Bekijk originele versie : Rijschool Bruinsma (Midden Nederland)
islamia_4_life
28-09-2008, 18:19
Salaam alikoum,
Aan degenen die bij Rijschool Bruinsma(Utrecht) rijden of hebben gereden. Kunnen jullie mij vertellen hoe hun service is..
Alvast bedankt..
islamia_4_life
28-09-2008, 18:49
Als jij wilt rijden moet je altijd kleine rijscholen zoeken die doen het veel beter dan groot rijscholen, waarom is dat? omdat de meeste groot rijscholen hebben de meeste nieuw rij-instructie,s.
voor meer vragen ga naar www.thestars.nl
De verkeerschool die jij promoot is ook niet echt klein. En je zegt 'omdat de meeste groot rijscholen hebben de meeste nieuw rij-instructie,s.'.. dat is toch goed of begrijp ik het verkeerd.
ik zou niet voor bruinsma kiezen ze komen hun afspraken niet na vaak sta je te wachten om te rijden dan krijg je op de laatste seconde te horen dat het niet doorgaat en dat ze een nieuwe afspraak willen maken ze doen het gewoon op de manier van marokaanse rijscholen
islamia_4_life
28-09-2008, 23:09
ik zou niet voor bruinsma kiezen ze komen hun afspraken niet na vaak sta je te wachten om te rijden dan krijg je op de laatste seconde te horen dat het niet doorgaat en dat ze een nieuwe afspraak willen maken ze doen het gewoon op de manier van marokaanse rijscholen
Als dat zo is, dan zou ik daarvoor bezwaar indienen. Nou ja, als het een keertje gebeurt zou ik het niet erg vinden (mits er een goede reden voor is) maar als het vaker gebeurt wel.
Deze rijschool heeft de drie sterren Kwaliteitslabel van BOVAG. Daarnaast is het ook nog gecertificeerd door ISO. Een goede rijschool, lijkt mij.
Heb jij zelf bij ze gereden?
Als dat zo is, dan zou ik daarvoor bezwaar indienen. Nou ja, als het een keertje gebeurt zou ik het niet erg vinden (mits er een goede reden voor is) maar als het vaker gebeurt wel.
Deze rijschool heeft de drie sterren Kwaliteitslabel van BOVAG. Daarnaast is het ook nog gecertificeerd door ISO. Een goede rijschool, lijkt mij.
Heb jij zelf bij ze gereden? ik heb bij ze de e rijbewijs gehaald via mijn werkgever dan om dat het gratis was en de werkgever was ben hen gebleven als de lessen uit mijn eigen zak was dan was ik al bij de derde rijles gestopt bij hun
islamia_4_life
28-09-2008, 23:37
ik heb bij ze de e rijbewijs gehaald via mijn werkgever dan om dat het gratis was en de werkgever was ben hen gebleven als de lessen uit mijn eigen zak was dan was ik al bij de derde rijles gestopt bij hun
Okidoki, bedankt voor je reactie
Michelle86
29-09-2008, 15:20
wil jij je rijbewijs hallen en snel slagen en zeker slagen???
Ga naar www.thestars.nl
Ik heb zelf gelest bij Bruinsma en de service was geweldig!!!
Ik had in 1,5 maand mijn rijbewijs!
Magrebiia
30-09-2008, 11:47
Ik heb zelf gelest bij Bruinsma en de service was geweldig!!!
Ik had in 1,5 maand mijn rijbewijs!
hoeveel heb je in totaal uitgegeven ?
Zuster_H
30-09-2008, 11:52
Hebben ze ook vrouwelijke instructeurs?
utregttboyy
01-10-2008, 00:57
Bruinsma service is goed en de rijinstrecteurs zijn goed alleen wat duur denk als je zeker wilt slagen en een van d ebeste rijscholen van de regio wilt ga na M el M uit zeist
dat is de beste rijschool die ik ken en zelf heb ervaren had me rijbewijs voor 650 euro had hem in 1 keer gehaald dus
hassans85
01-10-2008, 14:57
nederlandse en marokkanse rijinstructuurs zijn 1000 keer niks neem een coeli rijschool beter dan een kaaskop of mocro rijschool
Michelle86
01-10-2008, 15:45
hoeveel heb je in totaal uitgegeven ?
Ik kreeg mijn rijbewijs van de zaak, maar in totaal kostte dit 1700 euro.
Dit was inclusief theorielessen en examen.
Michelle86
01-10-2008, 15:46
Hebben ze ook vrouwelijke instructeurs?
Die hebben ze ook ja, en wanneer je een instructeur hebt waarmee het niet "klikt" kun je dat ook aangeven en krijg je een andere!
islamia_4_life
01-10-2008, 20:52
Die hebben ze ook ja, en wanneer je een instructeur hebt waarmee het niet "klikt" kun je dat ook aangeven en krijg je een andere!
Thnx voor al je info meid. Heb nog één klein vraagje: Ik heb binnenkort dus een rijtest bij hun. Wat kan ik bij zo'n test verwachten?
Michelle86
02-10-2008, 11:35
Thnx voor al je info meid. Heb nog één klein vraagje: Ik heb binnenkort dus een rijtest bij hun. Wat kan ik bij zo'n test verwachten?
Wanneer je zo'n test krijgt, ga je gewoon een stukje rijden met een instructeur. (dit wordt waarschijnlijk niet de instructeur die je écht zal krijgen) Het rijden doe je in een woonwijk, zodat je rustig kunt wennen. Ook worden er vragen gesteld over je gezondheid en moet je een testje op de computer doen. Na aanleiding daarvan krijg je te horen hoeveel lessen hij/zij verwacht dat je nodig zult hebben.
Succes!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.