Bekijk originele versie : Wie Is er Nog meer Bang Van Marokkaanse Mannen??
GaStVrOuW_NadYa
08-02-2004, 18:21
Ik weet niet wat het is, maar ben soms als de dood voor marokkaanse mannen...vooral als ze je aankijken met die blik van jaa zie je wel zitten dan denk ik.. NEE hij wilt me zeker verkrachtten ff zo :maf:
Misschien komt het doordat ik geen enkele broer en of broetje heb, of dat ik elke keer weer hoor dat die geflashed is en die gebruikt is als h0er.... maar ehh serrieus..
Marokkaanse mannen kay gal3oeni. Je wilt niet weten hoe ik op zulke momenten reageer.. meestal doe ik sprintacties en ren ik weg.. Mensen vinden me best Extreem.. ze zeggen het is goed voorzichtig te zijn maar jij bent wel heel erg.... :traan1:
Serieus mensen ben ik echt de enige, nee toch? :confused:
01LaHbIbAh09
08-02-2004, 18:23
Ik ben echt niet bang hoor!!! En dat hoor jij ook niet te zijn...Allah(swt) Waakt over ons!! ;)
GaStVrOuW_NadYa
08-02-2004, 18:25
Allah swt waakt zeker over ons
toch worden er toch geflashed en als h0er gebruikt...en dan denk ik No WaY gevaarlijke wezens :confused:
01LaHbIbAh09
08-02-2004, 18:27
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Allah swt waakt zeker over ons en toch worden er toch geflashed en als h0er gebruikt...
Geflashed en ****??? :confused: Dat heb ik nog nooit meegemaakt!!! Dan lig het toch wel aan jou? Ofniet? :confused: Je moet ze gewoon geen Aandacht Geven!! Laat gaan die Handel!!
GaStVrOuW_NadYa
08-02-2004, 18:31
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Geflashed en ****??? :confused: Dat heb ik nog nooit meegemaakt!!! Dan lig het toch wel aan jou? Ofniet? :confused: Je moet ze gewoon geen Aandacht Geven!! Laat gaan die Handel!!
Ik hoor anders gekke dingen.. en jaa veelal is het overdreven maar de kern blijft....... denkt dat ik het risico niet wilt nemen een onbekende te leren kennen. Omdat ik niks van diegene afweet.. te grote risico... :confused:
nour_el_3oejoen
08-02-2004, 18:47
sommige marokkaanse mannen kunnen inderdaad eng kijken..(maar ja das met alle mannen zo)
GaStVrOuW_NadYa
08-02-2004, 19:21
TheY Scare me........
Dont They dare come near me :boos:
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
TheY Scare me........
Dont They dare come near me :boos:
:hihi:
Ik heb 5 broers en ben soms ook bang voor Marokkaanse mannen. Dat is gelukkig niet altijd, maar sommige kunnen je idd van die blikken schenken of heel geprikkeld reageren.
Ma3a Salama :D
:zwaai:
Lady_moi
08-02-2004, 20:49
Vreemde Wezentjes Hé :rolleyes:
ouafaetoen
08-02-2004, 21:20
Ben alleen bang voor allah swt en mijn ouders :gniffel:
Slaat nergens op Topic..Ze vreten je heus niet op!!!!!!!!
Het is logisch dat als je er goedkoop bijloopt en gedraagt dat je dan ook gebruikt wordt, maar daar maken niet alleen Marokaanse jongens gebruik van, maar alle soorten nationaliteiten...Yéh onzin!!!!!..Hé misschien kijken ze je eng aan omdat ze van je lelijke kop schikken, dat kan natuurlijk ook ;)
LoVeLy_HaNaN
08-02-2004, 21:33
Ik ben niej bang voor ze, alleen voor 1 man. Maar die achtervolgt mij al sinds vorig jaar. En ik heb gehoord dat hij een drugsdealer is. Voor zulke mensen ben ik wel bang:o
alhoceimachaima
08-02-2004, 22:02
ben niet bang voor ze ik denk zo dan stik als ze iets proberen heb altijd me bodygard bij me :D :D:hihi: fnie
LoVeLy_HaNaN
08-02-2004, 22:04
Iedereen kent mn broer, en ze weten hoe mn broer is....
Maar jah, ik kan voor mezelf zorgen...
Jeblia_Tetouania
11-02-2004, 10:29
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN
Ik ben niej bang voor ze, alleen voor 1 man. Maar die achtervolgt mij al sinds vorig jaar. En ik heb gehoord dat hij een drugsdealer is. Voor zulke mensen ben ik wel bang:o
:eek: word je achtervolgd, nergens bang voor zijn die jongens/mannen hier zijn allemaal mietjes dat weet je nu toch wel;) Hier waar wij wonen is tegewoordig elke gozer drugsdealer, Maare vertel eens wie is et:p
Ciao:wijs:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.