Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vinden jullie dit terecht????

Pagina's : [1] 2 3

TAMIMOENT
08-02-2004, 17:45

selaam :zwaai: dames en heren ik ben al heeeeeeeeel lang verliefd op een jongen. :Iluvu: ik volg hem overal en ben viavia achter zijn nummer gekomen. en bel hem heeeeeeeeel erg vaak. en dit is al drie jaar en zeven maaanden aan de gang. jammer genoeg zag hij mij niet zitten :confused: erg raar hoor?? (Want ik ben de prinses) hij schold me voor alles en nog wat uit. En dat ik hem met rust moet laten. (maar hij denkt dat ik DOM ben want ik heb hem wel door hij is ook verliefd van mij) ook vandaag heb ik hem gevolgd naar zn werk maar toen zag ik dat zijn collega's heeel raar deden. toen hij mij zag (we hadden oogcontact :verliefd: ) liep hij op mij af. Ik was zooooo blij en liep ook op hem af maar daarna wist ik niet meer wat er gebeurde hij begon mij in elkaar te slaan en te schoppen en schelden dat ik hem met rust moet laten en een leven moet gaan zoeken , maar ik heb wel leven hoor daar niet van. HET WAS GEWOON SLECHTE OOOOG L3IEN jullie weten toch wel!!!! van zijn mongole collega's . Is het terecht dat hij mij inelkaar heeft geslagen, want ik kan er toch ook niets aan doen het zijn mijn gevoelens? ( en die slechte oog van zijn collega's)

esmaatjuuh
08-02-2004, 17:47
Eerlijk Gezegd Zou Ik Dat ook Doen..Ijk Zou Het Niet Prettig Vinden Als Je Me Stalkt..Hij Heeft Gelijk..Trouwens..Hoe Kom Je Erbij Dat Jij een Prinses Bent En Dat Hij Op Jou Verliefd Is..Jou Ondertekening Zegt Genoeg..:jammer:

ChOcOtOfFfF
08-02-2004, 17:48
Als je wilt geef ik je ook nog shie klappen zodat je wakker wordt :zwaai:

Bachelorette
08-02-2004, 17:49
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Als je wilt geef ik je ook nog shie klappen zodat je wakker wordt :zwaai: :hihi: ik geloof hier echt helemaal nks van :giechel:

TAMIMOENT
08-02-2004, 17:50

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Als je wilt geef ik je ook nog shie klappen zodat je wakker wordt :zwaai: Je bent gewoon jaloers omdat ik mooi ben

Fitrah
08-02-2004, 17:50
Ik zal dit maar niet serieus nemen..

TAMIMOENT
08-02-2004, 17:51
Origineel gepost door Fitrah Ik zal dit maar niet serieus nemen.. Zo gemeen ik heb het al zo moeilijk

ChOcOtOfFfF
08-02-2004, 17:51
Origineel gepost door TAMIMOENT Je bent gewoon jaloers omdat ik mooi ben natuurlijk zina:hihi: wahahhaha:lol: :zwaai:

01LaHbIbAh09
08-02-2004, 17:52
Origineel gepost door Fitrah Ik zal dit maar niet serieus nemen.. Jah dat denk ik ook!!!

ChOcOtOfFfF
08-02-2004, 17:52
Origineel gepost door Bachelorette :hihi: ik geloof hier echt helemaal nks van :giechel: deze meid heeft een rijke fantasie :hihi:

TAMIMOENT
08-02-2004, 17:54
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF deze meid heeft een rijke fantasie :hihi: Wat fantasie. Het is de realiteit. Ik weet het leven is hard.

esmaatjuuh
08-02-2004, 17:55
Jij Maakt Het Leven Hard..:hihi: Qallek het Leven is Hard..:D

che3bia
08-02-2004, 17:55
ben je nou echt serieus? Is dit werkelijk gebeurt? zo ja. Kind, ga hulp zoeken, want je stalkt die jonge.

Little_moi
08-02-2004, 17:56
Origineel gepost door esmaatjuuh Eerlijk Gezegd Zou Ik Dat ook Doen..Ijk Zou Het Niet Prettig Vinden Als Je Me Stalkt..Hij Heeft Gelijk..Trouwens..Hoe Kom Je Erbij Dat Jij een Prinses Bent En Dat Hij Op Jou Verliefd Is..Jou Ondertekening Zegt Genoeg..:jammer: :lol: :giechel:

Little_moi
08-02-2004, 17:58

Origineel gepost door TAMIMOENT Je bent gewoon jaloers omdat ik mooi ben :lol: :lol: ayemmaaaaaa mijn buik !!!!! IK KEEK NAAR JE AVATAR EN JE REACTIE (zie hierboven) ik kwam niet meeeeeeeeeer bijjjjjjjj... lekkerding :rolleyes: :giechel:

Pagina's : [1] 2 3