Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mn HUID!!!!

Lady_moi
08-02-2004, 18:57

Hey Iedereen!!! :zwaai: Mensen Ik Zit Met Een Vraag De Laatste Dagen Moet Ik Veel Jeuken Op Mn Gezicht. Het Klinkt Gek Maar Het Is Zo!! Weet Iemand Hoe Het Komt?? Ik Heb Geen Puistjes Ofzo Ik Heb EtZelfs Nooit In Me Leven Gekregen. Wel Gebruik Ik De Laatste Tijd Euh Fond De Teint :o. Is Het Een Allergie?? Ligt Het Aan Mn Voeding?? :jammer: Ik Word Er Gek Vannnn :maf: Iemand Met Enige Raad, Info, Tips, Ervaring? Alles Is Welkom :)

Lady_moi
08-02-2004, 19:09
Ja Maar Ik Heb Het Ook Al 3 Dagen Nie Gebruikt En Nu Jeukt Het Nog Meer :( Origineel gepost door whiterose18 ik heb ook de laatste tijd zoiets maar dan geen jeuk maar kleine pukkeltjes om me voorhoofd. ik heb zelf ook nog nooit puistes gehad ofzo maar ik denk dat het ook door die foundation komt want ik heb het nu ongeveer 3 dagen niet gebruikt en het wordt al minder. ik ga die troep egt niet meer gebruiken. en beter stop jij er ook mee want straks kan je niet zonder! groetjes van moiiiii

Lady_moi
08-02-2004, 20:11
Zot Vaseline Stinkt!! Anyway Toch Bedankt Voor U Tip En Reactie :zwaai: Origineel gepost door whiterose18 ik denk dat je beter die foundation niet meer moet gebruiken. en gewoon beetje vaseline op je gezicht smeren. en als het na een week of meer nog steeds zo is dan moet je denk ik naar de huisarts gaan. ik denk dat het een allergische reactie is van je huid maar ik ben geen dokter dus ik weet het niet .maar vaseline is nooit slecht voor je huid. succes lieverd en laat nog wat van je horen oke! :zwaai: beslamma

Sultana
08-02-2004, 23:30
Als je toch perse makup wilt gebruiken, dan die van dr van der Hoog, echt goeie produkten.

SSJchabab
08-02-2004, 23:47

misschien een allergisch reactie denk het waarschijnlijk dat het daar aan ligt

Glimlachje
09-02-2004, 00:10
Origineel gepost door Lady_moi Hey Iedereen!!! :zwaai: Mensen Ik Zit Met Een Vraag De Laatste Dagen Moet Ik Veel Jeuken Op Mn Gezicht. Het Klinkt Gek Maar Het Is Zo!! Weet Iemand Hoe Het Komt?? Ik Heb Geen Puistjes Ofzo Ik Heb EtZelfs Nooit In Me Leven Gekregen. Wel Gebruik Ik De Laatste Tijd Euh Fond De Teint :o. Is Het Een Allergie?? Ligt Het Aan Mn Voeding?? :jammer: Ik Word Er Gek Vannnn :maf: Iemand Met Enige Raad, Info, Tips, Ervaring? Alles Is Welkom :) Waarom gebruik je font de teint?Je hebt toch een mooie gave huid? :) Ga idd naar de huisarts, niet zelf dokteren.... ;) Allah y3awan ;)

Lady_moi
10-02-2004, 17:47
Ik Ben Er Al Ongeveer Een Week Mee Gekapt :) En Het Jeukt Nie Meer :hoera: En Glimlachje Geloof Me, Met Zo Een Face Als De Mijne Ga Je Liever Nie ZO Op Straat :maf: Mja Liever ZO :maf: Op Straat Dan Een Huid Vol Pukkeltjes :o :zwaai:

maghrebgirl20
10-02-2004, 19:48
ik denk dat je ergens allergisch voor bent of zo

Lady_moi
10-02-2004, 20:22
Ja Zou Kunnen Allergie

Lampjuh
11-02-2004, 04:06
Origineel gepost door Lady_moi Hey Iedereen!!! :zwaai: Mensen Ik Zit Met Een Vraag De Laatste Dagen Moet Ik Veel Jeuken Op Mn Gezicht. Het Klinkt Gek Maar Het Is Zo!! Weet Iemand Hoe Het Komt?? Ik Heb Geen Puistjes Ofzo Ik Heb EtZelfs Nooit In Me Leven Gekregen. Wel Gebruik Ik De Laatste Tijd Euh Fond De Teint :o. Is Het Een Allergie?? Ligt Het Aan Mn Voeding?? :jammer: Ik Word Er Gek Vannnn :maf: Iemand Met Enige Raad, Info, Tips, Ervaring? Alles Is Welkom :) Het zou wel aan die Fons De Teint kunnen liggen, wel je gzicht goed reinigen en als het zo blijft gaan, kan je beter advies vragen aan een huidarts.

afraha
11-02-2004, 10:43
salaam, Ja heb het ook gehad het is die fond de teint je bent er gewoon allergisch voor of je hebt een gevoelige huid vandaar!!! Dus gebruik het niet meer of zoek een andere fond de teint speciaal voor de gevoelige huid!!!! Succes