Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitleg droom

Tetouan_Moslima
25-09-2008, 23:32

Salamoe alaikoem allemaal, Ik heb laats een hele rare droom gehad, en hoop dat iemand hier een betekenis van voor mij heeft. Mijn opa(allah ie rahmoe) is al 3 jaar geleden overleden en ik droomde hem laatst. Maar het was subhan allah alsof ik hem maar een paar dagen niet heb gezien en niet zo lang. Hij omhelsde me en ik hem natuurlijk ook(zo ging ik altijd met hem om allah ie ra7moe) hij vroeg dus hoe het ging enz. en toen kwam hij met een vraag.. Ik ben afgelopen zomer verloofd. En toen vroeg hij in die droom dus hoe het met mijn verloofde ging, toen ik wakker was bleef ik gewoon verbaasd. Mijn vriendin zegt hij wil laten weten dat ie je niet vergeten is. En me meoder zegt over die vraag dat hij wil laten weten dat hij er blij mee is ofzo.. Wie weet hier mee over??

Tetouan_Moslima
25-09-2008, 23:46
Niemand???

Nabil19..
26-09-2008, 01:07
laten we het erop houden, dat het leuk is om je geliefden te zien, ook in een droom. denk nu aan me eigen opa meskien, wat een man was dat, als ik zijn enige kleine foto zie die hij heeft achtergelaten, krijg ik al tranen.

Sweetest_thang
26-09-2008, 03:26
eerst en vooral, je moet je niet al te veel aantrekken van dromen en hun betekenis.. maar je mag er uiteraard wel es bij stilstaan, zeker als je een overledene droomt.. wat k je kan zeggen is.. alles wat je aan een overledene ziet in je droom is waar, alles wat hij zegt is naar waarheid, als hij je vraagt om iets te doen, dan moet je het doen.. in dit geval vroeg hij je iets.. misschien moet je aan je verloofde eens vragen of alles oke is met hem..of hij misschien ergens mee zit? of misschien heeft hij iets met zijn gezondheid ofzo.. allah ou a3lam.. maar aangezien hij niks concreets heeft gezegd hoef je je geen zorgen te maken insha allah let gewoon op volgende dingen, zag je opa er goed en gezond uit? wel dat is dan een heel goed teken, want dat is dan ook echt zo wat ik ook even graag met jullie wil delen is het volgende.. mijn zus had jaren geleden een droom over mijn overleden oom allah i rahmoe zij droomde dat hij haar vroeg een bepaalde rok nooit meer te dragen , zij vond dit vreemd.. de volgende dag staat ze op en als ze naar buiten wil gaan doet ze juist die rok aan..het was gewoon een zwarte lange wijde rok.. ze loopt net onze hoek om en op één of andere maniet struikelt ze over de boord van haar rok en komt ze op haar bek terecht.. savonds vertelde ze het aan mijn papa allah i rahmoe intussen ook, en papa zei dat ze echt altyd goed moet luisteren naar wat overledenen zeggen in je droom en hij zei ook, gooi die rok ineens maar weg ik weet ook niet hoe ik dit kan verklaren maar ik heb t ook gelezen.. het is namelijk zo dat de wereld waar overledenen zich in bevinden, de wereld van waarachtigheid is, alles wat je ziet en hoort is waar!! wa allah ou a3lam