Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen maken mannen alleen armer met hun Victoria Secret. Het gaat er toch af?

Pagina's : [1] 2 3 4

MaseratI
08-02-2004, 15:50

Wanneer er weer een meid gaat trouwen of se.xen, wilt ze weer eens lingerie kopen. WIe betaalt dat? DE MAN! Enige wat ik zie is een gat in mijn zak? Ik trek alles er toch af, waarom al die moeite :confused: Mij armer maken en dan ben ik degene die, die troep eruit moet trekken :confused:

salina83
08-02-2004, 15:54
Origineel gepost door MaseratI Wanneer er weer een meid gaat trouwen of se.xen, wilt ze weer eens lingerie kopen. WIe betaalt dat? DE MAN! Enige wat ik zie is een gat in mijn zak? Ik trek alles er toch af, waarom al die moeite :confused: Mij armer maken en dan ben ik degene die, die troep eruit moet trekken :confused: Het is maar hoe je het bekijkt :) . En waarom betaal jij het? :confused:

MaseratI
08-02-2004, 16:04
Origineel gepost door salina83 Het is maar hoe je het bekijkt :) . En waarom betaal jij het? :confused: Haar eigen geld verspilt ze aan haar vriendinnetjes en ik moet voor lingerie zorgen :confused: Klein lapje stof voor een vermogen? Ik trek het eruit dus ze moeten niet zoveel zeuren. Geen troep :kwaad:

Kusje
08-02-2004, 16:13
Zeur niet zo man...

Bachelorette
08-02-2004, 17:38

alsof aleen victoria secret bestaat :jammer: :rolleyes:

lovespot
08-02-2004, 18:00
victoria secret, voor de verzendkosten alleen kan je al wat leuks halen bij Hunkermoller.

SweetRose
08-02-2004, 18:08
Waarom jij betalen? Ik bedoel..Ik zou het eerder zelf kopen en m'n man ermee verrassen.

Mouny
08-02-2004, 18:31
Sorry hoor maar ik laat mijn vent echt niet mijn lingerie betalen.. iewa saffie...

3afrieta
09-02-2004, 08:53
HET IS OOK NOOIT GOED WILT EEN VROUW ER MOOI UITZIEN VOOR HAAR MAN GAAT HIJ KLAGEN ZIET ZE ER ALS EEN SLOEBER UIT IN BED DAN DOE JE JE BEST NIET OM AANTREKKELIJK ERUIT TE ZIEN WAT IS JULLIE PROBLEEM?????????????????????????????? :rolleyes:

leukemaroc
09-02-2004, 09:31
wat zeur je nou, een echte man vind het leuk dat zijn vrouw in mooie lingerie loopt het lieft de hele dag. sorry vrouwen die dit lezen maar dit is niet seksistich. maar ik weet dat vrouwen dit ook leuk vinden. maar deze sukkel die alleen maar denkt aan centen is niet goed bij zijn hoofd. :Iluvu:

MaseratI
09-02-2004, 10:06
Lingerie is 1 iets, een vermogen is een ander. Meiden shoppen toch vaak in H&M??? Kunne ze daar niet wat hale ofzo :confused: Ik ruk het er toch af :D

3afrieta
09-02-2004, 10:11
Origineel gepost door leukemaroc wat zeur je nou, een echte man vind het leuk dat zijn vrouw in mooie lingerie loopt het lieft de hele dag. sorry vrouwen die dit lezen maar dit is niet seksistich. maar ik weet dat vrouwen dit ook leuk vinden. maar deze sukkel die alleen maar denkt aan centen is niet goed bij zijn hoofd. :Iluvu: :goedzo: IDD WALLAH EEN ECHTE MAN ZOU HET LEUK VINDEN EN IDD IK VIND HET OOK BELANGRIJK DAT EEN VROUW MOOIE LINGERIE HEEFT EN GEEN ONDERBROEKJES VAN DE ZEEMAN AANHEEFT

Miss_wild
09-02-2004, 10:16
sorry hoor als mij man daar al sjor om gaat doen get a life je gaat toch niet met een gheda pyama iemand (3 lange jurken van de stenen tijdperk overelkaar)verleiden neem ik aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! en hel now dat ik daar geld voor ga vragen het moet een verrassing zijn.................... stomme topic is dat nou liefde? mij liefde gun ik alles.. en dan ga ik niet denken aan geld problemen of shit....... tazz!

MaseratI
09-02-2004, 10:21
Waarom Niet? Verleiden daar hoef je niet zozeer kleding voor te hebben :D Het gaat om het gevoel dat er is. Manier van kijken etc...

3afrieta
09-02-2004, 10:38

WAT BEN JIJ EEN GIER ZEG MISSCHIEN DAT JE OPGEWONDEN RAAKT VAN EEN GESCHEURDE KATOENEN BROEKJE VAN DE ZEEMAN MAAR HET IS EEN FEIT MOOIE LINGERIE IS SE.XY

Pagina's : [1] 2 3 4