Bekijk originele versie : Ik Ben Bang Iedereen Probeert Me Man En Mij Uit Elkaar Te Krijgen !
marocgirl18
08-02-2004, 15:03
iedereen zit achte ons aan ewelah me nicht uit marokko de zussen van me vader ik ben verloofd met een jongen uit marokko en ik hou heel veel van hem en iedereen probeert ons uit elkaar te krijgen met leugens over hem en over mij ik word zo gek ik had net rust van me nict en de zussen van me broer want die wouden mij voor hun zonen maar dat wou ik niet ik trouw niet met familie je krijgt alleen maar problemen en ik ben met iemand anders getrouwd waar ik van hou klaar wat is daar mis mee ik snap niet waarom mensen ons niet veel geluk wensen dan verdriet ik zweer het het lijkt wel dat iedereen ons niet gelukkig wil zien en ons familie nog wel ik word gek en man ook elke keer hoor ik een leugen verzonen over me man ze maken mij zo kapot en ze zijden ook tegen me man dat ik geen maagd meer was dat zij me nicht tegen hem zo erg was het gewoon maar me man gelooft me met heel zijn hard maar ik was heel anders wat ze zijden geloofdeik altijd een beetje ik kreeg altijd ruzie met hem ik was niet gewend zulke leugens en ik wist niet hoe mensen uit marokko zo erg kunnen zijn en je familie nog wel layhfed oe safi fjed elah hnaya ik hoop dat allah ons kan helpen ik bid elke dag voor hem dat we nooit uit elkaar gaan en hij ook en hoop met heel me hard dat het goed zal gaan zonder gevaarlijke mensen om ons heen maar wie weet wat ik er nog meer aan kan doen ik ga gek worden wie kan me helpen ..............
ik zou zeggen meid laat ze lullen
zulke mensen die zich met iemand anders zijn leven bemoeit...heeft gewoon zelf geen leven...sorry hoor maar zulke mensen zijn egt zielig!!
maar jah jij moet je der helemaal niks van aantrekken,...enne als ze wat zeggen over je man/ verloofde tegen je moet je het gewoon niet aantrekken...als jij van em houd en hij van jou...dan is er niks aan de hand en kan niemand jullie uitelkaar halen
afz.soumy
Origineel gepost door marocgirl18
iedereen zit achte ons aan ewelah me nicht uit marokko de zussen van me vader ik ben verloofd met een jongen uit marokko en ik hou heel veel van hem en iedereen probeert ons uit elkaar te krijgen met leugens over hem en over mij ik word zo gek ik had net rust van me nict en de zussen van me broer want die wouden mij voor hun zonen maar dat wou ik niet ik trouw niet met familie je krijgt alleen maar problemen en ik ben met iemand anders getrouwd waar ik van hou klaar wat is daar mis mee ik snap niet waarom mensen ons niet veel geluk wensen dan verdriet ik zweer het het lijkt wel dat iedereen ons niet gelukkig wil zien en ons familie nog wel ik word gek en man ook elke keer hoor ik een leugen verzonen over me man ze maken mij zo kapot en ze zijden ook tegen me man dat ik geen maagd meer was dat zij me nicht tegen hem zo erg was het gewoon maar me man gelooft me met heel zijn hard maar ik was heel anders wat ze zijden geloofdeik altijd een beetje ik kreeg altijd ruzie met hem ik was niet gewend zulke leugens en ik wist niet hoe mensen uit marokko zo erg kunnen zijn en je familie nog wel layhfed oe safi fjed elah hnaya ik hoop dat allah ons kan helpen ik bid elke dag voor hem dat we nooit uit elkaar gaan en hij ook en hoop met heel me hard dat het goed zal gaan zonder gevaarlijke mensen om ons heen maar wie weet wat ik er nog meer aan kan doen ik ga gek worden wie kan me helpen ..............
Zo, iets hebben wij ook mee gemaakt. het kan inderdaad er vervelende sutuatie`s zijn. Maar als je parner inderdaad om je geeft dan hebben jullie beiden niets te vrezen. Ten eerste is het verstandig om dat zort leugens niet aan te horen, dus vermijd deze mensen en laat het zoals het is. Jij moet verder met je parner. Als je wel blijf luisteren naar die onzin dan blijft de SITAN in de buurt DUS WEG ER MEE.
Wie van julie houd die moet je omhelesen, degenen die aan zich zelf denkt ( eigenbelangen) weg sturen en vooral niet bij die gene in de buurt komen.
als je dit aanneemt dan komt alles goed :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Met vriendelijke groet Sjeik2
Je zit in een hele nare situatie, Ik vind het heel erg voor je.
Maar ik raad je aan om boven dat geroddel te staan (hoe moeilijk het ook is) Je moet je verloofde/ man telkens vertellen dat het allemaal leugens zijn, en dat jullie liefde boven alles staat. Dat zal hem en jou goed doen.
Verder zou ik zeggen, meid zorg ervoor dat je hij zo snel mogelijk naar NL komt, dat zal aan een hoop narigheid een eind maken! Want samen sta je sterker!
suc6 en sterkte..........
marocgirl18
08-02-2004, 16:24
MENSEN IK WIL JULLIE BEDANKEN VOOR JULLIE REACTIES DAT DOET ME HEEL GOED EN IK HOOP INSA ALAH DAT HET GOED KOMT
sanae_tangawia
08-02-2004, 17:01
meid lay hefdek...lay haounek!!
en zulke mensen worden bij allah gestraft!!
trek er nix van aan(al is dat moeilijk..bij mijn tante was dat ook zo precies zelfde verhaal..)
praat erover met je verloofde...enzo
ik hoop dat jullie bijmekaar blijven en niet uitelkaar gaan vanwege roddels
beslama thalla meid
kusjes sanae
marocgirl18
08-02-2004, 17:33
allemaal bedankt voor jullie reacties okeyy
Lady_moi
08-02-2004, 17:38
HarT :hihi:
Oja Verder Veel Sterkte Ik Begrijp U Wel
coalitiegenoot
08-02-2004, 19:13
ik hoop dat ze jullie 2 snel kapot maken!!
marocgirl18
08-02-2004, 19:40
coalitiegenoot wat *** jij nou weer dat je hoopt dat ze ons snel kapot maken klootzak doe wat aan je leven :vingers:
lala_zitouna
08-02-2004, 20:01
Voor zover ik me kan herrineren ben je toch ook geen maagd meer?
Je hebt ooit een topic hierover geopend :confused:
ouafaetoen
08-02-2004, 20:07
Als het mekteb is dan zal hij je echtgenoot worden zo niet dan niet
En het enige dat je kan doen is bidden en allah swt om hulp vragen
LoVeLy_HaNaN
08-02-2004, 21:28
Origineel gepost door coalitiegenoot
ik hoop dat ze jullie 2 snel kapot maken!!
Ow ow, wat zijn we weer aardig Coalitiegenoot :rolleyes:
ze3maze3ma
08-02-2004, 21:36
ik wens jullie veel geluk :blauwkus:
marocgirl18
08-02-2004, 23:40
wat *** ij nou weer dat ik geen maagd meer ben trut
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.