Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anti-Malware verlopen?

rustigemeid
28-09-2008, 05:33

Anti-malware is verlopen op m'n pc, weet er iemand een vergelijkbare programma of hoe je toch die anti-malware kunt blijven gebruiken?

mrtestosteron6
28-09-2008, 05:48
Windows Defender, gratis (van Microsoft): http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/defender/default.mspx

rustigemeid
28-09-2008, 05:57
Windows Defender, gratis (van Microsoft): http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/defender/default.mspx Dank je voor het plaatsen, had alleen nog een vraagje. Er komt te staan dat je die validatie van legitime Windows software moet installeren, waarvoor is dat?

mrtestosteron6
28-09-2008, 06:05
Dank je voor het plaatsen, had alleen nog een vraagje. Er komt te staan dat je die validatie van legitime Windows software moet installeren, waarvoor is dat? ze controleren of je een echte windows hebt (gekocht) en niet zo'n gehackte of gekopieerde

rustigemeid
28-09-2008, 06:07

ze controleren of je een echte windows hebt (gekocht) en niet zo'n gehackte of gekopieerde Oh oke, dan zit het wel goed. Dank je

rustigemeid
28-09-2008, 06:11
Ik zat het te installeren, blijkt het al standaard op m'n pc te zitten, omdat alle windows vista dat hebben.

mrtestosteron6
28-09-2008, 06:14
Ik zat het te installeren, blijkt het al standaard op m'n pc te zitten, omdat alle windows vista dat hebben. blondje :hihi: maar stond het aan ?

rustigemeid
28-09-2008, 06:24
blondje :hihi: maar stond het aan ? Nee iemand had het blijkbaar uitgeschakeld al een hele tijd, maarja heb het nu ingeschakeld. Tja kan gebeuren he

mrtestosteron6
28-09-2008, 06:26
Nee iemand had het blijkbaar uitgeschakeld al een hele tijd, maarja heb het nu ingeschakeld. Tja kan gebeuren he even updaten en je bent weer beschermd. Wel veilig doen he :D heb je ook een antivirus ?

rustigemeid
28-09-2008, 06:38
even updaten en je bent weer beschermd. Wel veilig doen he :D heb je ook een antivirus ? Ja ik heb hem gelijk ge-update en heb ook een antivirus van Avast hier op staan.

mrtestosteron6
28-09-2008, 06:38
Ja ik heb hem gelijk ge-update en heb ook een antivirus van Avast hier op staan. mooi zo ik ga nu slapen. Ik versier je straks wel, bereid jezelf maar voor