Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mensen die rauw vlees eten!

Pagina's : [1] 2

Hijaabinnoe
25-09-2008, 14:39

Ik zie echt nederlanders vaak rauw vlees eten. Even in de pan met wat olie, maar ze laten het niet gaar doorbakken, maar dat is toch hartstikke slecht en dan gaan de bacteriën toch niet dood?:maf: Bijvoorbeeld filet américain dat is gewoon rauw en mensen eten het gewoon op brood.

Gypsymeid
25-09-2008, 14:41
Oh jaa biefstuk nog vol bloed, ik ken er wel een paar die dat zo eten. Maarja ik lust niet eens vlees, alleen af en toe een stukkie kip:)

alyssa
25-09-2008, 14:41
ik snap t ook niet ,op tv zie je ook vaak als ze iets koken dat het vanbinnen nog bloedt en rauw is maar dat vinden ze lekker ofzo laatst ook iemnd die kalf op tafel had gezet bij smaken verschillen, dat was gewoon zowat rauw :maf:

Mamalicious09
25-09-2008, 14:43
Helemaal mee eens. Ik begrijp het ook niet. Ik vind het zo smerig eruit zien, laat staan eten. Het is gewoon rood van binnen.

Nysha
25-09-2008, 14:44

zo vie she...in rest zeg ik altijd extr adoorbakken en alsnog zie ik bloed :maf:

Nassima_b
25-09-2008, 14:45
Ik snap het ook niet. Op tv zeggen ze ook meestal 'te veel doorgebakken of te gaar'. We proeven het sappige 'bloed dus' niet. BAH.

samimosam
25-09-2008, 14:47
Je bent wat je eet...zo was het toch? ;)

oumjawhara
25-09-2008, 14:47
iiueeeewwwww een tartaartje bijv. rauw gehakt met kruiden eten ze gewoon zo op :maf:

Mamalicious09
25-09-2008, 14:49
En als je ze 'goed aangebakken vlees' voorschoteld, zeggen ze 'het is wel wat taai hoor'. Beter als dat rode, wat bovendien ook flink ongezond lijkt mij. Wat dacht je van kippenpootjes, die 10 minuten zijn gebakken in olie of nog niet eens. Die zijn toch helemaal nog roze van binnen. Ya salmonella!

alyssa
25-09-2008, 14:51
En als je ze 'goed aangebakken vlees' voorschoteld, zeggen ze 'het is wel wat taai hoor'. Beter als dat rode, wat bovendien ook flink ongezond lijkt mij. Wat dacht je van kippenpootjes, die 10 minuten zijn gebakken in olie of nog niet eens. Die zijn toch helemaal nog roze van binnen. Ya salmonella! dat kook ik altijd eerst in water :maf:

Hijaabinnoe
25-09-2008, 14:51
iiueeeewwwww een tartaartje bijv. rauw gehakt met kruiden eten ze gewoon zo op :maf: Ik ga over mijn nek bah!

Hijaabinnoe
25-09-2008, 14:52
En als je ze 'goed aangebakken vlees' voorschoteld, zeggen ze 'het is wel wat taai hoor'. Beter als dat rode, wat bovendien ook flink ongezond lijkt mij. Wat dacht je van kippenpootjes, die 10 minuten zijn gebakken in olie of nog niet eens. Die zijn toch helemaal nog roze van binnen. Ya salmonella! Ja, maar dit zouden ze toch moeten weten denk ik dan.

Mamalicious09
25-09-2008, 15:01

Tuurlijk weten ze dat wel. Ze weten ook dat varkensvlees ontzettend ongezond is voor je lichaam, maar je kent Hollanders he. Al schotel je ze stront voor gaan ze het eten:maf:

oumjawhara
25-09-2008, 15:05
Tuurlijk weten ze dat wel. Ze weten ook dat varkensvlees ontzettend ongezond is voor je lichaam, maar je kent Hollanders he. Al schotel je ze stront voor gaan ze het eten:maf: :hihi:

alyssa
25-09-2008, 15:06
Tuurlijk weten ze dat wel. Ze weten ook dat varkensvlees ontzettend ongezond is voor je lichaam, maar je kent Hollanders he. Al schotel je ze stront voor gaan ze het eten:maf: dit is niet netjes wat je zegt :moe:

Pagina's : [1] 2