Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Dames?????

Pagina's : [1] 2

Eastboy
07-02-2004, 22:09

Marokkaanse dames zijn heel mooi en leuk lief,ik zelf persoonlijk val heel erg voor Marokkaanse dames maar er is ook een probleem Marokkaanse dames zijn heel Vaag de ene dag vinden ze je leuk en de andere dag willen ze niets met je te maken hebben dat is een van de vele voorbeelden en nee ik heb geen blauwtje opgelopen maar mijn vraag is waarom zijn Marokkaanse meisjes zo vaag.Niet allemaal natuurlijk.

Eastboy
07-02-2004, 22:11
Ik ben benieuwd naar jullie reactie heren

Bachelorette
07-02-2004, 22:12
meiden testen ook :rolleyes:

Mouny
07-02-2004, 22:18
da7aktinie.. was dat voor bull

lady_khadija
07-02-2004, 22:20

face it!!!!

Eastboy
07-02-2004, 22:24
Origineel gepost door Bachelorette meiden testen ook :rolleyes: Dit bedoel ik wer zoiets vaag zeg nou gewoon wat je echt bedoeld ben je al vaag genoeg

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:25
euh sommige zijn vaag niet allemaal ze kunne ook een reden hebbe om zich vaag te gedrage :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

LoVeLy_HaNaN
07-02-2004, 22:30
Origineel gepost door Eastboy Marokkaanse dames zijn heel mooi en leuk lief,ik zelf persoonlijk val heel erg voor Marokkaanse dames maar er is ook een probleem Marokkaanse dames zijn heel Vaag de ene dag vinden ze je leuk en de andere dag willen ze niets met je te maken hebben dat is een van de vele voorbeelden en nee ik heb geen blauwtje opgelopen maar mijn vraag is waarom zijn Marokkaanse meisjes zo vaag.Niet allemaal natuurlijk. Ewa jah, misschien denken ze dang dat je niej serieus bezig bent met de relatie. Maar jah, wat wil je dang? Dat ze achter je aan lope als een hond? :rolleyes: Maar jah, :zwaai:

Bachelorette
07-02-2004, 22:32
Origineel gepost door Eastboy Dit bedoel ik wer zoiets vaag zeg nou gewoon wat je echt bedoeld ben je al vaag genoeg zoals jongens meestal testen hoe snel je ene meisje kan krijgen, zo testen meiden hoveel een jongen voor haar over heeft snap je het nu?

Eastboy
07-02-2004, 22:36
Origineel gepost door Bachelorette zoals jongens meestal testen hoe snel je ene meisje kan krijgen, zo testen meiden hoveel een jongen voor haar over heeft snap je het nu? geloof me dan zullen ze bij mij niet ver komen

Eastboy
07-02-2004, 22:38
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Ewa jah, misschien denken ze dang dat je niej serieus bezig bent met de relatie. Maar jah, wat wil je dang? Dat ze achter je aan lope als een hond? :rolleyes: Maar jah, :zwaai: Nee ik wil niet dat ze achter me aanzit en ik dnke niet dat het daaraan ligt :confused:

Bachelorette
07-02-2004, 22:46
Origineel gepost door Eastboy geloof me dan zullen ze bij mij niet ver komen jij profileert je hier alsof je een of andere stud bent, maar wacht maar...zodra jij helemaal hoteldebotel bent op je vrouwtje, wil je niets anders dan haar voeten kussen

GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 22:46
Vele vrouwen moeten geprogrammeerd worden!

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:50
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa Vele vrouwen moeten geprogrammeerd worden! door wie geprogrammeerd worden??? door de man ???? en aan zijn eisen te voldoen ???? daarom moeten ze geprogrammeerd worden :rolleyes: zeg je ????? dat moet dat ook zo bij de man zijn waarom geprogrammeerd worde als je een serieuze simpele persoonlijkheid hebt :confused: sorry als ik het verkeerd begrepen heb , maar leg het dan wel uit :zwaai: :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

LoVeLy_HaNaN
07-02-2004, 22:51

Jah waarom?:confused:

Pagina's : [1] 2