Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : doha huizen in meknes

dujana
26-09-2008, 13:40

asalaam alikoem, is er iemand die weet of er doha woningen zijn in meknes? zoja wat de prijzen zijn en waar in meknes gelegen. alvast bedank.

Vreemdeling3000
27-09-2008, 14:31
Zoeizo raadt ik Duha ten zwaarste af. Hiervoor is, voor zover ik heb gehoord, tijdens de bouw een complex naar beneden gestort. Duha bouwt ook op verschikkelijk dunne pilaren (dit heb ik zelf gezien). Mohim, in Meknes heb ik niets gezien maar wel in Fes alleen twijfel ik of ze van Duha waren of Jamai (die beter is dan Duha). Ze waren in ieder geval 17 miljoen (centieme) voor 3 kamer appartementen.

Rihaam
27-09-2008, 16:09
asalaam alikoem, is er iemand die weet of er doha woningen zijn in meknes? zoja wat de prijzen zijn en waar in meknes gelegen. alvast bedank. Er was toch laatst een reclame op marokkaanse zenders, ging over Doha woningen vlgns mij ook in Meknes o.a.; met said nasiri in het reclamespotje en zijn zogenaamde vrouw die meespeelde in de bekende serie 'al 3awny'? Ik hoop dat ik geen dingen door elkaar haal, maar dat reclamespotje komt zeer regelmatig, misschien dat iemand het ook heeft gezien ? :o

Rihaam
27-09-2008, 16:10
Of waren het villa's, allah w 3lam ........

Polly_McShane
27-09-2008, 16:17

Zoeizo raadt ik Duha ten zwaarste af. Hiervoor is, voor zover ik heb gehoord, tijdens de bouw een complex naar beneden gestort. Duha bouwt ook op verschikkelijk dunne pilaren (dit heb ik zelf gezien). Mohim, in Meknes heb ik niets gezien maar wel in Fes alleen twijfel ik of ze van Duha waren of Jamai (die beter is dan Duha). Ze waren in ieder geval 17 miljoen (centieme) voor 3 kamer appartementen. die van fés bedoel je die fe tre9 sefrou? 17 mil kan toch niet? zijn ze al af? en by the way wanneer zijn ze dan neergestort?

Vreemdeling3000
29-09-2008, 09:49
die van fés bedoel je die fe tre9 sefrou? 17 mil kan toch niet? zijn ze al af? en by the way wanneer zijn ze dan neergestort? Ik ben niet eg bekend in Fes maar ik zag zo'n groot reclamebord op een kruissing staan. Het was in het gedeelte van Fes djadied. Het was ongeveer een half jaartje geleden dat ik deze zag en ze moeten naar mijn weten nog gebouwd worden. Dat ingestorte complex was toen ik daar een half jaartje geleden in Marokko was. Ik weet niet in welke stad het gebeurde maar wel dat het van Duha was en het was in Marokko, naar mijn weten, algemeen bekend nieuws.