Bekijk originele versie : kinderdagverblijf
sammieyh
27-09-2008, 21:09
Wie kan mij tips/adviezen geven voor het oprichten van een kinderdagverblijf
Wat heb ik nodig om mijn plan te realiseren?
Hoe ga ik te werk, wat moet ik vooral in mijn achterhoofd houden, hoeveel geld zal er mee gemoeid zijn, kortom alles wat erbij komt kijken...laat me weten wat jullie ideeen/gedachtens zijn.
Wow, ambitieus. Vertel eerst meer over jezelf. Opleiding(en)? Diploma's? Ervaringen? etc.
sammieyh
27-09-2008, 21:37
ik heb een hbo mwddiploma. werk op het moment zelf op een kinderdagverblijf. Ik wil het samen met een vriendin doen. Zij heeft ook hbo mwd gedaan maar werkt in de psychiatery.
Timaatje_x
28-09-2008, 13:55
ik heb een hbo mwddiploma. werk op het moment zelf op een kinderdagverblijf. Ik wil het samen met een vriendin doen. Zij heeft ook hbo mwd gedaan maar werkt in de psychiatery.
Ik heb jou een prive mailtje gestuurd..:)
Zes jaar geleden liep ik ook met deze plannen..totdat ik een infopakket bij de Kamer van Koophandel had aangevraagd en gelezen...
My God wat een regels...miljoen regeltjes waar je je aan moest houden..dat was heel ontmoedigend..
Maar jij bent misschien wel een doorzetter...dus ga info vragen en ga dr voor...succes!:goedzo:
sammieyh
10-10-2008, 17:48
kan j mij die informatiepakket opsturen dan...
En had jij al iets ondernomen of was het alleen bij informatie opvragen gebleven. Heb jij of iemand anders nog tips??
sammieyh
16-10-2008, 14:48
Alle hulp is welkom, waar zijn die mensen die verstand hebben van zakendoen?
SaSa_Lici0uss
27-10-2008, 12:16
vraagje he,,
Ik zou het dus echt leuk vinden om in een kinderdagverblijf te werken,, alleen is mijn vraagje.. moet je altijd diploma's hebben,, ervaring heb ik genoeg,,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.