PureOuafa
24-09-2008, 23:21
Help NetwerkWetenschappers...
PureOuafa
24-09-2008, 23:30
Heb sindskort en laptop aangeschaft. De verbinding ontvangen we gewoon van iemand uit de buurt. Mijn zusje heeft ook een laptop. Er kwam een melding tevoorschijn met de vraag of ik haar wou weigeren voor het delen van die mediabullshit, had eerst niet goed gelezen, dus had nee gedaan. met mijn zusje is dat niet zo erg.
Nu heb ik een andere melding gekregen, dat de pc van ene Rudy gevonden is( zal wel iemand uit de buurt zijn) en die melding geeft het zelfde verhaaltje weer als bij mijn zusje. En daar heb ik gwn op Ja -> weigeren geklikt. Als ik naar netwerk ga in het hoofmenu, zie ik daar gwn Rudy staan, pc van toshiba, en nog een pc met aantal letters en cijfers..
Die van toshiba is hoogstwaarschijnlijk van mij
Nu is de vraag, hoe kan dit. Mn zusje heb ik niet geweigerd en zie ik niet bij netwerk, en die Rudy heb ik wel geweigerd en zie ik bij netwerk.
Daarvoor is netwerk toch, je kan daar toch zien wie er allemaal op 1 verbinding is aangesloten?
Heb ik hier echt 0,0 verstand van
Help me out
kan zijn dat ze andere naam heeft :o workgroup
rechtermuisknop op "deze computer" dan eigenschappen en dan kies computernaam kijk daar bij workgroup of ze hetzelfde heeft als jou ?
PureOuafa
25-09-2008, 00:19
Maar bij netwerk kun je dus zien wie er allemaal op dat netwerk aangesloten is toch?
Maar bij netwerk kun je dus zien wie er allemaal op dat netwerk aangesloten is toch?
netwerk meot wel zelfde naam hebben :o om elkaar te zien
opgekowed
26-09-2008, 11:11
netwerk meot wel zelfde naam hebben :o om elkaar te zien
Via windows wel ja ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.