Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reportage 20-jarige Amsterdammer Abdel die aangifte heeft gedaan van mishandeling do

MrLovely
08-02-2004, 11:47

Hallo allemaal Aandacht voor de 20-jarige Amsterdammer Abdel die aangifte heeft gedaan van mishandeling door politiemannen in Zaandam. Volgens de man heeft hij in de nacht van vrijdag op zaterdag klappen gekregen van twee agenten. Hij raakte gewond aan zijn oog en delen van zijn lichaam. De politie Zaanstreek heeft de zaak inmiddels in onderzoek. Uiteenlopende verklaringen Abdel, van Marokkaanse afkomst, wilde vrijdagavond met vrienden naar een discotheek in Zaandam. Volgens de man werd hem de toegang geweigerd. Over het verloop van de rest van de avond lopen de verklaringen van de jongeman en de politie uiteen. Gevallen De jongeman zegt te zijn mishandeld. Volgens de politie is hij bij zijn arrestatie gevallen en heeft daardoor letsel opgelopen. Check deze link en oordeel zelf, http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=90436 Reactie zijn zeer welkom.

a3ir
08-02-2004, 13:00
mrlovely,ze willen alles in de doofpot stopen .je weet al zo dat die agent iets heeft gedaan als abdel zijn advocaat niet mocht belen en geen medichs behandeling mocht onder gaan. de meste marocs doen bijna nooit aangifte als ze worden mishandeld door de politie.ik hoop dat er een eerlijk onderonderzoek komt , ik heb mijn twijfels over die agent.anders zouden ze hem niet hebben geschost.

Scottie
08-02-2004, 13:37
Nou, hier lopen al twee topics over. Een van Redactie en een van mij. Scottie.

salimaforever
08-02-2004, 15:03
Ze moeten die agenten neerschieten zoals op school!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRAPJE

sahira
08-02-2004, 15:38

Origineel gepost door salimaforever Ze moeten die agenten neerschieten zoals op school!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRAPJE Vreemd soort van humor heb jij.. :rolleyes:

sweet_nadoria
08-02-2004, 19:38
Mskien die Abdel ... Alleen omdat hij wou weten waarom hij werd geweigerd .. Tfoe al die joden bij elkaar !! Ze spelen onder een hoedje en dit is wat ervan komt !! Moge Allah hen straffen !!

a3ir
08-02-2004, 19:40
nadoria, ik hoop hier op aarde en niet na hun dood.oo ja daar worden ze al toch gestraft.

sweet_nadoria
08-02-2004, 19:42
Moge Allah hen het leven op aarde zuur maken en hen niet laten ontkomen aan hun verdiende straf !! Wa Yarabi Ameen !!! ;)

Scottie
10-02-2004, 17:31
Nou, lees voor de nuance even deze link en met name het persbericht. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=3906368#post3906368