Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidsjurken te huur

Tsa_inou
08-02-2004, 17:15

Ik heb een hele mooie bruidjurk gehuurd voor 200 euro ( inclusief hoepel en sluier ) Als je ze mailt naar sarasbruidsmode@yahoo.com en je vertelt je maat sturen ze je een foto van wat ze hebben.

Tsa_inou
08-02-2004, 23:17
Oh ja mijn jurk ( die ik ga huren dus ) is van het merk Pronovias moooi man dat ie is. Ze brengen m zelf! ( wou ik er nog bij zeggen ) ik ben zo blijjjjjj

SweetRose
08-02-2004, 23:17
Origineel gepost door Tsa_inou Ik heb een hele mooie bruidjurk gehuurd voor 200 euro ( inclusief hoepel en sluier ) Als je ze mailt naar sarasbruidsmode@yahoo.com en je vertelt je maat sturen ze je een foto van wat ze hebben. Kga es mailen..kben benieuwd..

SweetRose
08-02-2004, 23:18
Origineel gepost door Tsa_inou Oh ja mijn jurk ( die ik ga huren dus ) is van het merk Pronovias moooi man dat ie is. Ze brengen m zelf! ( wou ik er nog bij zeggen ) ik ben zo blijjjjjj Ey proficiat...Kben blij dat je blij bent...:D..Heb jij misschien foto van jouw toekomstige bruidsjurk? :D

Tsa_inou
08-02-2004, 23:22

Ooooooooooooh die heb ik gedelete omdat ie te groot was voor mn inbox. Ik zou zegge mail ze dan krijg je m. Hij is in de maat 36 ongeveer. En in t echt is ie veeeeeeeeel mooier. In de kleur champagne. Lief dat je blij voor me bent :)

Tsa_inou
08-02-2004, 23:38
He sweet roosje, Laat je mij weten wat je van mijn droomjurk vindt? ;)

Lay
08-02-2004, 23:51
Hey Tsa_inoe, Hoe werkt dat dan precies? Werkt ze aan huis? Heeft ze een winkel? Uit welke stad komt ze? :) Lay

Tsa_inou
08-02-2004, 23:55
Hoi Lay, Nou ze werkt vanuit huis. Ze zit dus in Almere. Als je dr mail stuurt ze je eerst een foto. Maar ze heeft niet van alle jurken een foto. Ze brengt m op de dag van jouw trouwerij ( tenminste als dat bij haar in de buurt is ) en anders moet je m zelf ophalen. Ze stoomt de jurk zelf ( zit in de prijs ) Groeten, Tsa_inou

SOUMIYA
09-02-2004, 14:01
verhuur je alleen of kan je ook verkopen en als je bruidsjurken staan wil ik graag zien op foto als het kan kan je me mailen soumiya_kadri@hotmail.com hoor nog van je

SweetRose
09-02-2004, 14:06
Origineel gepost door SOUMIYA verhuur je alleen of kan je ook verkopen en als je bruidsjurken staan wil ik graag zien op foto als het kan kan je me mailen soumiya_kadri@hotmail.com hoor nog van je Mievrouwtje..Lees alle reacties nogmaals. :)

Bent_Fes
11-02-2004, 21:48
Thanks voor de info!