Bekijk originele versie : De ultieme Liefde
Bachelorette
08-02-2004, 01:16
Liefde is als het leven zelf: Prachtig en Gruwelijk.
Liefde laat mensen Geboren worden, Liefde laat mensen Sterven.
Eén van de meest Prachtige, Gruwelijke en Inspirerende verschijningsvormen is de Geheime Liefde.
De Geheime Liefde is namelijk bijna altijd de Verboden Liefde en daarom ook bijna altijd de Onmogelijke Liefde.
Twee mensen die elkaar Willen hebben maar die elkaar niet Kunnen krijgen. Of Mógen krijgen.
Want de Ultieme Liefde is de Geheime Liefde en die kan Niet bestaan...
copyright van iemand :confused: (had hem ooit opgeslagen van iemand)
mohim,
Wat vinden jullie hier nou van? niet van het gedicht,maar van het feit dat je niet samen kan zijn? om welk reden dan ook...
:zwaai:
fatima_1986
08-02-2004, 01:20
jaah om eerljik te zijn vind ik dat wel jammer maar jaah het is zo kan er niets aan doen zit jij toevallig in deze situatie? dat je niet bij hem kan zijn om welke redene dan ook??
Sammy333
08-02-2004, 01:22
Wel mooi gedicht, maar ik kan je vraag niet beantwoorden sorry maar ik vind de juiste woorden er niet voor...
Nog een fijne nachtrust toegewenst:zwaai:
Bachelorette
08-02-2004, 01:35
Origineel gepost door fatima_1986
jaah om eerljik te zijn vind ik dat wel jammer maar jaah het is zo kan er niets aan doen zit jij toevallig in deze situatie? dat je niet bij hem kan zijn om welke redene dan ook??
:engel: nope
maar ken wel iemand :(
Bachelorette
08-02-2004, 01:37
Origineel gepost door Sammy333
Wel mooi gedicht, maar ik kan je vraag niet beantwoorden sorry maar ik vind de juiste woorden er niet voor...
Nog een fijne nachtrust toegewenst:zwaai:
slaap ermaar een nachtje over
misschien kan je het morgen wel formuleren :p
dank je, truste dame :zwaai:
Sammy333
08-02-2004, 01:40
Als ik nog aan slapen toekom:D
Bachelorette
08-02-2004, 01:47
Origineel gepost door Sammy333
Als ik nog aan slapen toekom:D
jawel, je gaat naar kruisje rechtsboven, klikt erop
en sluit hele pc af
klaar is kees
morgen nog een dag inshallah :D
Sammy333
08-02-2004, 01:56
Ja incha allah maar mensen houden mij aan de praat:maf: ik kan geen afscheid nemen:o Help je mij ff?
esmaatjuuh
08-02-2004, 10:45
Mooi Gedicht, En Ik heb Begrepen Van M`n Nicht Dat Liefde Die Geheim is Gehouden, Die Onmogelijk Is..Echt Liefde Is..;)
Bachelorette
08-02-2004, 10:53
Origineel gepost door esmaatjuuh
Mooi Gedicht, En Ik heb Begrepen Van M`n Nicht Dat Liefde Die Geheim is Gehouden, Die Onmogelijk Is..Echt Liefde Is..;)
jess...romantisch en beangstigend tegelijkertijd..er is gewoon zoveel liefde tussen die 2..dat houd je voor onmogelijk :D ;)
esmaatjuuh
08-02-2004, 10:55
Juist..De Onmogelijkheid En Het Verbod Maakt Het Zo Bijzonder, En Als De Twee Personen In Een Toekomst En In Hun Liede Geloven, Dan Geloo Ik Best dat Dat De Ultieme Liefde Is...Die Afgenomen Wordt Door Hen Ouders..Tsjah Jammer
Bachelorette
08-02-2004, 11:03
Juist..De Onmogelijkheid En Het Verbod Maakt Het Zo Bijzonder, En Als De Twee Personen In Een Toekomst En In Hun Liede Geloven, Dan Geloo Ik Best dat Dat De Ultieme Liefde Is...Die Afgenomen Wordt Door Hen Ouders..Tsjah Jammer
Sow that must hurts like hell :(
Geef hoop nooit op, sta er alleen niet bij stil want dan word je wel gek,maar ga gewoon door en verwacht het onverwachte
als god het wil, than is eht zeker meant to be.....
esmaatjuuh
08-02-2004, 11:06
;)
Juist;)
Bachelorette
08-02-2004, 17:42
;)
Juist;)
iwa tis makkelijker gezegd dan gedaan...geduld is dan wel een schone zaak, maar ook heel moeilijk..vooral als je ziet dat het binnen je bereik is,maar er telkens belemmeringen zijn
esmaatjuuh
08-02-2004, 17:44
Ewa Jah..Daar Valt Er Niets Aan Te Doen..Als Het Geen Mekteb Is, Is Het Geen Mekteb..Je Vindt Dan Wel 'De Ware'
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.