Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes en jongens wat stoort er jullie ?????

Pagina's : [1] 2 3 4 5

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 13:43

aan de meisjes wat stoort jullie het meerst aan de marokkaanse jongens aan de jongens wat stoort jullie het meerst aan de marokkaanse meisjes en wat willen jullie dat veranderd ???? lucht het hier uit wil het graag wete wat jullie van elkaar denke algemeen en hier niet komen zeiken en onnodige reacties plaatsen aub. ma3a salamaaa peace :cool: :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

HalveWaarheid
07-02-2004, 13:50
Dat ze k.hebs zijn die nog meer sexen dan een p0rnoster!

lhouceimagirl1
07-02-2004, 13:51
Wat mij stoort aan Marokkaanse jongens is dat playergedoe

gizlain
07-02-2004, 13:52
Origineel gepost door CriMiNeeL_KaMaL aan de meisjes wat stoort jullie het meerst aan de marokkaanse jongens aan de jongens wat stoort jullie het meerst aan de marokkaanse meisjes en wat willen jullie dat veranderd ???? lucht het hier uit wil het graag wete wat jullie van elkaar denke algemeen en hier niet komen zeiken en onnodige reacties plaatsen aub. ma3a salamaaa peace :cool: :boogie: Sm00thCriminal : boogie: Weet je wat me soms echt stoort aan sommige marokkaanse jongens, dat ze meestal alle marokkaanse meiden als het zelfde zien....wat dus absoluut niet zo is......je moet iedereen als individuu zien, vind ik..... :) dit was even iets wat me soms echt irriteerd en me soms echt boos maakt :kwaad: :zwaai:

lhouceimagirl1
07-02-2004, 13:53

Ze denken dat ze met hun slijmpraatjes elk meisje kunnen krijgen*-) Nou dus niet!!!:(

lhouceimagirl1
07-02-2004, 13:54
juist! Ze moeten altijd iedereen over een kam scheren

gizlain
07-02-2004, 13:55
Origineel gepost door HalveWaarheid Dat ze k.hebs zijn die nog meer sexen dan een p0rnoster! Aan dit soort marokkanen irriteer ik me soms, irriteer is nog zacht uitgedrukt, heel zacht uitgedrukt..... :rolleyes:

01LaHbIbAh09
07-02-2004, 14:16
Nou waar ik me heeeeel erg aan Stoor is dat SommiGe niet Voor Allah (swt) Vrezen!!! :( Echt jammer!!! :(

Chatefemqemamu
07-02-2004, 16:14
jongens zijn easy sletjes met tricks die de moppentrommel nog niet eens zou nemen :rolleyes:

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:20
Origineel gepost door gizlain Weet je wat me soms echt stoort aan sommige marokkaanse jongens, dat ze meestal alle marokkaanse meiden als het zelfde zien....wat dus absoluut niet zo is......je moet iedereen als individuu zien, vind ik..... :) dit was even iets wat me soms echt irriteerd en me soms echt boos maakt :kwaad: :zwaai: vind ik ook maar het is van beide kanten ;)

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:21
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Nou waar ik me heeeeel erg aan Stoor is dat SommiGe niet Voor Allah (swt) Vrezen!!! :( Echt jammer!!! :( je hebt gelijk :( :( :zwaai: :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:23
Origineel gepost door HalveWaarheid Dat ze k.hebs zijn die nog meer sexen dan een p0rnoster! oei !!!!!! :( :eek: :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

GaStVrOuW_NadYa
07-02-2004, 22:26
Marokkaanse mannen zijn grappig :haha: SOms erg dom.. meestal denken ze dat ze alles weten en proberen ze hier en daar te flashen.. terwijl jij op de achtergond op de grond ligt van het uitlachen :hihi: Verder dan dat... Tjaa wat kan ik zeggen

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:29
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa Marokkaanse mannen zijn grappig :haha: SOms erg dom.. meestal denken ze dat ze alles weten en proberen ze hier en daar te flashen.. terwijl jij op de achtergond op de grond ligt van het uitlachen :hihi: Verder dan dat... Tjaa wat kan ik zeggen haha is dat al wat je stoort? dan valt het nog mee en inderdaad sommige mannen denke dat ze alles weten , terwijl ze nog niet eens een fluitje ervan weten maar dat heb je ook bij vrouwen :D :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

CriMiNeeL_KaMaL
07-02-2004, 22:35

Origineel gepost door JennyLofan Wat mij erg stoort aan Marokkaanse jongens is dat ze veel uitschelden en dan gewoon zomaar, om niks dus. Dan is het weer kanker dit en dan kanker dat en ook nog van die hele vieze dingen, echt walgelijk gewoon. Daar stoor ik me echt enorm aan. En verder: Aan respectloze Marokkaanse jongens. Aan Marokkaanse jongens die juwelen dragen. Aan Marokkaanse jongens die strakke dingen dragen. En aan Marokkaanse jongens die een sik hebben. Vreselijk! haha :giechel: en euh ik wil je daarbij nadrukken dat juwelen voor de mannen haram is als het van goud is ;) :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

Pagina's : [1] 2 3 4 5