Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet iemand raad?

Pagina's : [1] 2

LZN
07-02-2004, 18:01

Salaam allemaal, Ben nieuwe lid maar schrijf dit onder een andere naam. heb iets meegemaakt in jeugd, door man aangeraakt en nu niet normaal meer. moest hand daar bij hem doen en het was niet eens zo erg maar toch ben gek geworden. Raar. maar ik vind het stom om te zeggen maar ik wil trouwen. en ik vind mezelf vies omdat ik met een man seks ga hebben. ik zou willen dat ik gewoon een kind was en dat niet hoefde. maar seks is wel fijn. ik ben verward.maar ik benook te dik daarvoor, ik weet dat ik niet dik ben ik weeg weinig maar ik voel me dik en vies al 18 jaar en vooral niet goed genoeg voor een man want ik ben niet zo mooi. en ik voel me vies en ben bang dat mijn man me ook vies vind. weet me echt geen raad. kan iemand helpen. ik heb psyciater maar ik vertrouw haar niet goed genoeg, ken haar maar net. alleen serieus regeren want ik voel me al rot genoeg. ik heb schrijfstijl veranderd omdat mensen me kunnen herken. ik denk dat ik een oplossing heb en dat is teveel medicijnen nemen en dood gaan maar dan kom ik in hel. mijn leven is voorbij..

LoVeLy_HaNaN
07-02-2004, 18:05
Ow egt erg voor je:traan1: Maar waarom vind je jezelf vies? Waarom vind je jezelf lelijk?

LadyLo
07-02-2004, 18:21
he meid! het leven kan weleens tegenzitten, daar hebben we allemaal last van. de 1 meer dan de ander. Maar ik snap je verhaal niet helemaal, ben je vroeger ongewenst betast???

DoNaLd_DuCk
07-02-2004, 18:26
JIJ VERTROUWT EEN psyciater !!!!!!!!

LadyLo
07-02-2004, 18:36

Origineel gepost door DoNaLd_DuCk JIJ VERTROUWT EEN psyciater !!!!!!!! ga leren spellen!!! en zoek maar ook meteen een leven op! succes!

saida16
07-02-2004, 18:56
ya, oeghty. Ik kan me voorstellen dat je je echt heel rot voelt. Maar weet zuster, dat Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala weet wat Hij doet en Hij wilt het beste voor ons. "Allah wenst gemak voor u en geen ongemak.”(2:185) Het is aan ons om het beste te verdienen, daarom heeft Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala zoveel gezanten gestuurd. De Boodschapper van Allaah Mohammed sallaAllaahoe aleihi wa sallam. heeft ons geleerd hoe we Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala kunnen behagen. Het is aan ons aan mij en aan jou oeghty om daar gebruik van te maken. Voor ons eigen bestwil. Eeen van de dingen die je zoudfen kunnen helpen is Allaah Sobahanahoe wa Ta'ala simpel weg gedenken. Geef je aan Hem Ta'ala over, Ik weet niet precies wat ik moet zeggen zodat het beter wordt omdat ik niet begrijp wat jjij voelt en misschien zit jij zelf ook met vragen en snap jij het niet eens, maar Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala weet wat er in de harten van de mensen is. En Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala is de Rechtvaardige, diegene die jou wat heeft aangedaan zal zijn verdiende loon krijgen, wees daar niet bang voor, en jij ook, insha'Allaah, zal je rijkelijk worden beloond. Aboe Hoerairah verhaalde dat de Boodschapper van Allaah sallaAllaahoe aleihi wa sallam zei: "Voor elke tegenspoed, ziekte, bezorgdheid, verdriet, of pijn die een moslim treft - zelfs de pijn veroorzaakt door het prikken van een doorn - zal Allah één van zijn zonden verwijderen." Zeg (O Mohammed): Als jullie van Allah houden, volg mij dan: Allah zal van jullie houden en jullie zonden vergeven. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig. [3:31] Dus zuster, mijn raad is, heb vertrouwen; oprecht vertrouwen in Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala. Hij Ta'ala is jouw Redder. En wie dan ook mensen, pillen, psychiaters, of wat voor andere methodes, zijn veelal gemaakt door gewone mensen. Richt je op jouw Heer, en insha'Allaah, zal Hij jou gedenken en het voor jou verlichten wa Allaahoe 'alim. Het is aan jou om de eerste stap te zetten insha'Allaah. Wie die zich vijandig toont jegens iemand die aan Mij is toegewijd, daar zal ik mee in oorlog zijn. Mijn dienaar komt niet nader tot Mij met iets waar ik meer van houd dan de religieuze verplichtingen, die Ik hem heb opgelegd, en Mijn dienaar komt steeds dichterbij door de extra vrijwillige goede daden waardoor Ik van hem ga houden. Als Ik van hem houd, dan ben ik zijn gehoor, waarmee hij hoort, en ben zijn gezicht waarmee hij ziet, zijn hand waarmee hij aanraakt en zijn voet, waarmee hij loopt. Als hij (iets) van Mij vraagt, dan geef Ik het hem beslist, en als hij bij Mij zijn toevlucht zoekt, dan sta Ik het hem beslist toe. Ik aarzel over niets meer dan over (het opeisen van) de ziel van Mijn toegewijde dienaar; hij haat de dood en Ik haat het om hem te kwetsen.” Overgeleverd door: Al-Boechari insha'Allaah heb je er wat aan oeghty oehieboek fi Llaah (L) oem Aaliyah Saida bint Mohammed ibn Ahmed al Magriebie

