Bekijk originele versie : Waarom houden jullie van kadootjes dames?
strafblad
07-02-2004, 21:59
Haha van mijn krijgen jullie niets, vergeet dat! Ik betaal niet voor liefde :D haha!!
Origineel gepost door strafblad
Haha van mijn krijgen jullie niets, vergeet dat! Ik betaal niet voor liefde :D haha!!
Omdat ze hebberig zijn.
strafblad
07-02-2004, 22:02
Origineel gepost door Eastboy
Omdat ze hebberig zijn.
net prostitue's :D
Bachelorette
07-02-2004, 22:10
Overgeleverd door Aboe hourayra dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Geeft elkaar presentjes (cadeautjes) en jullie zullen van elkaar houden. (Boekharie)
Dit zal wel niet voor de meeste gelden , maar het speelt bij mij een rol..ik vind het zelf ook leuker om te geven dan te ontvangen :)
strafblad
07-02-2004, 22:13
Origineel gepost door Bachelorette
Overgeleverd door Aboe hourayra dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Geeft elkaar presentjes (cadeautjes) en jullie zullen van elkaar houden. (Boekharie)
Dit zal wel niet voor de meeste gelden , maar het speelt bij mij een rol..ik vind het zelf ook leuker om te geven dan te ontvangen :)
Nee kan niet :D
Bachelorette
07-02-2004, 22:14
Nee kan niet :D
wat kan niet?
strafblad
07-02-2004, 22:14
Origineel gepost door JennyLofan
Ik heb nog nooit een vriend gehad. Maar als ik verloofd zou zijn met iemand dan zou ik het wel leuk vinden om een cadeau te krijgen, maar niet om de cadeau zelf, maar om het principe. Het idee dat het cadeautje van hem komt zal me denk ik wel een goed gevoel geven. Dan denk ik dat het mij het gevoel geeft dat hij echt om me geeft en dat hij aan me denkt dat ie iets voor mij koopt. En niet omdat ik hebberig ben of zo.
Ik vind dat er in fruit moet worden betaald en niet in iets anders, zeker aan het huwelijk :D
GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 22:15
Aah Kijk eens wie terug Is.................
Okee Hint: WHo am I.........
strafblad
07-02-2004, 22:16
Origineel gepost door Bachelorette
wat kan niet?
Kan gewoon niet. :D Van mijn zul je geen gelijk krijgen, daarom.
net prostitue's :D
Dat ook weer niet maar ze zijn gewoon materialistisch ze houden van dingen.
Bachelorette
07-02-2004, 22:18
Kan gewoon niet. :D Van mijn zul je geen gelijk krijgen, daarom.
wees specifieker dan!
ik hoef je gelijk niet, maar die hadith geeft aan waarom cadeautjes belangrijk zijn
sjeesss :rolleyes:
strafblad
07-02-2004, 22:18
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Aah Kijk eens wie terug Is.................
Okee Hint: WHo am I.........
haha :D Niemand anders dan onze welbekende gastvrouw Nadiya :D
haha :D Ahlal welkom welkom jij altijd. Kom eens hier even wat dichterbij ;)
GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 22:22
haha :D Niemand anders dan onze welbekende gastvrouw Nadiya :D
haha :D Ahlal welkom welkom jij altijd. Kom eens hier even wat dichterbij ;)
Ehh Ya Mfeles Djenna...... Koellie Nog steeds actief deze H***** Gek te maken....
Vraag Het dan gewoon aan mij :D Heb de laatste paar maanden undercover gewerkt... Ik weet wie de echte *********** Zijn :giechel:
driouchi
07-02-2004, 22:24
grootste cadeau voor vrouwen is een stevige ***
hahahaha
denk ik :Iluvu:
strafblad
07-02-2004, 22:31
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Ehh Ya Mfeles Djenna...... Koellie Nog steeds actief deze H***** Gek te maken....
Vraag Het dan gewoon aan mij :D Heb de laatste paar maanden undercover gewerkt... Ik weet wie de echte *********** Zijn :giechel:
Hahaha ja hier ben ik weer om de ware kant van die hoertjes te ontcijferen. het zijn allen hoertjes op enkele na, die op een hand te tellen zijn. Kom help me hoertjes ontcijferen :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.