Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : email probleem

waterijs
27-09-2008, 11:43

hoi. wie kan mij helpen. ik krijg de melding dat voor de accountnaam..... geen emails kan worden verzenden of onvangen. fout bij windows live mail. mijn mailbox was vol en had alles 1 voor 1 verwijderd. sinds die dag kan ik mijn emails alleen nog via hotmail bekijken. kan iemand mij vertellen hoe ikhet kan herstellen? mijn dank is groot.

Yassin75
27-09-2008, 13:24
E-mailclient configureren: Outlook Express en Outlook 2002 (alleen voor Windows) Uw client automatisch configureren: 1. Voer het hulpprogramma voor automatische configuratie uit. (U kunt ook uw client handmatig configureren.) 2. Klik op 'Openen' en selecteer het programma dat u met Gmail wilt gebruiken. 3. Voer uw Gmail-gebruikersnaam (alles vóór '@gmail.com') in het veld 'E-mailadres:' in. 4. Voer uw naam in het veld 'Weergegeven naam:' in. 5. Klik op 'Configureren'. U hebt uw client geconfigureerd, zodat u Gmail-berichten kunt verzenden en ontvangen. Uw client handmatig configureren: 1. POP voor uw GMail-account inschakelen. 2. Open Outlook of Outlook Express. 3. Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts...'. 4. Klik op 'Toevoegen' en vervolgens op 'E-mail...'. 5. Voer uw naam in het veld 'Weergegeven naam:' in en klik op 'Volgende'. 6. Voer uw volledige e-mailadres voor Gmail (username@gmail.com) in het veld 'E-mailadres:' in en klik op 'Volgende'. 7. Voer 'pop.gmail.com' in het veld 'Server voor inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP):' in. Voer 'smtp.gmail.com' in het veld 'Server voor uitgaande e-mail (SMTP):' in. 8. Klik op 'Volgende'. 9. Voer uw Gmail-gebruikersnaam (inclusief '@gmail.com') in het veld 'Accountnaam:' in. Voer uw Gmail-wachtwoord in het veld 'Wachtwoord:' in en klik op 'Volgende'. 10. Klik op 'Voltooien'. 11. Markeer 'pop.gmail.com' onder 'Account' en klik op 'Eigenschappen'. 12. Klik op de tab 'Geavanceerd'. 13. Vink onder 'Uitgaande e-mail (SMTP)' het vakje aan naast 'Voor deze service is een beveiligde verbinding vereist (SSL)'. 14. Voer '465' in het veld 'Uitgaande e-mail (SMTP):' in. 15. Vink onder 'Inkomende e-mail (POP3)' het vakje aan naast 'Voor deze service is een beveiligde verbinding vereist (SSL)'. De poort wordt gewijzigd in 995. *De volgorde van de velden met de servers voor uitgaande en inkomende e-mail is afhankelijk van de versie. Zorg ervoor dat u in elk veld de juiste informatie invoert. 16. Klik op de tab 'Servers' en vink het vakje aan naast 'Voor deze server is verificatie vereist'. 17. Klik op 'OK'. U hebt uw client geconfigureerd, zodat u Gmail-berichten kunt verzenden en ontvangen.

Yassin75
27-09-2008, 13:26
Ik d8 dat windows $ kost,gmail is gratis!