Bekijk originele versie : New Yorkse pinguïns komen 'uit de kast'
http://images.fok.nl/upload/royensilo.jpg
Twee pinguïns in de dierentuin van Manhattan, New York, spelen de hoofdrol in een pas verschenen onderzoek waarin homoseksualiteit onder dieren nader bekeken werd.
Roy en Silo, twee mannelijke kinband pinguïns, vormen namelijk al jarenlang een onafscheidelijk liefdespaar. Elke dag liefkozen ze elkanders nek, maken ze geluidjes naar elkaar en hebben ze hun portie seks.
Pogingen van de oppassers om ze van een andere partner te voorzien mislukten want de twee pinguïns wijzen elk vrouwtje af.
--------------------------------------------------------
Homo dieren... :jammer:
Deze wereld gaat naar de hel zeg ik je ....
Apen, dolfijnen, pinguins..... mensen.
Volkomen natuurlijk verschijnsel dus.
AAAbracadaver
08-02-2004, 10:49
Origineel gepost door achmad
ik als mens schaar mij niet in het rijtje van apen en dolfijnen hoor, pfffffff. verlaag jij jezelf maar maar niet de gehele mensheid ok?
Waarom niet, je bent ook maar een zoogdier. Of behoor jij toevallig tot de groep reptielen of insecten ?
ik als mens schaar mij niet in het rijtje van apen en dolfijnen hoor, pfffffff. verlaag jij jezelf maar maar niet de gehele mensheid ok?
Ik vind de mensheid echt niet beter dan apen of dolfijnen, misschien zelfs wel integendeel. Wij maken er een groter zooitje van dan zij.
Origineel gepost door Buck
http://images.fok.nl/upload/royensilo.jpg
Deze wereld gaat naar de hel zeg ik je ....
ook wel zonder homo dieren.
maar goed
:D
Origineel gepost door musicahe
Wat je vergeet, is dat net als die dieren ook de mens werd geschapen door god.
En net als bij de dieren kan je ook onder de mensen homofiele neigingen tegen komen.
Die perverse dieren ook, moeten perse de mens na-apen, of is het nou net andersom? :D
Of heeft god dan toch een steek laten vallen? :confused:
God was toch almachtig? Dit is een schepping van de natuur.
Wat er aan de hand is dat mensen de natuur niet snappen en dan maar de natuur voor gek verklaren. Maar de natuur is gewoon de natuur.
Ik verlaag me niet, ik weet dat jij en ik als mens ook zoogdieren zijn. Kijk maar eens naar beneden tijdens het plassen (niet schrikken, dat hoort zo! :D )
AlHoceima_Leila
08-02-2004, 17:38
haahah grappig zeg
Origineel gepost door Sehraoui
Zo zie je maar dat ook die pinguins die homo ziekte kunnen oplopen want het is gewoon een ziekte als je homo bent net als griep, malaria, herpes, malaria, hepatitis b, aids, koorts, en noem maar op. Elke ziekte kan genezen worden zo ook de homo ziekte.
Nou Sehraoui, ik moet je teleurstellen homoseksualiteit is geen ziekte en kan dus net zo min genezen worden als jou onmetelijke domheid die uit dit antwoordt straalt.
Origineel gepost door Sehraoui
Homoseksualiteit is een ziekte die zeer zeker te genezen is. Homoseksualiteit ken je oplopen als je nog jong bent zoals spelen met barbie terwijl je een jongen bent dan ben je tog cker ziek als je dat doet. Als je mannen graag in hun poe.pgat wil penetreren dan ben je tog cker ziek vertel mij nou niet dat dat niet waar is jongeman.
Als je zo graag met mannen naar bed wil ben je gewoon ziek.
Ja hoor, homosexualiteit kan genezen...
Pfff, je jongeheer ff in de aspro bruis hangen zeker? :zwaai:
man + vrouw is nageslacht !
Man + man is geen nageslacht uitsterven
klopt niet :)
Origineel gepost door roebla
man + vrouw is nageslacht !
Man + man is geen nageslacht uitsterven
klopt niet :)
je bent iets vergeten:
man + man + 3e wereld waar ze nog als gekken kinderen maken = adoptie door westerse homo's
Het spijt me je uit je hooghartige droom te helpen, maar ons DNA is voor meer dan 98% gelijk aan sommige apensoorten, en over de intelligentie van dolfijnen gaan ook enkele verhalen.
Maar ik geef toe, wij mensen hebben al veel bereikt. We hebben massavernietigingswapens ontwikkeld, en het klimaat veranderd waardoor al vele soorten zijn uitgestorven. Onderdrukking en massamoorden omwille van religie, ras of andere intolerantie lijkt ook een menselijke uitvinding...
En wij maken ons druk om 2 mensen of dieren die van elkaar houden, en toevallig van hetzelfde geslacht zijn? Ja, laten we hier vooral intolerantie en onverdraagzaamheid prediken, daar schiet de mensheid veel mee op!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.