Bekijk originele versie : Gaan Marokkanen ook met vakantie in Nederland?
Ik vraag me af waarom marokkanen en turken alleen naar het land van herkomst met vakantie gaan?
Andere allochtonen genieten wel van andere plaatsen in Europa en i.h.b. van Nederland. Komt het doordat de Marokkanen niet openstaan voor andere culturen???.
:D
Wij marokkanen reizen elke dag in nederland...
Op ieder station vind je er wel een...
Allemaal toeristen
Daarnaast heb je ook heel veel sightseeing toeristen onder de marokkanen..
Deze vind je vooral in wijken.. Hangend... Erg relaxed...
Ook de marokkaan reist veel door NL :D
Groetjes aan de mamas,
Latifa
:zwaai:
Mister_Ferrari
07-02-2004, 21:34
Er valt in Nederland niets te zien, wil je een keer op een zonnige dag naar Scheveningen wordt je geconfronteerd met een zee die meer lijkt op een wc dan op een mooie groen-blauwe zee. En dan heb ik het nog niet eens over al die roodgebakken vrouwen en mannen die per sé dat mooie Marokkaanse huidskleurtje willen krijgen maar tevergeefs :D. En dan heb je de kategorie "weekendje camping", O mijn God, ik vraag me echt af wat mensen te zoeken hebben op de camping. De mannen komen bijelkaar om over hun nieuwe caravans op te scheppen onder het genot van goedkope pint en de vrouwen lachen naar elkaar terwijl ze elkaar wel kunnen schieten!. De hond schijt heel de camping vol daar waar de kinderen recht hebben om vrij zonder schijterij te spelen.
Is het nou Camping of Kamping? :D
SabroenDjamiel
07-02-2004, 21:57
Origineel gepost door Ktiwta
Wij marokkanen reizen elke dag in nederland...
Op ieder station vind je er wel een...
Allemaal toeristen
Daarnaast heb je ook heel veel sightseeing toeristen onder de marokkanen..
Deze vind je vooral in wijken.. Hangend... Erg relaxed...
Ook de marokkaan reist veel door NL :D
Groetjes aan de mamas,
Latifa
:zwaai:
:giechel:
kzie niet wat je wilde laten zien schat... error melding
Maar iedere marokkaan lijkt wel gebruik te maken van zn gele limo...
Skôn he..Integratie..
Tempelier
07-02-2004, 22:01
Ze gaan wel op vakantie hier ja, je kent het wel die vakantieliefdes.
Als je hier je liefde vind hoef je nooit meer terug :D
Mister_Ferrari
Origineel gepost door Aflalo74
O.k. maar waarom ook niet naar Italie of Oostenrijk?
Altijd alleen maar Marokko of een andere islamitisch land.
Dan stel ik je een wedervraag als je het niet erg vindt. Waarom blijven vele Nederlanders in Nederland?.
De meeste of eigelijk alle Marokkanen hebben minstens Belgie, Frankrijk, Spanje en Marokko gezien. Ik heb het gevoel dat Nederlanders een beetje krenterig zijn en in de vertrouwelijke sfeer willen blijven. Nou, als ik het over mezelf mag hebben, ik ben in Frankrijk, Spanje, Griekenland, Italie, Canarische Eilanden, Noord en Zuid Amerika, Canada geweest op vakantie. Het zijn vaak de eerste generatie Marokkanen die naar het vertrouwelijke Marokko op vakantie gaan.
Wat me ook vaak opvalt wanneer ik Nederlanders tegenkom in een ander land is, is dat ze vaak gespannen zijn itt Amerikanen, Italianen, Franse, Duitsers etc.. En ze kunnen ook erg goed afdingen bij hun bezoekjes aan de Bazaar, winkeliers zien hen niet graag als klant :D
Origineel gepost door Aflalo74
Ik vraag me af waarom marokkanen en turken alleen naar het land van herkomst met vakantie gaan?
Andere allochtonen genieten wel van andere plaatsen in Europa en i.h.b. van Nederland. Komt het doordat de Marokkanen niet openstaan voor andere culturen???
Alsof het leuk is om in Nederland op vakantie te gaan... :rolleyes:
Mijn familie komt regelmatig in Nederland, omdat WIJ er wonen, en niet omdat het zo'n mooi land is, heeft niets te maken met het feit of ze open staan voor andere culturen.
