Bekijk originele versie : Hoertjes??? Have a break have a kitkat
LelyDames
11-10-2002, 13:07
assalaam mensen
wij Imane & Sakina hebben een brandende vraag die luid als volgt
Waarom zijn sommige Marokkaanse meisjes Hoertjes????
En waarom slentere sommige Marokkaanse jongens op straat om te dealen :confused:
Mensen die alleen maar gaan schelden of whatever hoeven geen commentaar te geven wij willen alleen antwoord op onze vraag
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groet:
Imane
Sakina :zwaai:
angeleyes
11-10-2002, 13:14
[QUOTE]Origineel gepost door LelyDames
assalaam mensen
En waarom slentere sommige Marokkaanse jongens op straat om te dealen :confused:
Mensen die alleen maar gaan schelden of whatever hoeven geen commentaar te geven wij willen alleen antwoord op onze vraag
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groet:
Imane
Sakina :zwaai: [/QUO
Omdat ook sommige Nederlandse, belgische, franse, chinezen, turkse, tunesiese,engelse,algerijnse enz meiden de **** uit hangen.
en ook omdat er in allerlei nationalitieten, drugsdealers zijn.
maar ook in allerlei nationaliteiten zijn er advocaten, doctoren, en zelfstandige ondernemers.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je onder alle nationaliteiten goede en slechte mensen hebt.
Waarom waarom die **** is doer!!!!!! :p
whahaha nee geintje....
maar ik neem aan dat je bedoelt dat ze de regels overtreden en niet de ramen versieren...... :rolleyes: ewa je kan beter de mentaliteit van die meiden nemen en niet de soort.....
tetouania_zina
11-10-2002, 18:16
Origineel gepost door LelyDames
assalaam mensen
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groet:
Imane
Sakina :zwaai:
er zijn genoeg andere rassen, dus waarom zo zeker MAROKKANEN :rolleyes:
en kom niet zeggen dat alleen marokkaanse meiden h.o.e.r.t.j.e.s. zijn en dat er alleen Marokkaanse jongens op straat dealen :rolleyes:
Nounousa
11-10-2002, 18:46
Hoe iemand zich gedraagt is het gedrag van de persoon zelf, niet van zijn/haar afkomst of nationaliteit
JA.... laten we daar ook even bij stilstaan....
Laten we even de mensen vergeten die dood gaan van de honger, de palestijnen die uigeroeid worden en de kinderen die verkracht worden...
Want tja... Het is natuurlijk veel belangrijker om ons af te vragen waarom die meiden ..... zijn en waarom die jongens dealen...
Nadia
Lady_moi
11-10-2002, 21:27
...test
prinses18
11-10-2002, 21:44
het ligt aan de persoon zelf en niet aan zijn of haar afkomst
DieselGirly
11-10-2002, 22:40
ik wil alleen zegggen nou jaaaaaaaaaaaaa!
..waarom zijn de bananen krom..?
Origineel gepost door Rajaa21
..waarom zijn de bananen krom..?
Omdat Bananenbomen hoog in de zon zitten, en Bananen bloot worden gesteld aan de zon..waardoor door de hitte de bananen krom worden..
denk ik..:)
Ciao Baby ;)
Nee crazy de bananen groeien richting zon daarom zijn ze krom..
Maar daar ging de discussie niet over.
Ik denk zelf dat die meiden niet geloven in allah heel simple. Er bestaan ook ongelovige Marokanen onder ons. Dan heb ik het over de meiden die roken, drinken, schaars bij lopen en niet aan de ramadan mee doen. Die zijn er genoeg.. helaas...
Hanaetje
13-10-2002, 20:51
Iedereen is anderzz....
En hoe een persoon zich gedraagt heeft hélémaal niets té maken met hun afkomst....
That's how she/he is !
Thalla
Omat zij het leuk vinden.
BENTGHATAR
14-10-2002, 17:58
Origineel gepost door Chaimaa
[B]Waarom waarom die **** is doer!!!!!! :p
whahaha nee geintje....B]
chaimaa
u kunt geen subsidie aanvragen voor de ****.
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.