Bekijk originele versie : Wajoow, echt weer iets...........
Rtelamartil
26-09-2008, 22:46
voor mij!! Jnoen krijg ik ervan!
Ik heb een nieuwe telefoon gehaald een SAMSUNG M300. Hij was in aanbieding en ik dacht waarom niet.
Ik betaalde met een vvv cadeaubon en de rest van het bedrag met geld.
Ik heel blij naar huis opgeladen en sim kaart ingezet dacht eindelijk kan ik mijn gare telefoon wegdoen.
Ik pak de telefoon en zoek naar bluetooth kon hem niet vinden. Dus bel me vriendin die had hem ook zegt ze nee schat hij heeft GEEN BLUETOOTH!:eek:
Ik heb hem van de kijkshop vandaag gehaald en heb nog de bon kan ik hem dan terugbrengen en mijn geld terugkrijgen??
Pleaseee help meeee!!
Thanx!
Rtelamartil
26-09-2008, 22:58
Niemand die me kan helpen?? Of bij de kijkshop werkt??
UUUUUUUUUUUUPPPPPPPPP!!!
je zou het kunnen proberen meid.
ik weet niet of je het geld dat je met een vvv bon terug heb. maar je kan het wel proberen dat kan altijd. je kan zeggen dat het niet iets is wat je wilt of hij functioneert niet goed..
je weet nooit misschien vragen ze de reden niet een? of je kan ruilen??
een nee heb je een een ja kan je krijgen :)
Experience
27-09-2008, 01:03
voor mij!! Jnoen krijg ik ervan!
Ik heb een nieuwe telefoon gehaald een SAMSUNG M300. Hij was in aanbieding en ik dacht waarom niet.
Ik betaalde met een vvv cadeaubon en de rest van het bedrag met geld.
Ik heel blij naar huis opgeladen en sim kaart ingezet dacht eindelijk kan ik mijn gare telefoon wegdoen.
Ik pak de telefoon en zoek naar bluetooth kon hem niet vinden. Dus bel me vriendin die had hem ook zegt ze nee schat hij heeft GEEN BLUETOOTH!:eek:
Ik heb hem van de kijkshop vandaag gehaald en heb nog de bon kan ik hem dan terugbrengen en mijn geld terugkrijgen??
Pleaseee help meeee!!
Thanx!
Gewoon proberen. Je weet maar nooit.
Meid, ik moet je helaas teleurstellen bij de kijkshop kan je nooit telefoons ruilen of terugbrengen.
Hebben ze jou dat niet verteld op het moment dat je 'm kocht?
Bij mij vertellen ze dat er altijd bij.
missmientje
27-09-2008, 17:06
ze vertellen dat meestal bij de kassa als je hem koopt
Aiwaaaaaa
coolbest
27-09-2008, 17:35
Je moet het inderdaad gewoon gaan proberen.
Kijkshop is trouwens heel rot. Mijn nichtje heeft er een tijdje geleden een telefoon gekocht. Volgens mij was dat ook een samsung, na een paar weken deed dat ding al heel raar en viel steeds uit. Toen ze terug is gegaan hebben ze tegen haar gezegd dat ze zelf maar contact moest opnemen met klanteservice van samsung. En dat terwijl ze gewoon nog garantie heeft.
Kortom voor mij geen Kijkshop!
Aliyanah
27-09-2008, 18:39
Je moet het inderdaad gewoon gaan proberen.
Kijkshop is trouwens heel rot. Mijn nichtje heeft er een tijdje geleden een telefoon gekocht. Volgens mij was dat ook een samsung, na een paar weken deed dat ding al heel raar en viel steeds uit. Toen ze terug is gegaan hebben ze tegen haar gezegd dat ze zelf maar contact moest opnemen met klanteservice van samsung. En dat terwijl ze gewoon nog garantie heeft.
Kortom voor mij geen Kijkshop!
Komt doordat kijkshop geen telecom winkel is. Zij willen geen tussenpersoon zijn als er een telefoon kapot gaat. En dat heeft elke winkel eigenlijk. Tenzij je m bij belcompany koopt of wat dan ook.
Rtelamartil
28-09-2008, 22:08
Hey Meiden!
Thanx voor al jullie adviezen!
Ik heb hem de volgende dag teruggebracht. Ik had geluk want ik kreeg gewoon mijn geld terug alleen de simkaart moest ik wel betalen die was € 7,50. Maar dat gaf niet want ik was allang blij dat ik de rest wel terugkreeg.
Ze zei dat ze dat normaal niet doen maar voor deze ene keer dan wel!
Ik was echt zooooooo BLIJJJJJJJ!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.