Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haren strijken!!

Pagina's : [1] 2 3

tha_lady
11-10-2002, 16:01

wie doet dit ook?? wajoooww ik hoorde het van me vriendin dat ze elkedag haar haar strijkt!!! zo dat ze stijl haar krijgt!! laterZ :blauwkus:

hajartje
11-10-2002, 16:06
Heb het wel een keer gedaan..:D

Pebbles
11-10-2002, 16:39
Origineel gepost door tha_lady wie doet dit ook?? wajoooww ik hoorde het van me vriendin dat ze elkedag haar haar strijkt!!! zo dat ze stijl haar krijgt!! laterZ :blauwkus: Mijn god, elke dag??? Die d'r haar ziet 'r binnen 3 maanden uit als 't haar van een poppetje playmobiel...

Junkie
11-10-2002, 16:42
[color=purple]Kletshoekje A.U.B[color]

Chaimaa
11-10-2002, 16:43

ja is wel nodig geweest he boucha3kouka :P *hajartje* is te zien aan je avar meid ;)

Junkie
11-10-2002, 16:45
Kletshoekje A.U.B

anissatje
11-10-2002, 16:52
ja ik doe het ook soms en het helpt maar ja ook niet elke dag

laboudanda
11-10-2002, 17:03
Hou a.u.b jullie Kroes koppen dicht will yaa...laat je haar zo als het is..ga er vooral niet mee spelen!...anders wordt je net als die smiley's van Yasmina.nl en die hebben geen haren! Tjeeeh de wereld kende ze tijd wel...

tangia19
11-10-2002, 17:08
ik heb van me zelf al mooi steil golvend haar dus van mij hoeft het niet....maar ik geef het toe ik heb het ook een keer geprobeerd(vroeger toen ik krullen had)..en echt het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht voor je haar.

Salsa
11-10-2002, 17:25
vroeger toen ik krullen had??? hahaha, je had krullen en nu heb je dus mooi stijl haar. Kijk, ik had je geloofd als je als kind krullen had, maar je zegt zelf vroeger deed ik dat ook. Dus ik kan me niet voorstellen dat je als vijfjarige al de strijkuizer in je handen had. Goeie!!! tip:!!!als je wil liegen doe het goed!!!!

MeHayat
11-10-2002, 17:47
Origineel gepost door Salsa vroeger toen ik krullen had??? hahaha, je had krullen en nu heb je dus mooi stijl haar. Kijk, ik had je geloofd als je als kind krullen had, maar je zegt zelf vroeger deed ik dat ook. Dus ik kan me niet voorstellen dat je als vijfjarige al de strijkuizer in je handen had. Goeie!!! tip:!!!als je wil liegen doe het goed!!!! hahahah je haalt de woorden uit mijn mond!!!!

SweetRose
11-10-2002, 17:49
haren strijken??? hhahaha :giechel: meen je dat nou?? tazzzzz en dan nog elke dag ook nog...pfff die is binnen een paar jaar zo kaal als Homer...:D ps: het is echt echt niet gezond voor je haar!!!! xxx

tetouania_zina
11-10-2002, 18:05
Origineel gepost door Salsa vroeger toen ik krullen had??? hahaha, je had krullen en nu heb je dus mooi stijl haar. Kijk, ik had je geloofd als je als kind krullen had, maar je zegt zelf vroeger deed ik dat ook. Dus ik kan me niet voorstellen dat je als vijfjarige al de strijkuizer in je handen had. Goeie!!! tip:!!!als je wil liegen doe het goed!!!! hahaha wallah, sommige mensen willen liegen, maar kunnen dat niet :rolleyes: maar goed gezegd :goedzo:

dulce_lamia
11-10-2002, 18:10
Mijn god, laat het dan straighten!!!!!

mimi_tangaouia
11-10-2002, 18:11

Origineel gepost door tha_lady wie doet dit ook?? wajoooww ik hoorde het van me vriendin dat ze elkedag haar haar strijkt!!! zo dat ze stijl haar krijgt!! laterZ :blauwkus: mijn haar is van nature stijl alleen de laatste twee jaar door al dat kleuren enzo is het niet meer zo stijl dus zo nu en dan maak het stijl maar daar heb ik een special borstel voor die ik op mijn fohn plug super ding!!! ik kan niet zonder mimi

Pagina's : [1] 2 3