Bekijk originele versie : Zielig????
driouchi
07-02-2004, 23:27
ik ken een paar mannen die zo jaloers zijn op hun vrouw
dat wanneer ze gingen trouwen hun vrouw niet mocht werken
dat haat ik nou!!
waarom zijn sommige mannen zo vooral marokkanen
wollah daar kan ik niet tegen!!!
ik vind het maar zielig :(
GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 23:32
Ieder echtpaar is anders.... Het is tussen hen de taak om er van tevoren goed over te praten... ZO weet je waar je staat en al sje het bevalt dan jaa ga je gang allah ie zieb a tissir.. zo niet.. dan weet je ook wat je te doen staat
driouchi
07-02-2004, 23:35
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Ieder echtpaar is anders.... Het is tussen hen de taak om er van tevoren goed over te praten... ZO weet je waar je staat en al sje het bevalt dan jaa ga je gang allah ie zieb a tissir.. zo niet.. dan weet je ook wat je te doen staat
hehe eindelijk een normale en serieuse reactie van jou
werd tijd :eek:
ik sta er van versteld
GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 23:37
Origineel gepost door driouchi
hehe eindelijk een normale en serieuse reactie van jou
werd tijd :eek:
ik sta er van versteld
je zou eens verbaasd zijn als je de echte Me kende:)
Dat ik hier een beetje melig zit te doen op deze overdrukke site wil niet zeggen dat het een werkelijke beeld schept over iemand, over mij:)
GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 23:41
Owh Ja en wat is er mis met een vrouw die niet werkt. Hier ik studeer ook beetje HBO, Be.. Dat wil niet zeggen dat ik over een paar jaar mevr fulltime werkster wil zijn...
ALs je trouwt en een kind hebt..wat dan.. heb liever dat ik mijn kind opvoed wetend dat zijn moeder altijd voor hem/haar klaarstaat dan een moeder die haar kind elke keer ergens anders dumpt en ja het kind amper tijd met zijn ma doorbrengt...
Dont get me wrong..ieder denkt er anders over... Zelf is de keuze snel gemaakt
Miss_Vanitas
07-02-2004, 23:42
je zou eens verbaasd zijn als je de echte Me kende:)
Dat ik hier een beetje melig zit te doen op deze overdrukke site wil niet zeggen dat het een werkelijke beeld schept over iemand, over mij:)
Hmmm, denk dat dat wel voor meerdere mensen hier geldt... ik bedoel...
ze zullen toch wel niet allemaal zo dom zijn in real life?? :rolleyes:
GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 23:45
Origineel gepost door Miss_Vanitas
Hmmm, denk dat dat wel voor meerdere mensen hier geldt... ik bedoel...
ze zullen toch wel niet allemaal zo dom zijn in real life?? :rolleyes:
Vele ken ik en je zou eens moeten weten hoe ze erbuiten zijn :) Vooral degene die het hardst schreeuwen over marokkaanse meiden zijn dit en dat........ Je zou nooit verwachtten dat zij zulke uitspraken deden op het forum.. maar das het leuke ervan.. mensen krijgen een beeld en dan blijkt die totaal anders te zijn
Ze zijn alles behalve dom... :)
Miss_Vanitas
07-02-2004, 23:54
Vele ken ik en je zou eens moeten weten hoe ze erbuiten zijn :) Vooral degene die het hardst schreeuwen over marokkaanse meiden zijn dit en dat........ Je zou nooit verwachtten dat zij zulke uitspraken deden op het forum.. maar das het leuke ervan.. mensen krijgen een beeld en dan blijkt die totaal anders te zijn
Ze zijn alles behalve dom... :)
Is toch vreemd? Hoe kun je nou zo n dubbele persoonlijkheid hebben dan? :confused:
Wat ik ook wel merk.. tussen sommige discussies die onderling aan de gang zijn... dat sommige heel erg hypocriet zijn... valt me dan ook weer tegen... veel napraters hiero.
oem_ismael
07-02-2004, 23:55
nou als er mannen werken op het werk van die vrouw dan moet hij het weigeren!! zo heeft Allah swt het voorschreven en mag de vrouw het dan niet weigeren
Arabian_Pearl
07-02-2004, 23:56
Geef mij maar een Belg. Die tonen tenminste respect voor een vrouw en doen niet zo schijnheilig en macho. :Iluvu:
Marokkanen zijn over 't algemeen luidruchtig, jaloers, agressiever en stresserend.
Arabian_Pearl
07-02-2004, 23:59
Origineel gepost door oem_ismael
nou als er mannen werken op het werk van die vrouw dan moet hij het weigeren!! zo heeft Allah swt het voorschreven en mag de vrouw het dan niet weigeren
Er werken overal mannen. :rolleyes:
En op 't werk wordt nog altijd gewerkt. Het is er geen bordeel.
De man moet z'n vrouw vertrouwen ipv haar verbieden om te gaan werken.
Wie z'n partner niet vertrouwt, bezit de liefde niet in z'n hart.
GaStVrOuW_NadYa
08-02-2004, 00:00
Is toch vreemd? Hoe kun je nou zo n dubbele persoonlijkheid hebben dan? :confused:
Wat ik ook wel merk.. tussen sommige discussies die onderling aan de gang zijn... dat sommige heel erg hypocriet zijn... valt me dan ook weer tegen... veel napraters hiero.
nee dat is geen dubbele persoonlijkheid.. Vele zeggen dat alleen omdat ze weten dat marokkaanse meiden het niet en gaan beginnen te schreeuwen en dingen zeggen als, je bent dit en dat..
Ze lokken gewoon vele leden en dan lachen ze erom...
Tis triest ja.. maar zie je niet dat ze elke keer met hetzelfde gedoe komen..wat ze allemaal wel niet zeggen kan ik 5 zinnen geplaatst worden....
Pure verveling..
Miss_Vanitas
08-02-2004, 00:09
Pure verveling..
Ja, idd!
Kben nog nie zo lang lid... Maar er zijn maar weinig originele posts...
Maar wel lache :D
GaStVrOuW_NadYa
08-02-2004, 00:17
Ja, idd!
Kben nog nie zo lang lid... Maar er zijn maar weinig originele posts...
Maar wel lache :D
Ik zit hier al jaren :maf2: Subhanalah naarmate de jaren voorbij gaan hoe erger de topics worden.......
SOms lijkt het net alsof men alleen haat koestert jegens de ander.....
heb vele Ban's gehad :( en IP ban erbij.. maar goed.. ben weer eens terug
Miss_Vanitas
08-02-2004, 00:30
Ik zit hier al jaren :maf2: Subhanalah naarmate de jaren voorbij gaan hoe erger de topics worden.......
SOms lijkt het net alsof men alleen haat koestert jegens de ander.....
heb vele Ban's gehad :( en IP ban erbij.. maar goed.. ben weer eens terug
Ow jah, dat wilde ik nog vragen... Waarvoor wordt je gebanned? Ik bedoel... er wordt hier toch wat afgescholden enzo en die mensen worden eg nie verwijderd! Que pasa with that?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.