Bekijk originele versie : Mohammed Fouad weigert te zingen in Israël
:D Mohammed Fouad weigert te zingen in Israël
De Egyptische zanger Mohammed Fouad heeft een lucratief aanbod van 750 duizend dollar om te zingen in Israël afgewezen. Zelfs voor 'al het geld in de wereld' zou hij niet willen zingen in Israël. Hoe kan ik nou zingen in het land dat verantwoor-delijk is voor het doden van zoveel onschuldige Palestijnse kinderen en voor het lijden van het hele Palestijnse volk?, aldus de zanger. Fouad zegt dat hij droomt van de dag dat hij in een bevrijd Palestina kan optreden. Bovendien liet hij weten dat Israëlische zakenmannen wel vaker Egyptische artiesten naar Israël proberen te halen, maar dat hun pogingen altijd mislukken.
http://mizo2003.netfirms.com/interface_asfar2.jpg
:D
Nou, prima.
Als ik kon zingen als ik kan schrijven, ging ik gelijk.
Hopelijk slaat deze zanger geen andere aanbiedingen af. Tegen de tijd dat hij in een bevrijd Palestina kan zingen kan hem zijn talent zijn ontvallen.
Scottie, pecunia.
Ja, had ik ook gelezen.
Goed van hem, denken ze nou echt dat Egyptenaten voor die Joden gaan zingen ofzo, ze verdienen het NIET! :ego:
Origineel gepost door Scottie
Nou, prima.
Hopelijk slaat deze zanger geen andere aanbiedingen af. Tegen de tijd dat hij in een bevrijd Palestina kan zingen kan hem zijn talent zijn ontvallen.
Scottie, pecunia.
Hij heeft talent en zal altijd talent hebben ja, je kent die zanger geeneens dus praat geen poep.
En Palestina zal bevrijd worden kwestie van tijd.
Enne haal S.V.P die gore avatar van je weg, homotje.
Nou, mijn avatar kon nooit zo goor zijn als jouw taalgebruik en leesvermogen. Heb jij iets tegen mannen?
"Palestina? Nooit van gehoord."
"Fouad" .....
Scottie, gehoord.
Ik vind het een goede zaak dat hij weigert.
Maar het was natuurlijk een beter stunt geweest als hij wel was gaan zingen en daarna de 750.000 dollar aan Israëlische gage linea recta in een fonds voor hulp aan de Palestijnen gestort zou hebben.
Nou, mijn avatar kon nooit zo goor zijn als jouw taalgebruik en leesvermogen. Heb jij iets tegen mannen?
"Fouad" .....
Scottie, gehoord.
Ja omdat je dom bent, heb je er nooit van gehoord.
nour_el_3oejoen
08-02-2004, 23:11
"Fouad" .....
Scottie, gehoord.
Hoezo nooit van Palestina gehoord??!
Origineel gepost door Peej
Ik vind het een goede zaak dat hij weigert.
Maar het was natuurlijk een beter stunt geweest als hij wel was gaan zingen en daarna de 750.000 dollar aan Israëlische gage linea recta in een fonds voor hulp aan de Palestijnen gestort zou hebben.
Oke dat zou hebben gekund maar, je gaat die Joden toch niet hun zin geven en lekker voor hun zingen terwijl die Palestijnen worden afgemaakt.
Ik vindt dat wel hypocriet als je ondertussen lekker zit te zingen enzo, blij alles en dan wel Palestijnen worden afgemaakt in die tussen tijd.
Dus ik vind het toch het best wat hij heeft gedaan om gewoon niet gaan optreden.
Sjongejonge Masriya, verkloot nou toch niet ieder topic met dat gezever over de avatar van Scottie. Reageer liever inhoudelijk en open aan aparte topic over de avatar van scottie.
Maar dan wel in het onzinhoekje.
Origineel gepost door Peej
Sjongejonge Masriya, verkloot nou toch niet ieder topic met dat gezever over de avatar van Scottie. Reageer liever inhoudelijk en open aan aparte topic over de avatar van scottie.
Maar dan wel in het onzinhoekje.
Ey ik inhoudelijk gereageerd en zei dat er toen bij.
Ik ga niet voor elk iets, topic openen als er een kortere manier bestaat.
Yeah ik ben nog altijd een slimme Egyptenaar hoor.
Mister_Ferrari
09-02-2004, 01:57
Origineel gepost door wolfowitz
zoals altijd zijn mensen van Arabische afkomst heel sluw, in hun beweringen.........
Logies dat hij dat zegt.
Hij zal wel ruzie hebben gehad met de joodse impressario, en de egyptische tussen-persoon, over de hoogte van het bedrag!
Anders zou hij toch wel meteen het aanbod hebben afgeslagen zonder verder naar het te verdienen bedrag te hebben gevraagd.
Of was hij aanvankelijk zich niet goed bewust van de konsekwenties van zijn optreden in Israel, en is dit een mooi verhaal voor de arabische buitenwacht, zeker als ik zie hoe hier mensen er gelijk in trappen!!!!!!!!!Dan zeker in Egypte, goed voor zijn dalende verkoopcijfers en populariteit!
Kluivert bleef ondanks zijn vermeende autoongeluk, waarbij 1 dode was gevallen, een gerespecteerde VOETBALLER!. Stars kunnen de meest rare(?) capriolen uithalen en weinig tot niets dalen in hun populariteit. Of ze moeten zich vaker hebben vergrepen aan minderjarige, tja dan ga je 'te ver'. Hij is gewoon slim en niet sluw, 2 vliegen in één klap namelijk; nog meer fans dus geld en een hart onder Palestijns riem.
Kwestie van marketing en liefde voor Palestina.
AlHoceima_Leila
09-02-2004, 11:11
Groot gelijk dat hij het afgewezen heeft :zwaai: :goedzo:
Missrapster
09-02-2004, 11:21
hahahah hij moet gewoon doen wat hij denkt dat goed is...;)
Nou, prima.
Scottie, pecunia.
Je noemt niet voor niets Scottie,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.