Bekijk originele versie : Eeen vraagje voor de DAMES HELP
Missnadorja
08-02-2004, 19:19
Ik ben, ten einde raad want,ik had mijn haar zwart geverft, en later wilde ik het blond .En toen ben ik naar de kapper gegaan en die heeft me haren gebleekt wel 4keer omdat die zwarte kleur en niet uitwilde en nu heb ik erge last van haaruitval en mijn mooie krullen krijg ik maar niet terug ben naar een afro winkel geweest daar kreeg ik CURL activators gel voor mijn haar maar het helpt niet heb zo een spijt had zulke prachtige krullen en nu alleen aan de onder kant van me haar.WIE HEEFT ER TIPS VOOR MIJ?hoe ik van die haaruitval af kom, en hoe ik misschien me krullen kan terugkrijgen. alvast bedankt. :zwaai: :zwaai:
shakira_lopez
08-02-2004, 19:45
Zo erg ik zou dood gaan!!!!!!!!!!!!!! wel een domme kapper ze had jou moeten waarschuwen!!!!!!!! en 4 keer gebleekt in hoeveel tijd??????? ow dat is dus echt slecht......... je zou iets moeten proberen met vitaminen... (voor je haar) ik wens je veel succes en denk voortaan 2 keer voordat je zoiets doet........
kus moi
ouafaetoen
08-02-2004, 19:59
Mijn vriendin die had dat ook. Alleen zij draagt een hoofddoek.
Ze deed een paar maanden niets met haar haren en toen later heeft ze het na een paar maanden weer laten bleken, knippen etc
Wees maar niet bang meid, je krijgt je krullen wel terug.
Alleen heb geduld. Wat je ook kan doen is naar een afrokapsalon gaan misschien dat zij je kunnen helpen
coalitiegenoot
08-02-2004, 20:01
snij die rotkop van je eraf blonde nadoria shieeeeeeeeeeeeeeeeet
misSanae
08-02-2004, 20:02
Je moet echt geen chemisch spul meer gebruiken dat is hartstikke slecht voor je haar. Je moet denk ik nu gewoon een tijdje niks meer met je haar doen, dan komt het na een tijd misschien wel weer goed. Als je er weer van alles mee gaat doen, kan het nog erger worden.
lala_zitouna
08-02-2004, 20:05
Heb alleen een goede tip voor je: verf je haren nooit meer zwart!
dat is niet toegestaan namelijk ;)
oooh meid wat erg voor je,
Ik weet precies waar je het over heb, mijn nicht heeft dat gehad. Ze had echt prachtig haar, en na die actie bij de kapper was het net touw en het viel uit. neri 3la erg.
Zij is toen naar een andere kapper gegaan en heeft die om advies gevraagt, die heeft haar een haarmasker gegeven die je 1 week lang dagelijks moet gebruiken.
Na die week, is ze terug gegaan en heeft die kapster haar haar geknipt, en met een speciale shampoo en cremespoeling (die ze nu nog beruikt) is het hamdoelilah helemaal goed gekomen.
suc6,
Het komt echt goed hoor, marokkaans haar kan zeker wel tegen een stootje!
Sjemmelia
09-02-2004, 09:49
Salaam Missnadorja,
Dit komt wel vaker voor, mijn nicht heeft ook haar haren laten kleuren bij een kapster in marokko, maar het was zwart geworden en haar haren waren ineens stijl en futloos echt heel lelijk. Daarna heeft ze het bij een andere kapster lichter proberen te maken maar dat lukte gewoon niet en d'r haar was echt stroef en dood. Toen ze weer hier in nl kwam is ze naar een kapster gegaan en die heeft ze toen een tintje lichter kunnen maken en goed geknipt en een masker ingedaan en toen kwam het meteen weer goed. Dus ga naar een goede kapster hier, maar ga niet meer kleuren of rotzooi in je haar douwen, maar probeer je haar te voeden zodat het zich herstelt met de tijd. Misschien moet je ook overwegen om het te laten knippen, dat helpt sowieso.
Veel succes
TwinkleEye_19
09-02-2004, 09:57
Dit is mij 2 weken geleden ook gebeurt :huil:
DAMES! BLEEK NOOIT JE HAREN!!!!!!!!!
Je haar gaat zo stug en droog aanvoelen, lijkt wel stro....
Ik schrok me rot toen ik het zag :tranen:
Inmiddels heb ik het bruin geverf en ik ga het uit laten groeien en knippen....
Zo'n spijt :(
Eigen schul, dikke bult :jammer:
Advies: dode gedeelte af laten knippen(ik weet dat is even huilen) en dan een half jaar niks met je haar doen, zodat het weer gezond wordt. Dit gaat wel weer voorbij en je zult dit nooit meer doen. groetjes
Ik heb het nooit gedaan enwilt het ook nooit doen. :jammer:
Salaam meid , Ik heb precies hetzelfde gehad en heb nog steeds een trauma daarvan. Maar je moet echt niets meer aan je haar doen en met rust laten En elke keer weer knippen totdat al je dode haren weg zijn. En je krullen krijg je echt wel terug hoor!!!!
Sterkte meid en hou me op de hoogte!!!
Missnadorja
11-02-2004, 17:15
Je bent zekervied in de puberteit blijven hangen COALITITIEGENOOT.
Ik heb om advies van de DAMES gevraagd en niet aan een puber met een lege hoofd DAMMMMMMMMMN.
Missnadorja
11-02-2004, 17:18
Dames ik wil jullie bedanken voor jullie tips.
En CHE3BIA zou je aan je nicht kunnen vragen hoe die haarmasker heet die ze een week lang moest gebruiken en de shampoo en cremespoeling ze nu nog gebruikt alvast bedankt.
En afraha ik hou je zeker op de hoogte ciao
blauwtje2
12-02-2004, 19:25
scheer je hoofd kaal en je krijgt er prachtige haar er voor terug,alleen je moet wel een paar maanden met een pet lopen of hoofddoek als je die draagt :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.