggen, 3 dagen achter elkaar inbrengen
ja heb staafjes gekregen waar ik de creme in moet spuiten en dan die staafje inbrengen en dan die creme uit dat staafje spuiten.. maar dit kan ik niet. k ga kijken voor orale pillen en kijken of die zetpillen kleiner zijn en makkelijker
whataday
29-09-2008, 12:49
ja heb staafjes gekregen waar ik de creme in moet spuiten en dan die staafje inbrengen en dan die creme uit dat staafje spuiten.. maar dit kan ik niet. k ga kijken voor orale pillen en kijken of die zetpillen kleiner zijn en makkelijker
Ow wat raar, dat bedoel ik namelijk niet.
Ik bedoel van die pillen die je in je vagina moet aanbrengen, dus geen staafje in combinatie met creme. Je moet bellen naar de huisarts en tegen die assistente zeggen dat je miconazolnitraat in vaginale capsules wilt hebben (je moet trecept hebben), dan kun je t vanmiddag ophalen in de apotheek.
anoniempjeee123
29-09-2008, 12:54
oke, ik ga dat doen,, dank jullie wel allemaal voor jullie hulp:kus:
nee ben nog niet getrouwd, maar dat is niet het probleem. ik heb gewoon pijn als k die staafje in wilbrengen
salaam
er bestaat een pilletje ervoor die je moet nemen.
alleen geven ze het niet vaak.
meroucha
29-09-2008, 14:52
hey meid
hoe weet je dat het een schimmel/infectie is?
ik denk dat je naar de H-A moet gaan en die moet een proef monster nemen bij het lab laten testen..dan weet je precies wat je hebt... ik denk dat je aan een antibiotica moet
anoniempjeee123
29-09-2008, 17:19
omdat ik de verschijnselen heb.. ben naar de dokter geweest net en heb 1 pilletje gekregen die ik vanavond in ga slikken en dan zie ik wel.. ze zei als het deze week nie over is dan moet ik volgende week terug komen om me te laten onderzoeken.. k hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.
elhobgataar
29-09-2008, 18:25
oefffffffff ik heb dat pas geleden gehad, gelukkig duurde het maar een weekje ofsow.
het jeukt en STINKTTTTTT!!
en het ergste van alles is, dat ik het tegen mijn zus zei op msn.. ik heb alle details verteld.. en ra ra ra wie zat er achter de pc?? HAAR MAN!!!!!!!!!!!! en een week later kwamen ze op bezoek :moe:!!!!
anoniempjeee123
29-09-2008, 18:47
oefffffffff ik heb dat pas geleden gehad, gelukkig duurde het maar een weekje ofsow.
het jeukt en STINKTTTTTT!!
en het ergste van alles is, dat ik het tegen mijn zus zei op msn.. ik heb alle details verteld.. en ra ra ra wie zat er achter de pc?? HAAR MAN!!!!!!!!!!!! en een week later kwamen ze op bezoek :moe:!!!!
ooh wat erggg, :wow: voor schut, maar het stinkt niet bij mij.. en bij normale schimmelinfectie stinkt t niet. Mischien had je wat anders. maar alhamdulilah dat het nu over is bij jou. had je er wat tegen gedaan? of ging het vanzelf weg?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.