Bekijk originele versie : af en toe je vriendin hoeken mag!!!! het doet haar goed
tonymontana
07-02-2004, 16:41
bij somigen mag het als ik soms om me heen kijk hoe somigen meiden baas over hun vriendje spellen dan denk ik wel eens zo dan als ze dat bij mij zou doen dan zal ik haar hoeke ik bedoel je heb van die meiden die zelfs hun vriendje wel eens voor *** zetten bij hun vriendingetjes die verdien een rechtse en een linkeren hoek
ciao ik hoor van julie hahahaha wel aardig blijven tegren mij ok:zwaai:
HalveWaarheid
07-02-2004, 16:45
In Shouf Shouf Habibi hebben ze een goed voorbeeld gegeven hoe je vrouwen moet hoeken! Ik vind dat ze minstens zulke hoeken verdienen!
Zeemermin23
07-02-2004, 16:49
Origineel gepost door tonymontana
bij somigen mag het als ik soms om me heen kijk hoe somigen meiden baas over hun vriendje spellen dan denk ik wel eens zo dan als ze dat bij mij zou doen dan zal ik haar hoeke ik bedoel je heb van die meiden die zelfs hun vriendje wel eens voor *** zetten bij hun vriendingetjes die verdien een rechtse en een linkeren hoek
NIKS HOEKEN.... :kwaad: GEWOON PRATEN OP EEN NORMAAL MANIER...
X ZEEMERMIN23 :zwaai:
Chatefemqemamu
Origineel gepost door HalveWaarheid
In Shouf Shouf Habibi hebben ze een goed voorbeeld gegeven hoe je vrouwen moet hoeken! Ik vind dat ze minstens zulke hoeken verdienen!
:haha: ik ging bijna staande ovatie doen bij dat stukje....
majah de rest van de zaal zat vol met nederlanders en ik was sowieso de enige die een "muahahahahahahaaaa" deed dus d8 van nah ok zo kan ie wel weer :D
GaStVrOuW_NadYa
Hangt er vanaf Hoe je wilt Hoeken? Of beter gezegd kan je het ook? Hoe Hoek JIj.........
tonymontana
07-02-2004, 17:18
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Hangt er vanaf Hoe je wilt Hoeken? Of beter gezegd kan je het ook? Hoe Hoek JIj.........
ik sla je tanden uit je bek ouwe ;) met je weet je wel hoe je moet hoeken :rolleyes:
Nadorstylo
07-02-2004, 17:58
No mensen ik hoek geen meisjes ,ik be geen mietje
tonymontana
07-02-2004, 18:04
Origineel gepost door Nadorstylo
No mensen ik hoek geen meisjes ,ik be geen mietje
of juist wel ;)
Origineel gepost door HalveWaarheid
whaha jaah zo gaat het wel in de werkelijkheid, jammer genoeg!
Zeemermin23
07-02-2004, 18:08
HEY tonymontana....
JIJ HEB ZEKER NOOIT GELACHEN ZONDER TANDEN... :D
HAHAHHA X ZEEMERMIN23 :zwaai:
Het is niet zo zeer je moet er hoeken blauwe oog,veegje waardoor ze er dijbeen breekt maar meer een waarschuwings tik van als je zo door gaat breek ik je nek.
HalveWaarheid
07-02-2004, 18:16
of juist wel ;)
:giechel:
Soussia_Belgie_
07-02-2004, 18:29
Een man die zijn vrouwtje slaat is geen echte man........
Problemen oplossen met woorden, kameraad
:belgie:
tonymontana
07-02-2004, 19:30
Origineel gepost door Soussia_Belgie_
Een man die zijn vrouwtje slaat is geen echte man........
Problemen oplossen met woorden, kameraad
:belgie:
a neej je heb hier met eigewijze marokkaanse b!tchez te maken en die mag je hoeken dat staat ergens in het wet boek van straf recht art nr 266 en nog wat
:maf2:
Lady_moi
07-02-2004, 19:33
Ge Weet Toch..Love Is Pain :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.