Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klik Hier...

_MaJesTeiT_
07-02-2004, 21:21

Salaam Alleikoum, Vinden jullie, dat "ware" liefde bestaat of is het alleen schijn & bedrog? Wanneer denk je de ander goed te kennen, wanneer hij tegen jou zegt, dat hij van je houdt of wanneer jullie samen onder 1 dak wonen? Wat vindt jij? M'A Salaam Een gast

ClaudioLopez
07-02-2004, 21:25
ben er nog niet achter gekomen..... maar ik denk het wel

Lady_moi
07-02-2004, 21:28
Ware Liefde Bestaat Alleen...Het Moet Van Beide Kanten Komen Anders Is Het Niet Es Liefde.. En Bij Die Laatste Vraag Sorry Ik Weet Het Nie Ik Heb Er Geen Ervaring Mee Maar Ik Denk Wanneer Je Weet Hoe Die Persoon Zn Karakter In Elkaar Zit Dat Ge Het Dan Hebt...

Frikouja
07-02-2004, 21:48
Vinden jullie, dat "ware" liefde bestaat of is het alleen schijn & bedrog? Ach jah ware liefde zal vast en ckr well bestaaan, Ik denk dat je elkaar pas echt Goed goeddd leert kennen als je samen onder een dak woont, dan komt de ware persoonlijkheid echt naar boven... Voor die tijd zul je het gevoel hebben denk ik een persoon goed te kennen, maar zal het als je onder een dak woont zwaar tegen vallen

_MaJesTeiT_
07-02-2004, 21:58

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik was benieuwd hoe de leden over dit onderwerp daarover denken... ;)

Frikouja
07-02-2004, 22:09
Dus voor jou geen liefde zonder sex in pure vormmm....? Pas als jou vriendin jou sex geeft, kan er liefde onstaaan..?

Mocro4eva
07-02-2004, 22:10
Het ligt eraan wat je precies onder "ware liefde" verstaat. Als je mij vraagt of liefde zoals dat beschreven wordt in gedichten e.d bestaat dan is mijn antwoord 'nee'. Ik geloof wel dat er liefde tussen een man en zijn vrouw kan bestaan, maar het moet groeien...tijdens een huwelijk wel te verstaan. :D

mesem
07-02-2004, 22:16
ejjj, Ik weet ckers dat ware lievde wel bestaat. Maar ik denk dat sommige meiden en heren niet beseffen wat echt lievde is. Om dat het voor ons dus de marokaanse meiden een schande is om een relatie te hebben voor het huwelijk zal het ook niet vaak voorkomen. tenzij ze echt van elkaar gaan houden en onder een dak gaan wonen en alles er uit laten lopen wat je nooit eerder had kunnen doen dat is dat de mooiste lievde en waardevolste lievde ooit. Dus vertouw op je zelf en je komt er snel achter dat echt lievde bestaat xxxxxxxxx moi