lady_khadija
07-02-2004, 19:02
erg voor je meissie....je moet je zelfvertrouwen terugwinnen....

saida16
07-02-2004, 19:07
Fijn dat je je ook aangesproken voelt. Want Allaah de Verhevene en Glorieuze kan er ook voor jou zijn. Verdiep je eens in de gunsten die Hij de Verhevene ons geschonken heeft. Daar kan jij ook van profiteren, de islaam is er voor iedereen, iedereen kan een moslim worden, ook jij. Lieverd ik hoop dat Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala jou zal leiden naar de Islaam, zodat je ware rust zal ervaren. Dat Hij de Verhevene jou dat gunt. En hoe jij je ook voelt, in welke situatie jij ook verkeerd, in de Islaam en dus bij God de Verhevene zal je altijd een antwoord vinden op jouw gevoel, ik hoop dat je tot inkeer zal komen en zo je zelf open stelt voor ware tevredenheid. En Allaah weet het het beste.

Allure_80
07-02-2004, 19:15
Saida16, heel goed gesproken, meid!!

LadyLo
07-02-2004, 19:16
meid, je moet je niet zo voelen!hoe oud ben je? zit je nog in de puberteit? dan voelt iedereen zich namelijk klote, dat kan ik me voorstellen, bij mij was het ook een vreselijke tijd! na slechte tijden komen goede tijden!

saida16
07-02-2004, 19:20
Origineel gepost door LadyLo ! na slechte tijden komen goede tijden! ja dat klopt inderdaad, Allaah stelt ons op de proef en mits wij ons vast houden aan zijn Gunst dan zullen we insha'Allaah beloont worden. Zo simpel is het , en Bedroefd zo kan het ook voor jou zijn..

Lady_moi
07-02-2004, 19:25
Meskiena Eerst En Vooral Heel Veel Sterkte Toegewenst!! En Waarom Denk Je Da Ge Lelijk Zijt?? Wa Voor De 1 Lelijk Is Kan Voor Een Ander Knap Zijn ( Nie Da Ik Knap Ben Cuz Im NOT ) Mohim En Er Is Ook Geen Reden Om U Vies Te Voelen Het Is Niet U Fout.. Allah Ziet Alles Azina En Alles Gebeurd Met Een Reden Vergeet Da Nie Ik Begrijp Wel Da Ge U Daardoor Wat Rot Voelt Maar Gewoon Sbar Allah Is Met De Geduldigen En Aub Geen Zelfmoord Blijven SBAR!!! Ik Weet Da Ge Da Kunt En Inshallah Word Je Ervoor Beloond! Luister Nie Naar De Fluisteringen Van Sheytan Maar Doe Wat Het Beste Is Voor Uzelf ( Zelfmoord = Geen Oplossing ) Moge Allah U Helpen En Veel Sbar Geven In Deze Moeilijke Tijd Voor U Als Ge Wilt Praten Kunt Ge Me Altijd Een Pm Sturen OK? Thalla!

alhoceimachaima
07-02-2004, 19:33
het engste wat ik kan zeggen is moge allah swt je helpen

Lady_moi
07-02-2004, 19:37
Zema Alle Leden Zijn Zo Ofwa? Gij Maakt Misbruik Van Haar Gevoelens!!! Beetje Reklame Maken Over Groups Ge Dacht Zekers Van " THATS THE MOMENT TO SHOW IT" :kwaad: :kwaad: Origineel gepost door saida16 Bedroefd insha'Allaah wil je lid worden van een mailgroep, waar alleen moslima's lid van zijn. En ik weet zeker dat ze je allemaal heeeel graag willen helpen, misschien herkennen ze je verhaal, en wallaahi zulke kinderachtige en kwetsende reacties die je hier soms tegenkomt zullen daar niet voorkomen je bent in ieder geval van harte welkom! http://groups.yahoo.com/group/salafizusters

Lady_moi
07-02-2004, 20:00

Jaja Whatever..

Pagina's : [1] 2