Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Betaalbare nette pakken

kobeybryant
28-09-2008, 21:18

Wie weet waar je betaalbare nette pakken van Hugo Boss of andere topmerken kan kopen ?

Noir_
28-09-2008, 21:34
Wat bedoel je met betaalbaar? Een pak van Hugo Boss is wel prijzig, dus ja.. Maar je kan bij Barsoi kijken. Geloof dat ze bij de Bijenkorf ook kostuumpakken verkopen. En de prijs is overal wel hetzelfde. Tenzij je 'van de vrachtwagen gevallen kostuumpakken' bedoelt ;) Overigens verkopen ze bij Suitsupply wel mooie pakken die niet zo prijzig zijn. Of ze ook topmerken verkopen weet ik niet, maar ze hebben wel ruim keus en voor ieder wat wils. :)

Aitouzine
28-09-2008, 21:39
Merk of geen merk.. Een pak moet gwn lekker zitten.

brownie74
28-09-2008, 21:49
Wie weet waar je betaalbare nette pakken van Hugo Boss of andere topmerken kan kopen ? In Brussel heb je soms van die uitverkopen waar je kostuums van hugo boss en hilfiger aan fabrieksprijzen kan kopen. de laatste kostuum die ik gekocht heb was tijdens de vorige solden voor 200 euro ( Tommy Hilfiger) aan place Madou heb je ook een winkelketen DOD waar je kostuums tegen betaalbare prijzen kan kopen... anyway, vorig jaar was er iemand hier die kostuums verkocht van Hugo Boss, hopelijk voor jou leest ie mee

Mr.Egg
28-09-2008, 21:50

suit suply http://www.suitsupply.nl/ hier heb ik mijn pak gekocht Ik ook, en werkelijk een perfecte prijs-kwaliteits-verhouding! :goedzo:

brownie74
28-09-2008, 22:21
euh wat ik hier nog wil weten....dragen jullie ook van kleurige hemden met roze of oranje dassen ? elke keer ik een Hollandse collega tegenkom dragen ze van die schreeuwlelijk hemden en dassen....lijken wel Bassie de clown. enneuh tijdens l3eid ( wss wil de topicstarter daarom een kostuum) zie je vaak sommigen met die oude kermiskostuums en sportschoenen. gelukkig zijn het meestal de Turken, want de meeste Marokkanen weten hoe ze een kostuum moeten dragen.

Noir_
28-09-2008, 22:33
ja dat vind ik dus zo lelijk.. een knal rode das of een knal groen das.... Kan op zich wel mooi staan, als je pak inc. overhemd zwart is. Maar bijv. een grijs pak, roze overhemd en groene stropdas. Nee, dat werkt niet :maf:

Noir_
28-09-2008, 22:49
dat vind ik ook lelijk.. alles zwart en dan komt die knalrode stropdas eruit..... geen gezicht.... ik ben zowiezo niet van de felle kleuren orjanje roze rood groen blauw paars..... Een roze stropdas! :giechel: Nja, ben ook niet van de felle kleuren. Maar een dieprode kan nog wel, beetje bordeaux.. :)

Madam_Souhaila
29-09-2008, 09:16
Man in pak :love:

kobeybryant
30-09-2008, 00:53
In Brussel heb je soms van die uitverkopen waar je kostuums van hugo boss en hilfiger aan fabrieksprijzen kan kopen. de laatste kostuum die ik gekocht heb was tijdens de vorige solden voor 200 euro ( Tommy Hilfiger) aan place Madou heb je ook een winkelketen DOD waar je kostuums tegen betaalbare prijzen kan kopen... anyway, vorig jaar was er iemand hier die kostuums verkocht van Hugo Boss, hopelijk voor jou leest ie mee wanneer is het terug solden ?