Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen: Zijn jullie niet bang voor huwelijksnacht?

Pagina's : [1] 2

LZN
07-02-2004, 22:04

Vraagje voor de vrouwtjes onder ons, zijn jullie niet bang voor Huwelijksnacht?? Die avond word je voor het eerst gepenetreerd en niet zo'n beetje ook wa joh.. Als je een knappe man hebt, word het makkelijker, maar als je een lelijke man hebt dan gaat het stroefer omdat je niet opgewonden bent Wat hebben jullie het tog hard vrouwen, na huishouden, kinderen verzorgen enzoo, moeten jullie ook nog gepenetreerd worden Vrouwen zijn sterkste van de wereld.

strafblad
07-02-2004, 22:08
Echt niet! Ze leven ernaar uit naar die huwelijksnacht. haha

lady_khadija
07-02-2004, 22:16
Origineel gepost door SahafFan Vraagje voor de vrouwtjes onder ons, zijn jullie niet bang voor Huwelijksnacht?? Die avond word je voor het eerst gepenetreerd en niet zo'n beetje ook wa joh.. Als je een knappe man hebt, word het makkelijker, maar als je een lelijke man hebt dan gaat het stroefer omdat je niet opgewonden bent Wat hebben jullie het tog hard vrouwen, na huishouden, kinderen verzorgen enzoo, moeten jullie ook nog gepenetreerd worden Vrouwen zijn sterkste van de wereld daarom moet je de vrouw met heel veel liefde behandelen....

Frikouja
07-02-2004, 22:17
Komt wel Goeddd JOhhh!! als je zo lang hebt `gewacht` en je kan eindelijk, natuurlijk met je man naar eigen keuze! dus zul je er ook voor zorgen dat je man Ok is en alles niet stroef verloopt! gewoon zorgen voor `verzachtende` omstandigheden om alles lekker gladejes te laten verlopen :stout: en jah een keer pijn lijden en de rest van de dagen genieten lijkt me...

rella_ess
07-02-2004, 22:18

Origineel gepost door SahafFan Vraagje voor de vrouwtjes onder ons, zijn jullie niet bang voor Huwelijksnacht?? Die avond word je voor het eerst gepenetreerd en niet zo'n beetje ook wa joh.. Als je een knappe man hebt, word het makkelijker, maar als je een lelijke man hebt dan gaat het stroefer omdat je niet opgewonden bent Wat hebben jullie het tog hard vrouwen, na huishouden, kinderen verzorgen enzoo, moeten jullie ook nog gepenetreerd worden Vrouwen zijn sterkste van de wereld WEER ZON ZIELIG MANNETJE DAT OM AANDACHT VRAAGT :rolleyes: JE KRIJGT NU AANDACHT VAN ME! IS HET GOED ZO :D

Mouny
07-02-2004, 22:22
Komt zeker wel goed ;) Ik laat hem alle hoeken van de kamer zien

GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 22:24
Origineel gepost door SahafFan Vraagje voor de vrouwtjes onder ons, zijn jullie niet bang voor Huwelijksnacht?? Die avond word je voor het eerst gepenetreerd en niet zo'n beetje ook wa joh.. Als je een knappe man hebt, word het makkelijker, maar als je een lelijke man hebt dan gaat het stroefer omdat je niet opgewonden bent Wat hebben jullie het tog hard vrouwen, na huishouden, kinderen verzorgen enzoo, moeten jullie ook nog gepenetreerd worden Vrouwen zijn sterkste van de wereld :lol: Vrouwen hebben het hard :confused: Okee Wie heeft je deze nonsens verkocht... Weet niet waar je de info haalt dat vrouwen het zwaar hebben maar iemand heeft je kdoebs verkocht! :haha: Denk toch na Ya Boras.... Vrouwen en moeilijk hebben :confused:

rella_ess
07-02-2004, 22:28
Origineel gepost door SahafFan zieligerd, dat jij bent btrapt met alcohol drinken en klappen hebt gehad van heel je familie is jou probleem WAT BEN JIJ GOED OP DE HOOGTE VAN MIJN PERSOONLIJK LEVENTJE? JE MAG WEL KOMEN OP DE KLAPPEN AF TE RONDEN HOOR... VOLGENS JOU HEB IK ER NIET GENOEG GEKREGEN..TOCH :confused MAAR GA VOORAL VERDER MET JE ONZIN VERHAALTJES! TENSLOTTE HEB JE GEEN LEVEN...... :zwaai:

Eastboy
07-02-2004, 22:31
Origineel gepost door SahafFan zieligerd, dat jij bent btrapt met alcohol drinken en klappen hebt gehad van heel je familie is jou probleem Wat was het voor drank laat me raden Bacardi zijn ze gek op die wijven heel slim van je familie ik had gelijk gewoon je nek gebroken zonder enig pardon als je me zusje was

GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 22:33
Origineel gepost door SahafFan goede vrouwen die om hun gezin en man geven hebbe het heel zwaar!! die doen alles om hun het zo gemakkelijk mogelijk temaken, maar nadya dat weetjij nie heh, snorreman zoekje boras: Tussen mijn Benen is Boris de BOras :jammer: Snorremans.. Tjaa Je bent een beetje laat anders zou je wel anders piepen.... Owh en zorgen....... Ik zorg thuis voor 6 personen.. Een Vader Een zieke Moeder en de zusjes... Dus wil jij aan mij zeggen dat ik het niet weet.. Doe het al jaren goeJa :) Dan is het niet moeilijk... Manier van leven....

Bachelorette
07-02-2004, 22:34
Origineel gepost door SahafFan Vrouwen zijn sterkste van de wereld mee eens :D

ouafaetoen
07-02-2004, 23:11
Een vrouw zijn is niet moeilijk hoor. Alleen jullie mannen maken het moeilijk voor ons Als jullie nou eens wat minder rotzooi zouden maken dan zou het nog makkelijker worden en ook nog eens mee hielpen in het huishouden, dan heb ik helemaal niets te klagen En als je op je huwelijsknacht een lief man hebt die er voor je is en je helpt en zorgzaam is dan redden we ons wel op onze huwelijksnacht inscha'allah

alhoceima_boy15
08-02-2004, 00:18
Origineel gepost door Frikouja Komt wel Goeddd JOhhh!! als je zo lang hebt `gewacht` en je kan eindelijk, natuurlijk met je man naar eigen keuze! dus zul je er ook voor zorgen dat je man Ok is en alles niet stroef verloopt! gewoon zorgen voor `verzachtende` omstandigheden om alles lekker gladejes te laten verlopen :stout: en jah een keer pijn lijden en de rest van de dagen genieten lijkt me... So So jij kijkt er egt naaruit :D :hihi:

LoVeLy_HaNaN
08-02-2004, 00:25
Origineel gepost door Eastboy Wat was het voor drank laat me raden Bacardi zijn ze gek op die wijven heel slim van je familie ik had gelijk gewoon je nek gebroken zonder enig pardon als je me zusje was Heb jij ooit alcohol gedronken? :zwaai:

Zeemermin23
08-02-2004, 00:27

Origineel gepost door Frikouja Komt wel Goeddd JOhhh!! als je zo lang hebt `gewacht` en je kan eindelijk, natuurlijk met je man naar eigen keuze! dus zul je er ook voor zorgen dat je man Ok is en alles niet stroef verloopt! gewoon zorgen voor `verzachtende` omstandigheden om alles lekker gladejes te laten verlopen :stout: en jah een keer pijn lijden en de rest van de dagen genieten lijkt me... IK BEN HET MET JE EENSSSS :)

Pagina's : [1] 2