Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : mijn vriendin is GESPIERDER dan ik!!! :(

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8

ADHDtje
27-09-2008, 11:03

Een Marokkaanse jongen is al snel op zijn zieltje getrapt, als ze hem mogelijk kan vloeren, gaat hij echt niet met haar. Of ze moet curvy zijn, dan maakt hij wel een uitzondering. By the way, gespierd is echt lelijk bij een vrouw. precies, je moet een vrouw in mekaar kunnen meppen zonder dat ze iets terug kan doen :) en dat gaat zo moeilijk bij zo'n forse vrouw :)

PowerPuffGirl
27-09-2008, 11:05
precies, je moet een vrouw in mekaar kunnen meppen zonder dat ze iets terug kan doen :) en dat gaat zo moeilijk bij zo'n forse vrouw :) Als dat de reden is, dan is het wel erg gesteld met je als man:)

ADHDtje
27-09-2008, 11:08
Als dat de reden is, dan is het wel erg gesteld met je als man:) dat is jouw mening, en die doet er helaas niet zoveel toe :)

PowerPuffGirl
27-09-2008, 11:10
dat is jouw mening, en die doet er helaas niet zoveel toe :) Jij bent degene die hier een topic over opent en de mening van andere vraagt. Zielig dat je vrouw kleiner/minder gespierd dan jou mag zijn om je eigen ego te strelen door haar te slaan. Een vrouw is een sieraad, geen boksbal:)

ADHDtje
27-09-2008, 11:12

Jij bent degene die hier een topic over opent en de mening van andere vraagt. Zielig dat je vrouw kleiner/minder gespierd dan jou mag zijn om je eigen ego te strelen door haar te slaan. Een vrouw is een sieraad, geen boksbal:) ik vroeg niet om je mening, ik vroeg wat de tandenstokertjes zouden doen ;) lees topic eerst eens goed, misschien zet je je daarmee wat minder voorschut ;)

PowerPuffGirl
27-09-2008, 11:14
ik vroeg niet om je mening, ik vroeg wat de tandenstokertjes zouden doen ;) lees topic eerst eens goed, misschien zet je je daarmee wat minder voorschut ;) Je begon met 'stel'..je kan hopelijk wel zelf begrijpend lezen, dit is dus hypothetisch bedoeld. En je hebt ook gereageerd op andere die zich niet als tandenstokertjes lieten overkomen. Maar goed je wilt deze 'battle' winnen he, whatever makes your day:)

ADHDtje
27-09-2008, 11:25
Je begon met 'stel'..je kan hopelijk wel zelf begrijpend lezen, dit is dus hypothetisch bedoeld. En je hebt ook gereageerd op andere die zich niet als tandenstokertjes lieten overkomen. Maar goed je wilt deze 'battle' winnen he, whatever makes your day:) ow my god, jij gaat MIJ vertellen wat ik bedoelde met MIJN topic? :haha: serieus, jij bent vast niet de slimste van de klas

PowerPuffGirl
27-09-2008, 11:27
ow my god, jij gaat MIJ vertellen wat ik bedoelde met MIJN topic? :haha: serieus, jij bent vast niet de slimste van de klas Ik ga jou niets vertellen ADHDtje, ik zeg gwn wat er grammaticaal in jouw topic staat. Oftewel een feit. Kom op jij hebt toch ook een middelbare school achter de rug: STEL staat voor een hypothetische situatie. En de slimste van de klas comment: je hoeft niet slim te zijn om zoiets te weten:)

Larache86
27-09-2008, 11:28
hahahah zie het al voor me :p... Haar vriendje is bang, want als hij 1x wat verkeerds zegt krijgt die pak slaag :haha: bij iedere zin wat hij zegt, kijk die haar ff aan :p

ADHDtje
27-09-2008, 11:31
hahahah zie het al voor me :p... Haar vriendje is bang, want als hij 1x wat verkeerds zegt krijgt die pak slaag :haha: bij iedere zin wat hij zegt, kijk die haar ff aan :p :haha: mag hij ook maar iets zeggen dan?

Larache86
27-09-2008, 11:33
:haha: mag hij ook maar iets zeggen dan? niet iets verkeerds :hihi:

Larache86
27-09-2008, 11:35
Lid sinds: 11-07-2008 Reacties: 4.209 in 2.5 maand zoveel reacties ???:wow: 56 reacties per dag ... hahahah

ADHDtje
27-09-2008, 11:36

niet iets verkeerds :hihi: hij mag alleen iets zeggen als ie eerst zijn vinger opsteekt :hihi:

ADHDtje
27-09-2008, 11:36
Lid sinds: 11-07-2008 Reacties: 4.209 in 2.5 maand zoveel reacties ???:wow: 56 reacties per dag ... hahahah heb je mijn nick gelezen?

Larache86
27-09-2008, 11:41
heb je mijn nick gelezen? hahahah zeker joh... de willem holleeder van marokko.nl :hihi:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8