Bekijk originele versie : Iemand die werk in een hilfiger zaak???
freewily
27-09-2008, 14:25
Die jongens bodywarmer nieuwe model is zo leuk. Alleen zo prijzig 160Euro. Wie kent er iemand die werkt daar of zelf werkt en hoeveel is de korting?
Het is een kadotje voor een ziek iemand dus ik zou het erg op prijs stellen:)
Sallam
berkaneesje_
27-09-2008, 15:17
haha kk zielig.
Mocrovelli1989
27-09-2008, 15:54
haha kk zielig.
??dat iets prijzig is wil niet zeggen dat je het niet kunt betalen/wilt betalen, maar dat je gewoon meerdere belangrijkere uitgaves hebt, en niet zoals jou op de straat blijven te rotten en wachten op studiegeld en Nikes halen voor 120
Ja man houd je bek gewoon als je niks positiefs te melden hebt.
Helaas ken ik niemand die daar werkt.
Up voor jou.
haha kk zielig.
:maf:
volle pond betalen is zielig hahah
freewily
27-09-2008, 20:25
Ja man houd je bek gewoon als je niks positiefs te melden hebt.
Helaas ken ik niemand die daar werkt.
Up voor jou.
SHokran, mss dat iemand weer iemand kent of er zelf werkt mocht die dit lezen:)
Je kunt wachten tot de DDD van de Bijenkorf (binnenkort). Alleen ik weet niet of ze de bodywarmer die jij bedoeld ook verkopen bij de Bijenkorf. Je kunt eerst kijken en eventueel reserveren.
freewily
27-09-2008, 21:57
bedankt ik zal er rekening mee houden
Het is tevens het model Hilfiger bodywarmer soho (blauw)
berkaneesje_
27-09-2008, 22:04
??dat iets prijzig is wil niet zeggen dat je het niet kunt betalen/wilt betalen, maar dat je gewoon meerdere belangrijkere uitgaves hebt, en niet zoals jou op de straat blijven te rotten en wachten op studiegeld en Nikes halen voor 120
HAHA, sinds dit jaar krijg ik studie, 1e jaar universiteit. En nee sorry, mij zie je niet met een paar classics. Wat al aangeeft dat ik niet afhankelijk ben van studie. Waar et mij omgaat is dat het verhaal erachter gewoon zo onwaarschijnlijk klinkt, en ongeloofwaardig, dat is het zielige eraan.
knaleilandzuid1
28-09-2008, 01:13
donderdag begint de dwazedagen bij de bijenkorf en die verkoopt ook hilfiger kleding. misschien hebben ze die daar, en misschien ook met korting.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.