Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Clearask virus!

meftah123
28-09-2008, 19:58

Wie kan mij helpen want ik heb een irritant virus op mijn pc. Steeds als ik op google wil zoeken en ik klik op de link krijg ik een popup met een advertentie er in van clearask ipv hetgeen wat ik daadwerkelijk zoek. Ik heb malwarebytes anti-malware gedownload en een volledige scan uitgevoerd. Nadat ik de scan had uitgevoerd was het probleem 'dacht ik' verholpen en nadat ik mijn pc opnieuw had gestart deed ie weer zo raar. Kan iemand mij hiermee misschien helpen. Een groen puntje is uiteraard vanzelfsprekend. Met vriendelijke groet,

Mourri
28-09-2008, 20:23
je voert(helaas) weer de volledige scan uit en dan volg je de onderstaande stappen mits je win xp heeft uiteraard. Ik heb het van deze topic (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1859259) (er staan nog veel meer beveiligingsoplossingen etc.) 7. Oude Systeem-herstelpunten verwijderen (alleen PC's met Windows ME, XP en 2003). Mocht je zojuist malware verwijderd hebben, is het aan te raden de oude herstelpunten, waar mogelijk de verwijderde malware nog in zit, te verwijderen en een nieuw en schoon herstelpunt te laten aanmaken: 1. Ga naar Start > rechtsklik op Deze Computer > kies Eigenschappen > klik op tabblad Systeemherstel 2. Zet een vinkje bij Systeemherstel op alle stations uitschakelen. 3. Klik op Toepassen en daarna op OK. 4. Herstart de computer. 5. Voer punt 1.1 weer uit. 6. Haal het vinkje bij Systeemherstel op alle stations uitschakelen weg. Systeemherstel is nu leeggemaakt en er is een nieuw herstel-punt gemaakt.

meftah123
29-09-2008, 16:36
het is niet gelukt dus,, ''up'' ik de topic ff