Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seksueel onthouding leidt tot geweld onder de Marokkanen!!

Pagina's : [1] 2 3

coalitiegenoot
07-02-2004, 19:35

Als Marokkanen vaker hun bed zouden delen met andere zou dit zich in minder geweld vertalen en leiden tot een vreedzame maatschappij waar de chicks en hunkies elkaar niet hoeven te hosselen op station hoogcaterijne en elkaar voor bitch en player uit te maken.. :D Stop geweld en fok er oplos jullie Marokkanen owja en dames die niet aan sex doen zijn net zo crimineel als de anderen criminelen!! Wat jullie veroorzaken de frustraties bij de Marokkaanse man die snakt naar pussy en die niet krijgt en tot geweld over gaat op de onschuldige Nederlanders :rolleyes:

Chatefemqemamu
07-02-2004, 19:37
coalitiegenoot for prestident!

lady_khadija
07-02-2004, 19:38
coalitie, jij verbaast me keer op keer........:) maar ik moet je helaas mededelen dat ik het niet eens met je ben.... waaruit concludeer je dit?

coalitiegenoot
07-02-2004, 19:38
Origineel gepost door Chatefemqemamu coalitiegenoot for prestident! :D shit balkenende her i come :Iluvu: taxfree pussy :stout:

coalitiegenoot
07-02-2004, 19:40

Origineel gepost door lady_khadija coalitie, jij verbaast me keer op keer........:) maar ik moet je helaas mededelen dat ik het niet eens met je ben.... waaruit concludeer je dit? je moet gewoon logisch na denken dan weet je gewoon dat ik gelijk heb!! als wat ik zeg is gebaseerd op maatschapelijke feiten hoor fok er op los en je zult ruseltaat zien :Iluvu:

Tetouanees
07-02-2004, 19:40
Origineel gepost door coalitiegenoot Als Marokkanen vaker hun bed zouden delen met andere zou dit zich in minder geweld vertalen en leiden tot een vreedzame maatschappij waar de chicks en hunkies elkaar niet hoeven te hosselen op station hoogcaterijne en elkaar voor bitch en player uit te maken.. :D Stop geweld en fok er oplos jullie Marokkanen owja en dames die niet aan sex doen zijn net zo crimineel als de anderen criminelen!! Wat jullie veroorzaken de frustraties bij de Marokkaanse man die snakt naar pussy en die niet krijgt en tot geweld over gaat op de onschuldige Nederlanders :rolleyes: De marokkaan die ik ken gaat niet over tot geweld maar doet gewoon aan sex met die, volgens jou, onschuldige Nederlanders. Tetouanees..............

coalitiegenoot
07-02-2004, 19:41
Origineel gepost door Tetouanees De marokkaan die ik ken gaat niet over tot geweld maar doet gewoon aan sex met die, volgens jou, onschuldige Nederlanders. Tetouanees.............. jij bent geen marokkaan jij Tetouanees.............. :rolleyes:

lady_khadija
07-02-2004, 19:42
Origineel gepost door coalitiegenoot je moet gewoon logisch na denken dan weet je gewoon dat ik gelijk heb!! als wat ik zeg is gebaseerd op maatschapelijke feiten hoor fok er op los en je zult ruseltaat zien :Iluvu: :hihi: nee dank je, ik hou het dan liever op jouw woorden......

coalitiegenoot
07-02-2004, 19:43
Origineel gepost door lady_khadija :hihi: nee dank je, ik hou het dan liever op jouw woorden...... ik wil geen woorden maar daden zien en voelen :giechel:

honey81
07-02-2004, 19:44
Origineel gepost door coalitiegenoot Als Marokkanen vaker hun bed zouden delen met andere zou dit zich in minder geweld vertalen en leiden tot een vreedzame maatschappij waar de chicks en hunkies elkaar niet hoeven te hosselen op station hoogcaterijne en elkaar voor bitch en player uit te maken.. :D Stop geweld en fok er oplos jullie Marokkanen owja en dames die niet aan sex doen zijn net zo crimineel als de anderen criminelen!! Wat jullie veroorzaken de frustraties bij de Marokkaanse man die snakt naar pussy en die niet krijgt en tot geweld over gaat op de onschuldige Nederlanders :rolleyes: hahahah frustraties bij de marokkaanse man? Heb je het over jezelf? ;-) Ooooh ocharme, ben je zo lelijk dat geen enkele vrouw jou in bed wil? :D

Tetouanees
Origineel gepost door coalitiegenoot jij bent geen marokkaan jij Tetouanees.............. :rolleyes: Allah Al-Watan Al Malik! :D Tetouanees.....................

HalveWaarheid
Origineel gepost door coalitiegenoot jij bent geen marokkaan jij Tetouanees.............. :rolleyes: :giechel:

coalitiegenoot
07-02-2004, 19:45
Origineel gepost door honey81 hahahah frustraties bij de marokkaanse man? Heb je het over jezelf? ;-) Ooooh ocharme, ben je zo lelijk dat geen enkele vrouw jou in bed wil? :D echt te merken dat je in belg bent maar goed ik zal hie rmaar niet te diep en zinnig op ingaan :rolleyes:

Tetouanees
07-02-2004, 19:47
Origineel gepost door HalveWaarheid :giechel: D7ik kai fsa7 el Bi3.. Tetouanees.....................

lady_khadija
07-02-2004, 19:49

Origineel gepost door coalitiegenoot ik wil geen woorden maar daden zien en voelen :giechel: :hihi: je bent toe aan een meisje....... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3