Dat men vaker naar het land van herkomst gaat is logisch, je wilt je familie zien, en het kost gewoon veel geld, we zijn nl. niet zo zuunig als de nederlanders... :D
Nederlanders daarentegen gaan vaak op vakantie in die landen waar ze gewoon patat kunnen eten, mayonaise en hagelslag verkopen. Perse naast nederlanders in een gamel tentje en dat 3 weken lang... :rolleyes: want Frans spreken ho maar, nee...lekker keuvelen en kaartje leggen voor de tent, dat is pas vakantie.. :giechel:
SabroenDjamiel
Origineel gepost door Ktiwta
kzie niet wat je wilde laten zien schat... error melding
Maar iedere marokkaan lijkt wel gebruik te maken van zn gele limo...
Skôn he..Integratie..
Ja ik weet, ik had een leuke poppetje, maar hij pakte 'm nie, snap niet waarom :confused: ....Lang leve de NS he, en uhh de OV Studentenkaart! ;) .....
Origineel gepost door Nawera
Ja ik weet, ik had een leuke poppetje, maar hij pakte 'm nie, snap niet waarom :confused: ....Lang leve de NS he, en uhh de OV Studentenkaart! ;) .....
Tempelier
07-02-2004, 22:06
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Dan stel ik je een wedervraag als je het niet erg vindt. Waarom blijven vele Nederlanders in Nederland?.
De meeste of eigelijk alle Marokkanen hebben minstens Belgie, Frankrijk, Spanje en Marokko gezien. Ik heb het gevoel dat Nederlanders een beetje krenterig zijn en in de vertrouwelijke sfeer willen blijven. Nou, als ik het over mezelf mag hebben, ik ben in Frankrijk, Spanje, Griekenland, Italie, Canarische Eilanden, Noord en Zuid Amerika, Canada geweest op vakantie. Het zijn vaak de eerste generatie Marokkanen die naar het vertrouwelijke Marokko op vakantie gaan.
Wat me ook vaak opvalt wanneer ik Nederlanders tegenkom in een ander land is, is dat ze vaak gespannen zijn itt Amerikanen, Italianen, Franse, Duitsers etc.. En ze kunnen ook erg goed afdingen bij hun bezoekjes aan de Bazaar, winkeliers zien hen niet graag als klant :D
Hoe kom je hierbij?
Nederlanders zijn waarschijnlijk de meeste bereisde personen in de wereld.
je vind ze overal, dus jou praatjes slaan nergens op.
En de meeste Marokkanen hebben al die landen gezien? De meeste Marokkane mogen blij zijn als ze werk en warm stromend water hebben.
En Nederlanders gespannen? Het valt mij vaak op dat ze altijd de grootste lol hebben op terassen. Ze herkent ze van veraf aan het gelach en gebrul. Tot ergenis van de plaatselijke bevolking :D
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Simpel, ons bent zuunig...krenterig!!
of te wel: gierig
Vraag ik aan mijn collega: en hoe was de vakantie? Oh, we zijn naar Spanje geweest. O leuk en hoe was het? Nou, veel te warm... :rolleyes: en nog iets leuks gedaan? Ja, hoor we zijn uit eten geweest. Lekker, en wat heb je gegeten? Niks bijzonders, we zijn naar een Holland eethuisje geweest...:lol:
Hoe zo, nederlanders staan open voor andere culturen??
Origineel gepost door Tempelier
Hoe kom je hierbij?
En de meeste Marokkanen hebben al die landen gezien? De meeste Marokkane mogen blij zijn als ze werk en warm stromend water hebben.
:lol:
tuurlijk!
Hoe kom je hierbij?
En Nederlanders gespannen? Het valt mij vaak op dat ze altijd de grootste lol hebben op terassen. Ze herkent ze van veraf aan het gelach en gebrul. Tot ergenis van de plaatselijke bevolking :D
De grootste lol omdat ze stomdronken zijn en de orde verstoren, ja...ze zien jullie liever gaan dan komen.. :D
Mister_Ferrari
07-02-2004, 22:11
Hoe kom je hierbij?
Tja, wij bezitten nu eenmaal mediteraan bloed, lang leve de lol en dat mag iedereen aanschouwen :D.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.